Oh, heb ik dat vergeten te vermelden??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag;
Zou het mogen om aan meer dan één categorie mee te doen? (bv. verhaal en kunst)
Eindelijkis het dan zo ver, ik ga zekers te weten meeschrijven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Same herequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef Biancavia het volgende:
Mooi! Ik heb al gestemd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik zit al te proberen om een verhaal te verzinnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik heb al op rood voor je gestemdquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Silmarwen het volgende:
Hey ik kan niet stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil graag rood hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg de melding dat mijn ip fout is of ik dat ik niet mag valsspelenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb al op rood voor je gestemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hoezo kan jij niet stemmen???
Had je misschien dubbel geklikt??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat mijn ip fout is of ik dat ik niet mag valsspelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je bent een engelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Had je misschien dubbel geklikt??
Nou.. ik ben geen engel hoor. Ik had zelf nog niet gestemd, en mijn keus was ook rood..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zou wel voor elke keus een verhaal kunnen gaan schrijven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook op rood gestemd. Jammer dat ik daar niet meteen mee kan beginnen, stel dat het chocolade wordt of Voor Beatrix!
Ideetjes maken kan gelukkig wel.
Erg leuk dit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een spoedbrief aan Beatrix met een waarschuwing dat ze rode uitslag kan krijgen van die bonbons die ze laatst gekocht heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef Ancient het volgende:
[..]
Je zou wel voor elke keus een verhaal kunnen gaan schrijven. [afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of een spoedbrief aan Beatrix met een waarschuwing dat ze rode uitslag kan krijgen van die bonbons die ze laatst gekocht heeft.
He, ik heb alleen voor Beatrix gezegd he... Het woord koningin komt er niet in voor.. Het kan ook je rondborstige buurmeisje zijn...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:05 schreef Twinky het volgende:
chocola kan nog wel, maar ik vind bea niet tof.
Op die manier heb ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, ik heb alleen voor Beatrix gezegd he... Het woord koningin komt er niet in voor.. Het kan ook je rondborstige buurmeisje zijn...
Ik heb niet zo veel met Bea, ze is dan wel een aardig persoon lijkt me, maar ik voel me er niet echt mee verbonden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom is iedereen zo anti-"Voor Beatrix"?
Of omdat dat afgezaagd is? (Die brieven van Youp van 't Hek en zo)
Omdat ik totaal neits met de koningin heb. Ik zou er noch positief noch negatief over kunnen schrijven. En neutraal is ook weer zo saai!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom is iedereen zo anti-"Voor Beatrix"?
Of omdat dat afgezaagd is? (Die brieven van Youp van 't Hek en zo)
Ja he, ik verwacht wel een beetje creativiteit van jullie he!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op die manier heb ik er nog niet over nagedacht.
Nogmaals, ik heb niet gezegd dat het de koningin isquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Omdat ik totaal neits met de koningin heb. Ik zou er noch positief noch negatief over kunnen schrijven. En neutraal is ook weer zo saai!
Het is nog vroegquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja he, ik verwacht wel een beetje creativiteit van jullie he!!!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb niet gezegd dat het de koningin isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan ook de liefde van je leven zijn, of de naam van die verschrikkelijk domme cassiere
Toch koppel ik die naam rechtstreeks aan de koningin.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb niet gezegd dat het de koningin isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hoeft er zelf ook niets mee te hebben. Je kan het ook schrijven alsof Balkenende het geschreven heeft. Of het hondje van Beatrix. Of God. Of een verliefde, stalkende psychopaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Omdat ik totaal neits met de koningin heb. Ik zou er noch positief noch negatief over kunnen schrijven. En neutraal is ook weer zo saai!
Eerlijkheid van de deelnemers?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:32 schreef Biancavia het volgende:
Hoe gaan we het voorkomen dat mensen op zichzelf gaan stemmen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dapper. naief.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijkheid van de deelnemers?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het schijnt dat er met polls vals gespeelt kan worden. Misschien een open stemronde, net als bij FOT. Daar is het ook op het moment van stemmen ee apart forum voor geopend. Dan kan je ook meteen zien of mensen op zichelf gaan stemmen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dapper. naief.
misschien dat je net als met pollen slechts 1x je stem kunt uit brengen op de drie onderdelen??
Het kan dan het best gewoon een regel worden dat je niet op jezelf stemt, jullie kunnen dat heel gemakkelijk nakijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja voor het stemmen op de inzendingen wordt een apart topic geopend zoals in de spelregels staat. En het is idd de bedoeling, zoals Tha_Erik zegt, dat je gewoon met een post je stemmen uitbrengt (en bij voorkeur wat onderbouwing erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Isa en ik noteren alle stemmen en zullen na 2 weken gaan tellen wie er gewonnen heeftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rood is een lastig onderwerp en daarom zo vreselijk boeiendquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef JAM het volgende:
Ik vind rood werkelijk een vreselijk onderwerp maar ik heb er toch op gestemd omdat ik een meeloper wil zijn.
ZAL IK OVER JE LEKEKRE ONGESTELDE KIPPENKUTJE SCHRIJVEN, SILLY SIL?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Rood is een lastig onderwerp en daarom zo vreselijk boeiendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed gespankt, blauw geslagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef JAM het volgende:
[..]
ZAL IK OVER JE LEKEKRE ONGESTELDE KIPPENKUTJE SCHRIJVEN, SILLY SIL?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, ik heb
Tourette.
Het uhm, friebeldefriebeldefrub haalt de essentie weg van hetgeen je wil zeggen, vind ik. Denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef JAM het volgende:
Hmm, ik zat zelf meer iets te denken in de trant van;
Ik wil er aan likken,
aan die geile rode natte kut,
ik wil er in stikken,
friebeldefriebeldefrub.
Laten we gaan dansen, Silmarwen. Laten we eindelijk eens dat eeuwige dansje van ons opvoeren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het uhm, friebeldefriebeldefrub haalt de essentie weg van hetgeen je wil zeggen, vind ik. Denk ik.
Zullen we dansen?
Een dieprode kut,quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef JAM het volgende:
Ik wil er aan likken,
ik wil er in stikken,
friebeldefriebeldefrub.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Een dieprode kut,
had JAM in bed gevonden;
ongestelde hoer.
Haiku
Er was eens een kutje uit Etten-Leurquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef JAM het volgende:
NAKEND NEUKEN, NAT EN KLAM.
NAKEND NEUKEN, VUUR EN VLAM.
EEN VOL CONDOOM, KIL EN DOOD,
DE ONGESTELDE, HET KUTJE ROOD.
Mag ik al een stem uitbrengen in de categorie 'Gedichten'?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef JAM het volgende:
Ik wil er aan likken,
ik wil er in stikken,
friebeldefriebeldefrub.
JAquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef JAM het volgende:
Oh, trouwens, als ik het werk van de een of andere obscure Filipijnse schrijver inlever, geldt dat dan ook als plagiaat?
NEEquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mag ik al een stem uitbrengen in de categorie 'Gedichten'?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk niet dat je hoeft te stemmen om mee te mogen doen. Tenslotte, als de stemronde is gesloten en het definitieve onderwerp vaststaat kan iedereen meedoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:05 schreef Augustina het volgende:
O ja, en moet je persé gestemd hebben om mee te mogen doen? Mij maakt het niet uit welk onderwerp het uiteindelijk wordt. Ik kan overal mee uit de voeten namelijk. [afbeelding]
Inderdaad... Dit is het enige onderwerp waar ik nog geen enkel idee bij heb.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk dat het rood wordt ...
Wat een lastig onderwerp zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ja. Zo wakker was ik nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hoeft te stemmen om mee te mogen doen. Tenslotte, als de stemronde is gesloten en het definitieve onderwerp vaststaat kan iedereen meedoen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(gelukkig wel, anders was het idee van toegankelijk voor iedereen een beetje verdwenen)
Ik ben niet omkoopbaar!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:18 schreef Augustina het volgende:
Wat is je bankrekeningnummer, Do2?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu ja, we kunnen het niet controleren natuurlijk. Maar het liefst zien we datje iets inleverd dat speciaal hiervoor gemaakt isquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:04 schreef Augustina het volgende:
Als je al wat hebt liggen wat wel bij het onderwerp kan, mag je dat ook inleveren? Of moet het speciaal voor deze gelegenheid gemaakt zijn?
Morgen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef buzzer het volgende:
ik ga me alvast maar concentreren op rood. Wanneer sluit de poll ?
Goed bezig!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al begonnen met schrijven over "rood"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Schiet nog niet heel erg op, maar het idee is er.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar lekker mee, hoor. Hoe meer mensen er meedoen, hoe beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed bezig!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb helaas vrijwel geen tijd om iets (beeldends) te maken...
Oja, ik hoop dat niemand er bezwaar tegen heeft dat modjes ook mee doen. Tenslotte kan iedereen stemmen en hebben modjes dus geen enkel voordeel tov de andere fokkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schilder een groot blauw vlak en noem het 'Rood'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:28 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit ook al dagenlang ernstig over 'rood' na te denken, maar ik weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SHIT!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Schilder een groot blauw vlak en noem het 'Rood'.
Dat zal ze leren.
ohjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:58 schreef Twinky het volgende:
Tha_Erik.. de Mods weten natuurlijk wie wat heeft ingestuurd.
Ja, maar misschien krijg ik dan ook commentaar als ik alleen roodharige, rondborstige, jonge vrouwen punten geef.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik controleer wel of je op jezelf stemt, ARom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maar misschien krijg ik dan ook commentaar als ik alleen roodharige, rondborstige, jonge vrouwen punten geef.
Ja, zover had ik nog niet nagedachtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Isabeau het volgende:
En ik ging er eigenlijk al vanuit dat wij niet gingen stemmen, AR. Wij weten namelijk van wie wat is.
Doet ze ook mee??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.
Dan zie het als een uitdaging om het toch te doen!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik doe niet mee.
Ik haat wedstrijden, en werken in opdracht haat ik mogelijk nog meer.
Reyaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef Reya het volgende:
Hmmm, abstract en uitdagend onderwerpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, stop de inzending voor de categorie gedichten maar!! We hebben al een winnaar!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Rood
Dood
Niks meer aan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Deze ga ik insturen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roodquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Rood
Dood
Niks meer aan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Deze ga ik insturen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En moet je nagaan dat ik er maar een kwartier over deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, stop de inzending voor de categorie gedichten maar!! We hebben al een winnaar!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prachtigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Rood
Kloot
Idioot
Bloot
Meisje
Groot
Stoot
Dood
Goot
Zedendelict
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Rood
Kloot
Idioot
Bloot
Meisje
Groot
Stoot
Dood
Goot
Zedendelict
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.
Leuk idee! Natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je ook ander verhalen in jouw verhaal verwerken? Nu ben ik dat niet van plan, bij een volgende opgave misschien wel. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school bij wijze van opstel het sprookje van roodkapje heb geschreven vanuit het perspectief van de wolf.
Iedere vorm van creativiteit juich ik toe!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je ook ander verhalen in jouw verhaal verwerken? Nu ben ik dat niet van plan, bij een volgende opgave misschien wel. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school bij wijze van opstel het sprookje van roodkapje heb geschreven vanuit het perspectief van de wolf.
creativiteitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Iedere vorm van creativiteit juich ik toe!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twinkyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
Reyaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is meer het tekort aan inspiratie wat blootgelegd wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Jullie moeten inzenden, niet hier je inspiratie blootleggen voor iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch wat extreme vorm van performance art hoor....denk niet dat we dat toelaten in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef Twinky het volgende:
* Twinky bij nader inzien ook een tekort heeft.
Het enige wat eruit komt is een zelfmoord.
Ik zeg het je, een goede toilet doet wonderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik had ook verwacht dat het allemaal makkelijker zou gaan! Misschien is het de stress. Ik hoop in alle rust nog een geniale ingeving te krijgen zoals Tha_Erik.
Kijk! Dát zijn de uitdagingen in het leven!quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
want ik vind het niet erg om als enige ingezondene te winnen
Google weet ik niet. Fok! doet in ieder geval flink zijn best.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar kan Google ook jammen, dat is de vraag waar ik nu mee zit....
Don't worry, hij is binnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon even ter controle, maar ik mijn inzending ondertussen al binnen? Zou toch zonde zijn als er iets fout was gegaan en hij nooit is aangekomen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de andere deelnemers, nog inspiratie kunnen krijgen?
Tijdens de afwas had ik ineens een goed begin (dat waar ik even op vastliep) in mijn hoofd zitten... je krijgt dus concurrentiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de andere deelnemers, nog inspiratie kunnen krijgen?
Vast wel. Dan ben ik ook op m'n best, he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef Augustina het volgende:
Jeetje Do, was je dronken?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had al zo'n vreemd gevoel erbij, maar ik kon er m'n vinger niet op leggen!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:12 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
BEN IK DE ENIGE DIE DIT ERUIT HAALT?!?!?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:12 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
BEN IK DE ENIGE DIE DIT ERUIT HAALT?!?!?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan niet wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog 11 dagen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm ja, dat idee had ik pas geleden ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt twee weken erg langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik zat er ook aan te denken om dit nog te doen. Ik heb wel wat rode verf en nog ergens wat canvas.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm ja, dat idee had ik pas geleden ook.
Naja, het is pas de eerste wedstrijd. Als blijkt dat na een week iedereen al gestemt heeft dan kunnen we het wel aanpassen denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb trouwens zojuist iets beeldens in elkaar geflanstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop alleen niet dat ik de enige ben die wat instuurd in deze categorieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuks in elkaar kan maken de komende weekquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[knip]
Ik heb trouwens zojuist iets beeldens in elkaar geflanstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop alleen niet dat ik de enige ben die wat instuurd in deze categorieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu ja, je hebt een fotoboek, dus dan ken je toch tenminste 1 iemand met een digitale camera toch??quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou, ik zat er ook aan te denken om dit nog te doen. Ik heb wel wat rode verf en nog ergens wat canvas.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het probleem is wel dat ik het niet op een fatsoenlijke manier kan fotograferen of inscannen waarschijnlijk. En ik wil me sowieso eerst concentreren op een verhaal of gedicht, want ik ben niet zo geweldig in de beeldende kunst.
Ja, mijn ouders hebben er wel een. Moet ik alleen nog even kijken of ik daar nog voor die tijd kan zijn en of ik überhaupt nog iets schilder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, je hebt een fotoboek, dus dan ken je toch tenminste 1 iemand met een digitale camera toch??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, je hebt nog 10 dagenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben er wel een. Moet ik alleen nog even kijken of ik daar nog voor die tijd kan zijn en of ik überhaupt nog iets schilder.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Voor Tha_Erik:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ís dan wel TTK maar toch vind ik dat we AR niet mogen aankijken op spellingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees eens wat er 3 regels onder staatquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef Augustina het volgende:
Een inspirantie, AR?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Isa, we hebben al een winnaar, stop de wedstrijd maar!
Echt waar? Goh, ik ken niemand die van achteren naar voren schrijftquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:16 schreef buzzer het volgende:
ik heb ook een beginnetje gemaakt, de laatste regel staat erom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik schrijf mijn verhalen het liefst van achter naar voren... (mijn haiku's ook overigens)
Sterkte daarmee!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ongeveer op een derde nu, maar het schrijfproces zal wel iets vertraagd gaan worden na vandaag. Ik kan ivm een operatie aan een arm namelijk vanaf vanavond waarschijnlijk nog maar met 1 arm typenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In mijn hoofd is het verhaal echter al af.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Handicaps?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof dat er echt al een flink aantal mensen zijn die meedoen, zelfs met handicapsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn beeldend kunstwerk is ook bijna af, laatste streken potlood gaan vannacht gezet worden.
Een gebroken nagel kan al gezien worden als handicap in mijn ogenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handicaps?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gewoon wat hechtingen in mijn arm hoor, en mag hem niet teveel inspannen de komende week.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals Isa al zei; iedereen zal ergens anders naar kijken waarschijnlijk. Voor mij zou het niet het belangrijkste zijn. Maar een goede foto zou wel helpen om de dingen waar ik op let beter uit te laten komenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef Troel het volgende:
Makt de kwaliteit van de foto uit?
Ik heb hier geen digicam, enkel een webcam en ik weet niet eens of die wel foto's kan makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
Troel kan zo haar avatar insturen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe leuk deze wedtstrijd ook is, laat je tentamens er niet odner lijden, want dat zou zonde zijn, volgende keren heb je waarschijnlijk wel genoeg tijd, dus kan je altijd nog meedoenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil steeds wat schrijven maar ik zit in tentamen weken en het wil niet lukken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu ja, er is geen minimum aantal letters hequote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil steeds wat schrijven maar ik zit in tentamen weken en het wil niet lukken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"RooD DooR RooD"quote:Op donderdag 3 november 2005 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, er is geen minimum aantal letters heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de mail zelf is net zo makkelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef p-etr-a het volgende:
Moet je het eigenlijk als Word-document in een bijlage doen of in de mail zelf?
Ik zie hem!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef p-etr-a het volgende:
Hij is er!
Ben nog aan het tekenen, geduld, ik heb nog tijd toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar waar blijven de beeldende kunst inzendingen?????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jazeker, je hebt nog een week volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2005 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog aan het tekenen, geduld, ik heb nog tijd toch?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik nog net wel wat beeldends insturen! Als jullie maar beloven me niet uit te lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het proberen, maar mijn lachen is nogal onverwacht op sommige momentenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik nog net wel wat beeldends insturen! Als jullie maar beloven me niet uit te lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ligt te drogenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar waar blijven de beeldende kunst inzendingen?????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal de mijne ook eens insturenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn kunstinzending is onderwegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet zo ongeduldig, lieverdquote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet ongeduldig, ik hou alleen niet van wachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig, lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb van jou ook nog geen inzending gezien Isa.......quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Maar zoals Tha Erik al zegt: nog 1 week de tijd!
Joepie!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef p-etr-a het volgende:
Beeldend is ook af! Ik ga ineens als een trein, ongelooflijk toch hoe het kan lopen. Inspiratie voor deze laatste kwam ook uit een heel onverwachte hoek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er heel tevreden mee en zal donderdag een foto maken of hem misschien voor die tijd al inscannen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ik doe niet meer mee, niet in mijn tentamenweek dit soort dingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets als ik gisterenavond met een hand typend heb ingestuurd bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook geen kort, snel uit de mouw geschud, gedichtje ofzo??
Kijk, echte bikkels laten zich niet tegenhouden door bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets als ik gisterenavond met een hand typend heb ingestuurd bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
m.a.w: is het aangekomen?
6 dagen, dacht ik, ondertussen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ok, ok. Nog 1 week he?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ok, ok. Nog 1 week he?
Daar spreekt een ware poezy-liefhebber.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook geen kort, snel uit de mouw geschud, gedichtje ofzo??
Hehequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef broer het volgende:
[..]
Daar spreekt een ware poezy-liefhebber.
Hij is aangekomen!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets als ik gisterenavond met een hand typend heb ingestuurd bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
m.a.w: is het aangekomen?
Hoezo?? Dacht ej dat je nog meer tijd had?? of is dit juist een meevaller??quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik heb me in de datum vergist.
Wat ben ik toch een muts.
Dan doe ik het maar, heb net ook even een soort idee gehad voor het gedichtje, wordt een leuke, ik voel het!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stond jij toevallig al in mijn MSNlijst?quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef JAM het volgende:
Mag ik je editor worden, DaMart? Ik wil zelf niet meedoen, maar ik wil wel een verhaal editen hoor, dat vind ik leuk.
Als ik goed geteld heb zitten we nu op totaal 14 inzendingen..quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel inzendingen er zijn, ikzelf heb er al drieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat alles samen? Dus kunst, poëzie en romans?quote:Op maandag 7 november 2005 08:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb zitten we nu op totaal 14 inzendingen..
Daar mag nog wel wat meer bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar hoop ik ook op iddquote:Op maandag 7 november 2005 09:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ik verwacht toch wel dat nog wat mensen op het nippertje in zullen zenden! Hoop het natuurlijk ook. Misschien moet de wedstrijd groeien, volgende keer zijn er in de eerste week al 14 inzendingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rinus de rode cavia leert klokkijkenquote:Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet nog steeds niks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor de inspiratie, maar ik heb al wat anders bedacht! Eindelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Rinus de rode cavia leert klokkijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie aan het huilen maken?[afbeelding]
Volgens mij staat daar een ban op JAM!! oppassen dus!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent het niet vergeten hoor, er staat netjes een volgend onderwerp bijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat zo te denken he, volgens mij ben ik vergeten een volgend onderwerp te geven bij mijn kunstinzending, klopt dat, Isa/AR(/andere crew)?
Niet dat ik denk dat het een winnend iets is, maar voor de zekerheid toch maar even checkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef _Arual_ het volgende:
Hoeveel inzendingen zijn er nu eigenlijk?Toch wel meer dan 14?
Ik ben nu bezig met een gedicht, maar mijn dichttalent is niet zo denderend! Ik ga voor de poedelprijs!
Is er nog maar 1 dichtinzending dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die wilde ik gaan bemachtigen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, er zijn er wel wat meer. Ik heb er sowieso ook 1 ingestuurd.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is er nog maar 1 dichtinzending dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop