Ben een beetje melig en je atvatar valt mij altijd op en je naam komt liev overquote:
Met zo'n naam moet je ook wel he bbscanner, dan heb je je naam hoog te houden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:13 schreef luciano het volgende:
shit , hoe laden jullie zo snel een foto ? dat vraag ik me nu al weken af ( ik weet het , ik ben geen newbie meer , maar toch heb ik geen idee welke knop daarvoor te moeten gebruiken o.i.d. ) ........
Nee ik mag hier niet streamen iam @ work.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:17 schreef luciano het volgende:
geef sukkel socko ff een linkje peeps .......
Zit knopje afbeelding toevoegen dat zorgt dat de locatie waar je het plaatje hebt geupload tussen [img].... [/img] wordt geplaasts. FF capture maken dus en uploaden en klaar is kees of klaraquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:13 schreef luciano het volgende:
shit , hoe laden jullie zo snel een foto ? dat vraag ik me nu al weken af ( ik weet het , ik ben geen newbie meer , maar toch heb ik geen idee welke knop daarvoor te moeten gebruiken o.i.d. ) ........
Hhaha geen sorry joh!! da's lief van joe...quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:12 schreef socko het volgende:
[..]
Ben een beetje melig en je atvatar valt mij altijd op en je naam komt liev over![]()
Dus werd ik ff enthousiast (sorry)![]()
Dat kermis de kikker zag ik pas van de week ik lach dubbelquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
(of toch maar Kermis de Kikker![]()
[afbeelding]
Sweeet dreamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hhaha geen sorry joh!! da's lief van joe...
Mare ik ga nu slapie doen ( proberen) ben er weer vanmiddag of zo
![]()
Enjoy![]()
Heb toppic openings angst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:28 schreef luciano het volgende:
p.s. scanner ...... open ff een nieuw topic voor de streamverslagen ZONDAG . je hebt bij zaterdag gepost nu . er is nog niet eens een zondag topic ... kun je nagaan hoeveel je gemist hebt deze nacht .............
Hoe zo leg is uit is zit hier pas 1 1/2 halve maand!quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:34 schreef luciano het volgende:
Ik als " newbie " word niet serieus genomen dan , en ik zou ZO graag eens serieus GENOMEN willen worden .![]()
![]()
Hoe is dat nou zo'n toppic openen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:36 schreef luciano het volgende:
ok , done
quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:34 schreef luciano het volgende:
Ik als " newbie " word niet serieus genomen dan , en ik zou ZO graag eens serieus GENOMEN willen worden .![]()
![]()
Toch niet in de war met Scanman..quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:40 schreef luciano het volgende:
Hmmmmmmmmmmm , ik dacht dat jij ook een golden oldie was .. , maar dan ben ik zeker in de war met een gelijkluidende naam van vroeger .........
Ik heb er een strakke plasser van gekregen zowaar . Ik denk dat ik LINDA ( IK MIS JE ! ) ff ga vragen of ze me ook een handje kan helpen ...............quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe is dat nou zo'n toppic openen?
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:46 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb er een strakke plasser van gekregen zowaar . Ik denk dat ik LINDA ( IK MIS JE ! ) ff ga vragen of ze me ook een handje kan helpen ...............
Sorry maar ben er nu echt helemaal klaar meequote:Op zondag 16 oktober 2005 06:47 schreef markna het volgende:
morguh allemaal
Jij had een kunstwerk verwacht, ik ook maar hij heeft het toch maar even gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !
Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Wel orginele OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriendquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:49 schreef luciano het volgende:
gewoon ff gecopied en gepast van mijn grote aartsvijand die mij vandaag doodwenste vriend LekkerSimpel
Beterrrrrrrrr BRRRRR de Laarsjes van Cartquote:Op zondag 16 oktober 2005 07:02 schreef luciano het volgende:
zelfs de link is nu gelukt ....... I ROCKKKKKK![]()
![]()
Stelletje Rukerrrrrrrrrrsquote:Op zondag 16 oktober 2005 07:03 schreef socko het volgende:
Ze slapen denk!
Nog steeds weltrustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 07:08 schreef BBscanner het volgende:
IK Zeg KUKKKKEKELEKUUUUUUUUUUUUUUU Voor die lamzakken!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga nu echt slapen![]()
![]()
Eerste complet niet laatste 2 wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:41 schreef luciano het volgende:
met of zonder peren ............
Niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:41 schreef socko het volgende:
[..]
Eerste complet niet laatste 2 wel.![]()
Zow ik zie yvonne allemaal topics sluiten!
Maar ze komt hier gelukkig toch nooit
De bevalling wordt die eigenlijk zichtbaar ? m.a.w. als in zo'n bevallingsprogramma ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, Peter, nog steeds geen bevalling
Moeten we niet eens aan een "weeën zijn gebroken" telefoonboom gaan denken(oh wat erg, ik zou het fijn vinden als iemand me daarvoor uit bed belt)
Zou de bevalling echt op internet te zien zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, Peter, nog steeds geen bevalling
Moeten we niet eens aan een "weeën zijn gebroken" telefoonboom gaan denken(oh wat erg, ik zou het fijn vinden als iemand me daarvoor uit bed belt)
Misschien had bus watcher een vrije dagquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:21 schreef crazymamma het volgende:
Jammer dat jullie het opgeven met de streamverslagen.
Ik denk ook dat ome Sjon het bewaard voor de televisiequote:Op zondag 16 oktober 2005 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik reken op hectiek in het gehele huisIk reken niet op een live internet bevalling
En echt live geeft wel risico hè...straks gaat er iets mis en dan zit heel Nederland dat ongecensureerd mee te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik denk ook dat ome Sjon het bewaard voor de televisie
Wil je erover praten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:31 schreef luciano het volgende:
Goedemorgen allemaal , eindelijk aflos .......
En geloof me , er is na 02.00 ECHT TOTAAL NIETS gebeurd , tanja heeft vannacht 1 sigaret gerookt , en Ingrid heeft 10 minuten geleden een plasje gepleegd , das ECHT alles ..
Ze sliepen allemaal al ZEER vroeg .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |