quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef Terrr het volgende:Het is natuurlijk heel makkelijk om een foutief geplaatst berichtje gewoon opslot te zetten. Zelfs een mailtje naar de schrijver kan er niet af(en ik maar zoeken waar het berichtje is gebleven). Sorry sorry sorry dat ik zo dom was mijn berichtje verkeerd te zetten. Zal proberen voortaan een beetje beter op te letten, en misschien dat de moderators dan ook s buiten het opslot zetten gewoon het berichtje kunnen verplaatsen?? Is 1 muisklik meer werk, en niet iedereen is nog zo thuis in dit forum zoals jullie, dus een klein beetje hulp is ook nooit weg. Dat lijkt mij trouwens ook een taak van een moderator en ja ik geef toe hulp bieden is iets meer werk dan een foutief geplaatst bericht opslot te zetten, maar je krijgt er zulke blije gezichten voor terug. En dat is toch wat we allemaal willen, vrolijke en blije mensen op dit forum
Bedankt voor uw aandacht
Goedenmorgen Terrr.
![]()
Sorry, maar we gaan niet voor ieder slotje een mail sturen, dat is niet gebruikelijk.
Verplaatsen kon ook niet, aangezien het topic waar ik je naar verwees als sticky bovenin de topiclist staat, als een soort mededeling.
Ik heb je bedankt, dus een excuus is niet nodig.
![]()
Je kunt topics waarin je hebt gereageerd trouwens makkelijk terugvinden, even op je eigen naam klikken.