Hij staat wel zéér dik aan kop op de talpa poll, dus ik weet het niet...quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, als het Tanja, Roel en Joost is kan onze toekomstige premier volgens mij wieberen.![]()
Kan ik alleen maar mee instemmen, dat is de beste bank, Tanja komt de volgende keer toch niet op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat wel zéér dik aan kop op de talpa poll, dus ik weet het niet...
Ik denk dat je Joost er niet uit krijgt. Maar die mag ook nog wel even blijven. Ik heb veel liever mensen als Chantal, Rob, Nathalie en Dido op de bank.
Sweet dreams.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, dooie boel in het huis.
Trusten iedereen voor later en debatteer ze nog![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:12 schreef frijo het volgende:
[..]
Haha, die roddelsnol flipt gigantisch
maar ook Die bejaarde gaat er niet uit
Hummie is kerels aan het screenen
Een had al gezegd dat ie al van Chantal was gaan houden
en dat hij haar al best goed kende want hij keek al vanaf dag 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joost stemt niet op Tanja, hoor. Dat durft ie niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:15 schreef Cuaderno het volgende:
dit is wat ik denk dat ze gaan stemmen
roel - joost of misschien toch menno
chantal - lieske
rob - menno
tanja - rob
menno - rob
ingrid - rob
lieske - ingrid of rob
dido - chantal
nathalie - geen idee
joost - tanja
dus rob sowieso op de bank, hopelijk met menno en chantal
Ze hoeft er van mij ook nog niet uit, ik hoop dat ze nog eens uit elkaar klapt van woede ( zoals een beetje met menno de "homo")quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:12 schreef frijo het volgende:
[..]
Haha, die roddelsnol flipt gigantisch
maar ook Die bejaarde gaat er niet uit
Hummie is kerels aan het screenen
Een had al gezegd dat ie al van Chantal was gaan houden
en dat hij haar al best goed kende want hij keek al vanaf dag 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze voor de gein een echte leernicht in het huis stoppen met de mededeling dat dit Chantal haar nieuwe lover is, kan je echt lachen. Zeker als hij verplicht een week in het huis moet blijven en alleen maar aandacht aan Chantal moet gevenquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja... die kerels voor Chantal. Daar zitten wij als kijker toch HELEMAAL niet op te wachten!!!
Ze moet er echt zo snel mogelijk uit om die ellende nog te vermijden.
De kijker maakt ze geen ruk meer uit, die bolle loopt ook nog in het huis.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja... die kerels voor Chantal. Daar zitten wij als kijker toch HELEMAAL niet op te wachten!!!
Jawel jawel jawel!!!! Ik wil zien wat voor mannen er op Chantal afkomen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Snap het nou, het is de Hummie en Chantal show, de rest is maar bijzaakquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Chantal het wel leuk vindt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Snap het nou, het is de Hummie en Chantal show, de rest is maar bijzaak
ik was Tanja nog vergetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik weet niet op wie ze anders zou moeten stemmen. ze gaat met iedereen goed om en ze heeft toen een paar keer bij zo'n stooksessie van ingrid gezeten, dat lijkt me niet echt wat voor haar en ik hoop dat ze daar doorheen heeft geprikt. andere optie is rob. maar ik hoop ook gewoon dat ze op ingrid stemt. op wie denk jij dan dat ze stemt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Joost stemt niet op Tanja, hoor. Dat durft ie niet.
Waarom denk je dat Lieske op Ingrid stemt?
Nou succes! Best leuk zo´n beurs als je zelf een caravan heb!quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:20 schreef frijo het volgende:
Ik ga naar bed
moet morgen naar de nog saaiere kampeer en caravanbeurs
![]()
![]()
![]()
truste
![]()
![]()
![]()
Dan is het de Hummie, Tanja en Chantal show. De baby is er straks, dan wordt Tanja gedumpt door Hummie en gaan we verder met de Chantal Show. Wat een ellende. Ik verwacht dat zo langzamerhand de kijkcijfers een vrije val gaan maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan eerder op Chantal stemt (wat het stoken betreft). Daarbij blijft Chantal haar behandelen als een klein kind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:21 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik weet niet op wie ze anders zou moeten stemmen. ze gaat met iedereen goed om en ze heeft toen een paar keer bij zo'n stooksessie van ingrid gezeten, dat lijkt me niet echt wat voor haar en ik hoop dat ze daar doorheen heeft geprikt. andere optie is rob. maar ik hoop ook gewoon dat ze op ingrid stemt. op wie denk jij dan dat ze stemt?
Ik denk toch dat het Rob wordtquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:21 schreef Cuaderno het volgende:
op wie denk jij dan dat ze stemt?
Dat is niet belangerijk, het trekt meer kijkers, en daar gaat het alleen maar om. De bewoners zijn marionetten, op Tanja na dan. Wat ze er van denken is niet belangerijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd of Chantal het wel leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |