Alleen erg agressief omdat het forum zo verrot is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
verder kom je niet depri over hoor Q
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Q. is helemaal niet depri.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze is gewoon jaloers omdat ze zelf depri wil zijn.quote:
Het wordt tijd dat je weer eens een neukertje krijgt Q.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dat ben ik nooit. Heb ik ook geen reden toe. Ik heb zooooo'n geweldig leuk en sociaal en actief leven, dat wil je niet weten.
Precies!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers omdat ze zelf depri wil zijn.![]()
Klinkt alsof jij die wekelijks hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je weer eens een neukertje krijgt Q.
Ik ben celibatair en gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij die wekelijks hebt.![]()
Nou, op dit moment heb ik even geen reden om ongelukkig te zijn. Tenzij je het over een naderende tentamenweek hebt, maar dat overleef ik wel weer. Ik voel me goed, ik heb nieuwe toffe mensen leren kennen, ik ben met bepaalde mensen een dispuut van onze studentenvereniging aan het oprichten, ik vermaak mij als bestuur van een studievereniging en tussendoor heb ik ook nog eens een rustig sociaal leven. Wat wil je nog meer?quote:
Dat wat je QyRoZ zojuist aanraadde?quote:
Geen behoefte aan op dit moment. Hoewel ik steeds meer leuke vrouwen zie rondlopen of leer kennen op de THquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wat je QyRoZ zojuist aanraadde?![]()
Ik zie ook voldoende leuke meisjes rondLOPEN.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen behoefte aan op dit moment. Hoewel ik steeds meer leuke vrouwen zie rondlopen of leer kennen op de TH(en dat voor technische opleidingen).
Ik spreek ze dan ook regelmatig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie ook voldoende leuke meisjes rondLOPEN.![]()
Tot spreken wil het inderdaad ook nog wel eens komen, maar daar houdt het wel zo ongeveer op.quote:
Het is al een hele verbetering met vroeger voor mij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot spreken wil het inderdaad ook nog wel eens komen, maar daar houdt het wel zo ongeveer op.![]()
Ja, dat is dan al iets.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering met vroeger voor mij.
Plato op reis in Afrika en ziet een stel hongernegers: "Het leven draait niet alleen om eten hoor negertje, maar het is wel fijn als je het af en toe hebt".quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:35 schreef Breetai het volgende:
Het leven draait niet alleen om sex hoor. Maar wel fijn als je het af en toe hebt.
Daarbij kosten vrouwen gewoon teveel tijd.
Anders ga je even seks en eten vergelijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plato op reis in Afrika en ziet een stel hongernegers: "Het leven draait niet alleen om eten hoor negertje, maar het is wel fijn als je het af en toe hebt".![]()
Die afrikanen zullen vast meer seks hebben in hun bestaan dan de meeste hier in dit topic. En dat zelfs zonder eten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders ga je even seks en eten vergelijken.
Het gaat om de achterliggende gedachte.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders ga je even seks en eten vergelijken.
Smoesjes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gaat om de achterliggende gedachte.![]()
ETen heeft een iets hogere prioriteit dan sex naar mijn idee. Anders had ik die pita gyros niet genomen om 3 uur. UIteindelijk mag er ook wel eens wat sex plaatsvinden maar dat heb ik weer eff op de lange termijn gezet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
Plato op reis in Afrika en ziet een stel hongernegers: "Het leven draait niet alleen om eten hoor negertje, maar het is wel fijn als je het af en toe hebt".![]()
Wanhopig zijn is voor losers.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
ETen heeft een iets hogere prioriteit dan sex naar mijn idee. Anders had ik die pita gyros niet genomen om 3 uur. UIteindelijk mag er ook wel eens wat sex plaatsvinden maar dat heb ik weer eff op de lange termijn gezet.
Oke point taken. Maar ik ga mezelf ook niet treurig voelen zolang ik er niet voldoende aan doe om er wat verbetering in zie te krijgen. Als na maanden fanatiek chatten, stappen en intro-spectie er nog niks uit komt dan word ik misschien wel weer wanhopig.
Ik had gisteravond in ieder geval voldoende oogcontact om al niet meteen de hoop op te geven. Een maand geleden ook zat kansen gehad om een gesprek te openen maar dat blijft gewoon k*t bij mij.
F*ck 'm (als het letterlijk niet lukt, dan maar figuurlijk)
Op dit moment ben ik niet wanhopig, het gaat eigenlijk door de bank genomen wel goed. Natuurlijk vind ik het soms kut, maar in principe red ik me wel. Maar hoe dat volged jaar na mijn afstuderen zal gaan is de vraag, dan zal ik toch weer ergens opnieuw moeten beginnen, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanhopig zijn is voor losers.
En voor Q., maar dat is geen loser.
Juist. Ik loop alleen af en toe lichtelijk geagiteerd rond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
Wanhopig zijn is voor losers.
En voor Q., maar dat is geen loser.
Gelukkig maar, m'n gay-factor begon je al te missen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef melismay het volgende:
Schatjes!Het wordt tijd voor een extra vrouw in dit topic merk ik al
Goedemorgen!
Heel fijn!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:05 schreef Breetai het volgende:
Oke, ik ga koffie zetten en wat eitjes bakken.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, m'n gay-factor begon je al te missen.!
Ze smaken altijd heel fijn, of wilde je graag even van me af wezen.quote:
Ik zou met één walletje al heel tevreden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik van 2 walletjes kan eten.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er dan niet veel van slapen zal komen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu blijf ik woensdag zeker niet slapen!
Hahaha, nee hoor, ik laat mannen graag mijn eten verzorgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:22 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ze smaken altijd heel fijn, of wilde je graag even van me af wezen.![]()
Maandag had jij anders ook geen problemen met de 2 walletjes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu blijf ik woensdag zeker niet slapen!
Dat doen we nooit als we samen zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er dan niet veel van slapen zal komen...![]()
Ja, maar dat kwam omdat jullie allebei van MIJ zijn, van iemand anders accepteer ik t nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maandag had jij anders ook geen problemen met de 2 walletjes.
Ik had het ook niet over andere walletjes dan jullie 2, uiteraard.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat jullie allebei van MIJ zijn, van iemand anders accepteer ik t niet
Ik verzorg niet zomaar eten voor dames.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef melismay het volgende:
Hahaha, nee hoor, ik laat mannen graag mijn eten verzorgen![]()
Interesting . . .quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Jaaaaa nu praat je t niet zo snel meer goed hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over andere walletjes dan jullie 2, uiteraard.
Ow, jij bent van het "voor wat hoort wat" -principe?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik verzorg niet zomaar eten voor dames.![]()
![]()
![]()
hehe, coffee flavored coffee.![]()
(Denis Leary heeft daar nog een aardig stukje over)
Praten zit ook niet in mijn goed-maak-pakket.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Jaaaaa nu praat je t niet zo snel meer goed hoor
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Praten zit ook niet in mijn goed-maak-pakket.
Hmm. Zal ik zeggen dat ik naar het ziekenhuis moet en dat ik echt niet naar school kan dus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:07 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Jij regelt wel even dat je donderdag niet zo vroeg op moet he!?
Hahaha... nee ik wil je niet van je schoolwerk afhouden, dat kan niet hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hmm. Zal ik zeggen dat ik naar het ziekenhuis moet en dat ik echt niet naar school kan dus?
Neem je zuster-pakje mee.![]()
laatst weer eens trainspotting gezien. Op een gegeven moment is de hoofpersoon weer clean en staat ie in die disco. Compleet gefrustreerd dat al z'n maten een meid scoren en hij daar alleen staat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Anyway, ik ga even ontbijt fixenen weer eens even rustig nadenken wat er fout ging
en wat er goed ging bij die andere dude natuurlijk die mee was. En die het wel voor elkaar kreeg
![]()
Klopt, die scene ken ik nog wel, gave film trouwens! Voor mij ook te herkenbaar. Daarna lukt het hem trouwens wélquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
laatst weer eens trainspotting gezien. Op een gegeven moment is de hoofpersoon weer clean en staat ie in die disco. Compleet gefrustreerd dat al z'n maten een meid scoren en hij daar alleen staat.
Dat hadden ze zo goed gevisualiseerd dat ik me er te goed in herkende.
Mischien zo ook nog eens van de zondagmiddagwandeling gaan genieten.
Aleve helpt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga mijn gitaar even restringen denk ikEn even paracetadinges innemen om het werk in de kolenmijn stil te leggen
Dat geloof ikquote:
Terwijl die 2 anderen het gigantisch veknallen. Het kan wel maar je moet er wat voor doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Klopt, die scene ken ik nog wel, gave film trouwens! Voor mij ook te herkenbaar. Daarna lukt het hem trouwens wél
*sigh*
Klopt jaquote:
alleen maar een leuke avond?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:25 schreef Viper_74 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Twist voor een leuke avond
Ik had het idee om de komende tijd te blijven prutsen.Op het laatst mislukt dat altijd. Ik ga daar zo maar eens mee verder.quote:
Ja als inzet wel jaquote:
Begin maar met het verzinnen van iets waarvan ik zo van onder de indruk ben dat ik uberhaupt alleen de inzet al wil proberen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:35 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja als inzet wel ja
Dat het kan uitlopen op een romantische/semi-vermakelijke avond met een erotische nacht tja die kans heb je altijd bij mij
*Proest*quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:35 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja als inzet wel ja
Dat het kan uitlopen op een romantische/semi-vermakelijke avond met een erotische nacht tja die kans heb je altijd bij mij
ik dacht aan de WOV avondquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begin maar met het verzinnen van iets waarvan ik zo van onder de indruk ben dat ik uberhaupt alleen de inzet al wil proberen.![]()
Welkequote:
"Is it impossible to get a cup of coffee flavored coffee anywhere in this country? What happened with the coffee? Did I miss a f*%^ing meeting with the coffee? You can get every other flavor except coffee flavored coffee. They got mochachino, chocaccino, frappaccino, cappuccino, rappuccino, Al Pacino - what the f$&%!"quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik verzorg niet zomaar eten voor dames.![]()
![]()
![]()
hehe, coffee flavored coffee.![]()
(Denis Leary heeft daar nog een aardig stukje over)
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Is it impossible to get a cup of coffee flavored coffee anywhere in this country? What happened with the coffee? Did I miss a f*%^ing meeting with the coffee? You can get every other flavor except coffee flavored coffee. They got mochachino, chocaccino, frappaccino, cappuccino, rappuccino, Al Pacino - what the f$&%!"
Het stukje daarna over bier sluit heel goed aan. En Denis leary over z'n kids blijft geniaal. Zeker als je de video registratie ziet. Daar zitten nog een paar dingen bij.quote:WWW.what.the.e f$&%!.com
So I gave up.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Is it impossible to get a cup of coffee flavored coffee anywhere in this country? What happened with the coffee? Did I miss a f*%^ing meeting with the coffee? You can get every other flavor except coffee flavored coffee. They got mochachino, chocaccino, frappaccino, cappuccino, rappuccino, Al Pacino - what the f$&%!"
De TMF chatbox natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:22 schreef Breetai het volgende:
Chatplaza zit vol.
Weet iemand nog wat andere interressante chatboxen?
Ja geweldig stuk inderdaad. Ik ben hem maar eens aan het luisterenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
[..]
Het stukje daarna over bier sluit heel goed aan. En Denis leary over z'n kids blijft geniaal. Zeker als je de video registratie ziet. Daar zitten nog een paar dingen bij.![]()
![]()
![]()
Dus ik drink alleen nog maar koffie in het weekend. Niet meer van die radioactieve automaten troep. Was wel ff wennen. Zorgt er tenminste voor dat je op vrijdagavond ook nog energie hebt.
OK coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
www.chatten.nl
Valt wel uit te houden op dit moment. TMF ben ik al een tijdje niet geweest.
Ik ben niet zo happig om meer met mensen van het forum af te spreken alsik ze nog niet in het echt ken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:58 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Welke
Jou antwoord zowel als de mijne
Tja ik dacht aan gewoon een avondje ergens wat drinken en kletsen en vervolgens eventueel wat anders doen of als het heel goed klinkt naar huis om daar nog wat persoonlijker te kletsen.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben niet zo happig om meer met mensen van het forum af te spreken alsik ze nog niet in het echt ken.
Jij bent wel bekend met mijn nare ervaringen uit het verleden betreffende het mensen van het forum ontmoeten met een bepaalde intentie.quote:
En ik dan?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent wel bekend met mijn nare ervaringen uit het verleden betreffende het mensen van het forum ontmoeten met een bepaalde intentie.
Ik deed t ook alleen maar voor de seksquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met jou was er toch een totaal andere intentie.
Jij was zo slim dat niet van te voren te zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik deed t ook alleen maar voor de seks![]()
WM was veel meer verslaafd dan ik! Ik heb dat hele boekje al dagen niet meer aangeraakt, hij verkoos t zelfs boven mij!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat een muts op tv, hele sudoku gelijk een geitenwollensokken-imago. Oh, wacht dat had het al, want het is puzzelen.
Diep in zijn hart is WM een geitenwollensokkentype, naast z'n nerd-zijn. Je zou het niet zeggen als je hem ziet though.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
WM was veel meer verslaafd dan ik! Ik heb dat hele boekje al dagen niet meer aangeraakt, hij verkoos t zelfs boven mij!
Ja hij is vet lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Diep in zijn hart is WM een geitenwollensokkentype, naast z'n nerd-zijn. Je zou het niet zeggen als je hem ziet though.
HI Q!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
WeMbol.
Nietus. Tis WelisMay.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
WeMbol.
quote:
Als dat wil zeggen dat ie er minder lekker uitziet als ie dat wel gaat uiten dan laat ie dat ook maar mooi achterwege.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hij is vet lekkeren totaal geen geitenwollensokkentype als je m ziet, maar hey, misschien uit ie t gewoon niet
Always!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef Frezer het volgende:
Smakelijk BttD.
[..]
.
Nog aan het klussen met kijkers bouwvakkers?
quote:dEUS verplaatst naar zondag 23 oktober!!
Tom Barman is zijn stem kwijt.
Zojuist is bekend geworden dat dEUS zanger Tom Barman ziek is en daarom is het concert van dEUS verplaatst naar zondag 23 oktober. Kaarten blijven geldig of kunnen worden teruggebracht. Onze excuses voor het ongemak.
Ik wilde net vragen hoe dEus was!... Pijnlijk!quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:09 schreef QyRoZ het volgende:
Nou. Daar ging mijn enige nuttige weekendinvulling van deze week.
[..]
Ja laten we hopen dat hij zijn echte ik even flink blijft onderdrukkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als dat wil zeggen dat ie er minder lekker uitziet als ie dat wel gaat uiten dan laat ie dat ook maar mooi achterwege.
En anders rammen we z'n echte ik er nog wel uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat hij zijn echte ik even flink blijft onderdrukken
Tonen jullie vaker zo'n agressie jegens mannen,quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En anders rammen we z'n echte ik er nog wel uit.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En anders rammen we z'n echte ik er nog wel uit.![]()
Ik ben lekker?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hij is vet lekkeren totaal geen geitenwollensokkentype als je m ziet, maar hey, misschien uit ie t gewoon niet
Ja schat dat weet je toch!?quote:
Nu weet ik het zeker...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als dat wil zeggen dat ie er minder lekker uitziet als ie dat wel gaat uiten dan laat ie dat ook maar mooi achterwege.
Oe! Zo'n date wil ik ook wel!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, ik heb een dansdate voor vanavond in ieder geval![]()
Salsa that is![]()
Ook spuit elf, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker...
Ik ben lekker
We've created a monsterquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker...
Ik ben lekker
Pas op joh! Ze gaan rammen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ze er om vragen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tonen jullie vaker zo'n agressie jegens mannen,?
Hij heeft ons al eens eens overleefd, dus denk dat ie zich wel redquote:
En jullie leken mij nog wel zo'n zachtaardige meiskes.quote:
Hoi Cara! Is het zo druk geweest dit weekend?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:41 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ... ff rust hoop ik..
Kijken of het hier leuk is..![]()
Kom maar langs!quote:
Ben het hele weekend nog niet thuis geweest, Mijn ma is ziek... ben mn bij mn ouders...op een verschrikkelijke oude trage pc....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:44 schreef Frezer het volgende:
Hoi Cara! Is het zo druk geweest dit weekend?
Vast nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:41 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ... ff rust hoop ik..
Kijken of het hier leuk is..![]()
Hengelo (OV), Vier Jaargetijdenquote:
Da's minder...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben het hele weekend nog niet thuis geweest, Mijn ma is ziek... ben mn bij mn ouders...op een verschrikkelijke oude trage pc....![]()
Want jij bent erquote:
Das fucking ver wegquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hengelo (OV), Vier Jaargetijden
Funnyquote:
txs...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:50 schreef Frezer het volgende:
Da's minder.... Sterkte!
Die pc heeft in elk geval het zelfde tempo als Fok!
quote:
Heeft ze zoveel verzorging nodig? Het is dan behoorlijk serieus begrijp ik,quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
txs...
Ja ik weet nu ff niet of het aan FOK! ligt, of aan deze oude brik... maar goed, is wel ff fijn om wat anders te doen nu...ook al gaat het tergend langzaam![]()
Ze heeft momenteel veel pijn, en daar kan ik zo weinig aan doen....En jah het is serieus..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:00 schreef Frezer het volgende:
Ik zit in mijn Garbage fase geloof ikAl een week lang de zelfde cd aan het draaien.
Heeft ze zoveel verzorging nodig? Het is dan behoorlijk serieus begrijp ik,. Ik hoop voor jullie dat het vlug weer wat beter zal gaan.
Wat vinden jullie leuk om te doen? Een museum kan natuurlijk altijd, film, .......?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:03 schreef GF het volgende:
Iemand een leuk idee voor een dag weg komende week? Met m'n vriendin. Wordt niet van dat geweldige weer, en we hebben beide maar 1 dag dat we kunnen, dus willen wel wat leuksWe zijn afhankelijk van het OV
![]()
Ah bah Cara, das shit zegquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ze heeft momenteel veel pijn, en daar kan ik zo weinig aan doen....En jah het is serieus..
Ik hoop ook dat het weer goed komt...
Dagje Amsterdam? Waterlooplein afschuimen?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:03 schreef GF het volgende:
Iemand een leuk idee voor een dag weg komende week? Met m'n vriendin. Wordt niet van dat geweldige weer, en we hebben beide maar 1 dag dat we kunnen, dus willen wel wat leuksWe zijn afhankelijk van het OV
![]()
I know...quote:
Wat vrolijks!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
I know...
Je moet ook wat vrolijks tegen me zeggen...![]()
Daar is idd weinig aan te doen... Je bent er in elk geval wel voor haar,quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ze heeft momenteel veel pijn, en daar kan ik zo weinig aan doen....En jah het is serieus..
Ik hoop ook dat het weer goed komt...
juist .. dat helpt..quote:
Garbagequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:00 schreef Frezer het volgende:
Ik zit in mijn Garbage fase geloof ikAl een week lang de zelfde cd aan het draaien.
Amsterdamquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef fembol het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam? Waterlooplein afschuimen?!
Hmm, we zijn 19 en 16 dus musea vallen in het algemeen wel afquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie leuk om te doen? Een museum kan natuurlijk altijd, film, .......?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in mijn bier-fase. Inmiddels duurt die zo'n 12 jaar.
Mja, dat valt wel mee hoor. Ik reis gratis doordeweeks en zij met korting dan. Dusquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Frezer het volgende:
Oeh GF, met het ov, dan blijft er niet veel anders over dan één of andere stad op te zoeken..
Ga naar Arnhem, Burgers Bush/Desert/Ocean!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef GF het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Sorry![]()
[..]
Hmm, we zijn 19 en 16 dus musea vallen in het algemeen wel afFilm is wel leuk altijd, maar dat doen we al vaker. Zij is gek op dieren en ik vind het dan wel best. Maar Blijdorp hebben we gehad, Dolfinarium ook al.
txs * Cara kan het waarderenquote:
Burgers Bush in Arnhem? Redelijk groot binnendeel voor als het regent. En anders een leuke stad uit zoeken samen. Of juist wel een strandwandeling en daarna wat warms gaan drinken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef GF het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Sorry![]()
[..]
Hmm, we zijn 19 en 16 dus musea vallen in het algemeen wel afFilm is wel leuk altijd, maar dat doen we al vaker. Zij is gek op dieren en ik vind het dan wel best. Maar Blijdorp hebben we gehad, Dolfinarium ook al.
Ik ben vanmiddag nog langs het waterlooplein geredenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef fembol het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam? Waterlooplein afschuimen?!
Ja.. ik ga ook zo weer..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Frezer het volgende:
Daar is idd weinig aan te doen... Je bent er in elk geval wel voor haar,.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog langs het waterlooplein gereden
Oeh, wat vrolijks, die is even niet al te makkelijk, sorryquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
I know...
Je moet ook wat vrolijks tegen me zeggen...![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat vrolijks, die is even niet al te makkelijk, sorry![]()
Misschien lag het op de route naar een zinvolle bestemming,quote:
Laat maar, ik snap het zo ook wel..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, wat vrolijks, die is even niet al te makkelijk, sorry![]()
Scherpe opmerking!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien lag het op de route naar een zinvolle bestemming,.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Burgers is echt ontzettend gaaf, daar kan je makkelijk een dag rondhangen, du als je dierentuin leuk vindt zou ik dat zeker een keer doen!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Burgers is echt ontzettend gaaf, daar kan je makkelijk een dag rondhangen, du als je dierentuin leuk vindt zou ik dat zeker een keer doen!
Q heeft gelijk!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
En gezeik van die westerlingen over ver reizen altijd. Het is nog geen anderhalf uur vanaf Schiedam. Ver reizen noemen ze dat... ze zijn niets gewend!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
En gezeik van die westerlingen over ver reizen altijd. Het is nog geen anderhalf uur vanaf Schiedam. Ver reizen noemen ze dat... ze zijn niets gewend!
Even goed kijken, er gaat een direct trein van Rotterdam CS naar Arnhem. En in Arnhem zelf kan je vast wel wat vinden om goed te eten. Is nog een leuke stad ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:26 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Neem aan dat je er ook wel redelijk kan eten
Wie anders?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef GF het volgende:
RR.
Topquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even goed kijken, er gaat een direct trein van Rotterdam CS naar Arnhem. En in Arnhem zelf kan je vast wel wat vinden om goed te eten. Is nog een leuke stad ook
Inderdaad. Als dat geen kloon isquote:
Dies wel heel jammer jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef GF het volgende:
RR.
Waarom volg ik hier helemaal niks van?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef melismay het volgende:
Als je in Arnhem leuk en betaalbaar wil eten, moet je naar Dollars! Heel erg gezellig en erg lekker
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Of naar de McDonalds.
http://forum.fok.nl/user/history/116004quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom volg ik hier helemaal niks van?
Op de korenmarkt zitten wel meer leuke dingen, de griek die er aan de buiten kant zit is ook erg goed, alleen ietsje duurderquote:
Whehe, keer zo'n prachtig foldertje gelezen daarquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef QyRoZ het volgende:
McDonalds is gezond hoor! Kijk je geen reclame ofzo?
Omdat je even niet zit op te letten op de rest van het forumquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom volg ik hier helemaal niks van?
Ik ben ook tussendoor even een film aan het kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat je even niet zit op te letten op de rest van het forum![]()
1x per dag is niet te vaak!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef GF het volgende:
[..]
Whehe, keer zo'n prachtig foldertje gelezen daar![]()
En trouwens, ik kom er al te vaak
Daarom gewoon even kijken en dan is er prima te eten hoor in Arnhem. En de mac is er toch voor ontbijt of lunch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef GF het volgende:
[..]
Whehe, keer zo'n prachtig foldertje gelezen daar![]()
En trouwens, ik kom er al te vaak
Dat kan toch helemaal niet als je in Burgers bentquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom gewoon even kijken en dan is er prima te eten hoor in Arnhem. En de mac is er toch voor ontbijt of lunch?
Ik ga gewoon sowieso niet met m'n vriendin eten in een 'restaurant' als de macquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom gewoon even kijken en dan is er prima te eten hoor in Arnhem. En de mac is er toch voor ontbijt of lunch?
Ontbijt wel op de heenweg hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet als je in Burgers bent
Ja! De bouwvakker woont er!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
Arnhem is tof.
Toch niks ernstigs ??quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:46 schreef _Cara_ het volgende:
Ben het hele weekend nog niet thuis geweest, Mijn ma is ziek... ben mn bij mn ouders...op een verschrikkelijke oude trage pc....![]()
Melis! Rots in de branding, redder in nood!quote:
Kan je dansen dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef fembol het volgende:
Zal ik een dansje doen?
Jammer ik was net op dreef door dancing with the stars.....quote:
Melis wil wel met je mee doen,quote:
Je wordt besmet waar je mee omgaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag fembol...bouwvakkers zijn altijd dom, maar maakt dat jou dan ook dom?
Hij is vrienden met mij! Dat helpt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef fembol het volgende:
[..]
Je wordt besmet waar je mee omgaat.![]()
Wat maakt jou eigenlijk slim?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is vrienden met mij! Dat helpt!![]()
I'm so fokking smart. Wist alleen nog niet dat dat door jou kwamquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is vrienden met mij! Dat helpt!![]()
Ik heb een hoge opleiding en een hoog iqquote:
Wat handig dat je je jezelf goed vindt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb een hoge opleiding en een hoog iq![]()
Wat ben ik toch goed
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat ben ik toch goed
Lerenquote:
Dan ben ik ook goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat ben ik toch goed
quote:
Jij bent te jong om goed te zijn.quote:
Nee, ik loop voor. Kan je nagaan hoe geweldig ik benquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij bent te jong om goed te zijn.
Dat is Twist al, dus dat kan nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef GF het volgende:
[..]
Nee, ik loop voor. Kan je nagaan hoe geweldig ik ben![]()
Helaas ook een oude mafkees die nog studeertquote:
Ik ben ouderderquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Helaas ook een oude mafkees die nog studeert
Ik wist niet dat jij ook uit 1978 kwamquote:
Hij metselt geen muurtjes die 9 van de 10 keer toch te scheef staan om er wat fatsoenlijks van te kunnen maken.quote:
Goei werk hét tijd nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Helaas ook een oude mafkees die nog studeert
Je moet dat ding echt terugvinden!!quote:
Heb ik je mooi voor de gek gehouden he!?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook uit 1978 kwam
Goed punt Annie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij metselt geen muurtjes die 9 van de 10 keer toch te scheef staan om er wat fatsoenlijks van te kunnen maken.
Ben je stiekem toevallig ook nog rijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb ik je mooi voor de gek gehouden he!?
Kom op. Mensen die in de zomer zoveel mogelijk weken vrij nemen om met een kratje bier en de kip caravan de Nederlandsche kust te verruilen voor de Spaanse kust, terwijl ze in de winter doodvriezen zijn niet goed wijs. En maar klagen dat ze het zo zwaar hebben.quote:
Ja ik kom er net achter dat ik dat geld hard nodig hebquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je stiekem toevallig ook nog rijk?
Psssst, in de winter hebben ze vorstverlet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
..., terwijl ze in de winter doodvriezen zijn niet goed wijs.
Om een kasteel incl bibliotheek voor mij te kopen natuurlijk. Wat lief van je.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik kom er net achter dat ik dat geld hard nodig heb![]()
Ben ik toch niet voor niks zo lang aan het studeren,quote:
Das lang niet altijdquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Psssst, in de winter hebben ze vorstverlet.
Dus ze doen effectief over het hele jaar genomen geen ene klote?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Psssst, in de winter hebben ze vorstverlet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |