mwah... gewoon gericht schieten op iedereen die de politie aanvalt.. of 't linkse of rechtse of wat voor mongolen dan ook zijn kan me weinig boeien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Gericht schieten op de hufters en klaar. Altijd zijn het weer de tegenstanders van de Nazi's.
Zo onderhand vind ik extreem links enger en gevaarlijker dan extreem rechts !!
Heb je helemaal gelijk in, maar laat het nou net de 'tegenpartij' zijn die aan het plunderen is geslagen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:30 schreef detulp050 het volgende:
Neonazi's lijken me ook geen lieverdjes hoor
quote:(..)
He also blamed gang members for the violence, saying it turned into "exactly what they wanted," referring to the Nazi group. Ford said he had appealed to the community Friday night to ignore the Nazi march.
(..)
Tja, maar net als dat niet iedereen die rechts is een neonazi is, is niet iedereen die links is een fundamentalistische vredesactivist.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef Tamagotchi het volgende:
Heb je helemaal gelijk in, maar laat het nou net de 'tegenpartij' zijn die aan het plunderen is geslagen..
Mee eensch!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef RetepV het volgende:
Ik kan je zeggen dat BEIDE groepen enge lui zijn waar de wereld niks aan heeft.
Alleen accepteren ze alleen hun eigen autoriteit en niet de huidige geldende autoriteit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
nazi's = rechts = respect voor autoriteit
quote:Created: Saturday, October 15, 2005, at 22:16:38 EDT
Who do you blame for the unrest in Toledo, Ohio?
Neo-Nazi group 48% 8834 votes
Gangs 52% 9763 votes
Total: 18597 votes
Als je de site van deze mensen met hun 'blitze' uniformen bekijkt dan wordt duidelijk dat er alvast meer mensen waren om de boel op lokatie voor te bereiden en in de gaten te houden. Het is ook duidelijk waarom die mars gehouden werd. 'Missie geslaagd', klinkt uit reacties op die site. Het was dus puur om te provoceren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:54 schreef Tarak het volgende:
Het ging om een protest van in totaal 14 (!) nazi's blijkt uit het verslag van FOX news.
Nogal een groep om van onder de indruk te zijn...
Doet me een beetje communistisch aan eigenlijk. Dat word natuurlijk allemaal beter als het paradijs eenmaal behaald is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:27 schreef Keromane het volgende:
een staatsgeleide planeconomie zonder persoonlijke bezittingen of prive-ondernemingen, verplichte dwangarbeid, euthanasie en abortus op oa. 'achterlijkheid'.
Dat is al tientallen jaren zo... Sinds KKK-achtige clubs niet meer massaal zwarten in elkaar slaan, zijn het de extreem linksen die "alles mogen".quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Zo onderhand vind ik extreem links enger en gevaarlijker dan extreem rechts !!
De demonstratie zelf ging niet door..quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
Dus die Neo-Nazi's houden een vredige demonstratie en de negers slaan alles kort en klein?.
Dan is het nog erger toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef Scandum het volgende:
[..]
De demonstratie zelf ging niet door..![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef Meki het volgende:
goede demonstratie
heel erg goed wat ze doen ga zo door vrijheidsstrijders
Deze week bij Meki Shop; puberale provocatie.quote:Doodstraf voor ieder vergrijp zoals 'verraad', kolonisatie van overzeese gebieden voor Lebensraum en resources, een staatsgeleide planeconomie zonder persoonlijke bezittingen of prive-ondernemingen, verplichte dwangarbeid, euthanasie en abortus op oa. 'achterlijkheid'.
hehe maar had hij het niet over de 'gangstas'?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
Deze week bij Meki Shop; puberale provocatie..
Dat kan, maar hij had het over de demonstratie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
hehe maar had hij het niet over de 'gangstas'?
Niet zo gek bij onze troetel-marokkaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij had het over de demonstratie.
Of het moet sarcastisch bedoeld zijn, maar daar word je niet wijs uit in de huidige vorm.
Dat klopt, waarom dat niet in het Nederlandse nieuws bericht vermeld werd mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:36 schreef Chriz2k het volgende:
Dan is het nog erger toch?
Ik denk dat die GANGS waar het hier om schijnt te gaan daar geen boodschap aan hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
Die zwarten gooien hun eigen glazen in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |