abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31484766
Gooide die andere dicht, dus hier verder..

[MotoP] Seizoen 2005! (deel 1)

Laatste post ging over geruchten dat rossi z'n eigen team wilt beginnen (hier dus)

[ Bericht 2% gewijzigd door Eastwood op 16-10-2005 12:05:39 ]
"Dude.. they can't get any better than that"
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:51:30 #2
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31490819
Hayden nice job!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_31492383
Dat was idd Eurosport waar ik dat had gelezen en dat zoekt meteen een stuk makkelijker in mijn internet-geschiedenis:
quote:
The Italian is keen to set up a team with McDonalds and personal backer Nastro Azzura in a cunning plan to be rid of tobacco sponsorship in order to do more F1 tests with Marlboro Ferrari.
bron

Rossi heeft tot nu toe volgehouden dat Ferrari naar hém is toegekomen en dat hij het testen in de F1 bolides wel een leuk uitstapje vond.
Als het bericht van Eurosport meer is dan een gerucht dan heeft Rossi er blijkbaar toch wel iets voor over om zich meer op de F1 te richten.
Hij kan niet hoger in de MotoGP (hij heeft alles al bereikt) dus ik kan me best voorstellen dat hij er een beetje op is uitgekeken en een nieuwe uitdaging zoekt; als hij de overstap maakt naar de F1 zou ik er respect voor hebben, immers dan is hij wereldkampioen af en moet hij weer onderaan de ladder beginnen. Dat zou een aanslag op mijn vrije tijd worden want dan moet ik ook nog F1 gaan volgen (vind die autootjes wel leuk maar niet echt boeie).
Maargoed, eerst maar eens de kat uit de boom kijken, straks is het allemaal een gerucht.

Wat géén gerucht is, Kawasaki krijgt een nieuwe rijder én een nieuwe motor: Randy de Puniet - en die gaat rijden op de nieuw ontwikkelde Kawa Ninja ZX-RR:
quote:
Randy de Puniet:
"Moving up to MotoGP with Kawasaki is a fantastic opportunity for me; it's like a dream come true. I know it's not going to be easy next year, a MotoGP machine is very different to the 250cc two-stroke bikes that I'm used to, but I'm very much looking forward to the challenge ahead. I know I'm facing a steep learning curve next year, but I think that working with such an experienced team will help a lot during my debut MotoGP season. It's difficult to say what I can expect in terms of results, as I have not ridden the bike yet, I will have a better understanding of my potential after the Valencia test. I hope that during my debut year I will be able to get closer and closer to the front runners as the year progresses."

De Puniet will race an all-new model of the 990cc Ninja ZX-RR, which is currently under development by Kawasaki engineers in Japan.
bron

Nu hopen dat Kawa dan volgend jaar eindelijk gaat profiteren na vier jaar MotoGP...
pi_31492405
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef TimoBasso het volgende:
Hayden nice job!
Ja, die jongen ging als een speer, wat, een raket! Dat belooft nog wat. Als je me dit aan t begin van het seizoen had verteld had ik gezegd "Nicky Wíe?!"
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:11:45 #5
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31492584
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:02 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ja, die jongen ging als een speer, wat, een raket! Dat belooft nog wat. Als je me dit aan t begin van het seizoen had verteld had ik gezegd "Nicky Wíe?!"
Ik zet niet voor niks WC 2006 in mijn sig

Die jongen gaat per jaar beter rijden.
1ste jaar : ervaring
2de jaar : podium
3de jaar : eerste overwinning
next year : WC 2006
pi_31493000
Maar vergeet die Kawa van mij niet hé! Die ragt ze straks voorbij, wil jij niet weten!
pi_31493081
meladri gaat volgend jaar wc worden (hoop ik)
pi_31493793
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
meladri gaat volgend jaar wc worden (hoop ik)
Gibernau gaat volgend jaar wc worden
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_31494198
ik ga ook voor de Kentucky kid .. Als Rossi het niet moet worden, ga ik voor Hayden.. HIj rijd super. zeker de laatste tijd. Maar, 1 gevaar, naja, eigenlijk 2. Als Melandri en Capirossi zich net zo blijven ontwikkelen als afgelopen jaar op de honda en duc, dan is dat wel serieuze bedrijging, buiten Rossi om uiteraard.

zoals zo vaak word gezegt; Hayden en Melandri zijn de rijders van de toekomst...

(Kentucy kid = Nicky Hayden)
Melandri = ...? bijnaam? ik heb eigenlijk geen idee
pi_31498101
melandri-macio is in engels gewoon macho
pi_31605801
gaat lekker met melandri 1e en 2e vt het snelste op het circuit van turkije ik hoop zondag op zijn 1st overwinning.
pi_31607686
hmmm, ja, maar melandri is wel us vaker snelste geweest in de trainingen, en zag je later dat de kwalificatie wat minder gaat, en de race nog wat minder maar we zullen zien, zou leuk zijn voor hem, hij rijd goed, en hij heeft het nu wel verdient om een 1e plaats te pakken. Aan de andere kant hoop ik dat Hayden 1e word, maakt ie mooie voorsprong op melandri in het WK.

Ben zeer benieuwd naar kwalificatie.
pi_31641612
kwalificatie uitslag: eerste 2 start rijen
1. Gibernau
2. Melandri
3. Hayden
4. Rossi
5. Edwards
6. Elias

Opzich goeie kwalificatie. Heel goed van Melandri, en wie had Gibernau daar nou verwacht? ik niet. En Rossi en Edwards zitten er goed bij. Hebben ze goed werk gedaan na de problemen in de trainingen, maar ik betwijfel het voor morgen. Mijn uitslag voor morgen:

1. Melandri
2. Gibernau
3. Rossi

Lang niet zoals ik zou willen. Zou liever Hayden en Rossi bovenaan zien,zeker omdat ik Hayden als "Runner up" wil zien met de 2e prijs in het WK, maar dat is persoonlijk. Maar ach, we moeten realistisch blijven.
Wat denken jullie hoe de uitlsag zal worden morgen?

veel plezier bij de race morgen, zal vast spannend worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Eastwood op 23-10-2005 01:35:29 ]
pi_31642724
Melandri wordt nog weleens wereldkampioen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_31646482
1- Rossi
2 - Melandri
3 - Hayden

Ugh ik heb gezegd
pi_31649639
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Stretto het volgende:
Melandri wordt nog weleens wereldkampioen

ik denk dat het een mooie strijd gaat worden tussen melandri,rossi,gibernau en hayden.
top5
1 melandri
2 rossi
3 gibernau
4 hayden
5 checa
pi_31652289
Melandri
Gibernau (misschien expres foutje maken omdat ie het toch niet kan bijhouden en geen slecht visite kaartje wil afgaven voor volgend jaar )
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_31652351
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:03 schreef mikezwet het volgende:
Melandri
Gibernau (misschien expres foutje maken omdat ie het toch niet kan bijhouden en geen slecht visite kaartje wil afgaven voor volgend jaar )
pfff, slechter als dit kan niet. Beter lossen omdat het tempo gewoon te hoog is dan een fout maken. Ik moest wel lachen toen ik het zag.. wat een sukkel. Als het volgend jaar ook zo slecht gaat, kan die het schudden en mag ie een plaatsje zoeken in de motor cross ofzo want dit is echt gewoon slecht
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:16:31 #19
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31654044
Klote.. helemaal vergeten..

Netjes Hayden en Melandri
pi_31659152
M
E
L
A
N
D
R
I
melandri was dit weekend gewoon de snelste hoop dat ie volgend jaar de strijd met rossi kan aangaan.
gibernau was slecht maar vond de prestatie van biaggi nog veel slechter
pi_31993985
WTF... ik heb de kwalificatie gemist, dus ik balen als een stekker. Snel op internet gekeken, Rossi 15e watskeburt? hoe kan dat? problemen? onderuit gegaan? naja, ik weet het niet. DUs ik snel naar eurosport.nl, kijken wanneer de herhaling is: IS ER DUS GEWOON NIET weet iemand hier wel wat er snachts op eurosport komt? want dat staat nooit op de site of op teletekst. Hopen dat het vanacht word herhaald, dat is m'n enige kans nog
pi_31994344
quote:
WTF... ik heb de kwalificatie gemist, dus ik balen als een stekker. Snel op internet gekeken, Rossi 15e watskeburt? hoe kan dat? problemen? onderuit gegaan? naja, ik weet het niet. DUs ik snel naar eurosport.nl, kijken wanneer de herhaling is: IS ER DUS GEWOON NIET weet iemand hier wel wat er snachts op eurosport komt? want dat staat nooit op de site of op teletekst. Hopen dat het vanacht word herhaald, dat is m'n enige kans nog
Me too de kwalificatie gemist kutzooi
pi_31994711
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Eastwood het volgende:
Ik heb de kwali wel gezien rossi zat de hele tijd rond de 10e positie en ongeveer een kwartier voor tijd gaat ie met kwalifiers ook nog eens onderuit hij was op tijd terug om met de reserve motor te rijden maar die stond natuurlijk een beetje anders afgesteld.
Checa was lange tijd het snelste op het eind was er een mooie strijd om pole tusse gibernau en melandri die gibernau won maar morgen is het andersom.

top 5
1 melandri
2 gibernau
3 checa
4 rossi
5 capirex

kwali wordt niet herhaald op eurosport want snachts is er van dat shopping spul op.

volgend jaar elias en melandri in een team wordt wel een sterk duo denk ik want elias doet het de laatste tijd niet slecht met die oude yamaha.
pi_31995818
hmmm jammer jammer. mijn top 5je:

Melandri
Gibernau
Hayden
Checa
Rossi

wat een trieste laatste race gaat dit worden geen Rossi, geen Hayden sorry M.Melandri, voor jou wel een prachtige race morgen
pi_31997612
maar met rossi weet je het nooit maar ik denk niet dat ie wint maar misschien wel een podium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')