quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:37 schreef luciano het volgende:
En WIJ moeten het met typetjes als sjankerkwal / zeugelientje / garnalen_roeltje doen in nederland ?
Hoe lang pikken we dit nog !!!
http://paparazzo.globo.com/PPZ/0,,ZF49-4125,00.html
Op deze site moet je iets kunnen vinden http://energie.pagina.nl/quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nuon heeft zo'n happy happy site die mij energie wil laten besparen zonder dat ik op de site kan vinden wat een tv verbruikt.
Neeeej joh kom er gezellig bij dan analyseren we de bewoners ff met zijn allenquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zow... en daar hebben jullie het tussen deel 500 en nu over gehad... toch knap hoor![]()
![]()
maar goed... dan kan ik dus ook gewoon met mijn dronken harses in bed gaan liggen...![]()
geen mannen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:37 schreef luciano het volgende:
En WIJ moeten het met typetjes als sjankerkwal / zeugelientje / garnalen_roeltje doen in nederland ?
In de volgende BB wil ik deze dames!!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:37 schreef luciano het volgende:
boringquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:41 schreef socko het volgende:
[..]
Allemaal lesbisch en dan gaan ze knokken om elkaar![]()
dan hoef ik het al niet meer te zien hoorquote:
volgens mij robquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:43 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog waar Lieske de eerste keer op gestemd heeft?
de tweede keer Ralph meen ik.
Ik vroeg me af of ze altijd om principiele redenen kiest
Eerste twee keer op Ralph, omdat ze minder met hem had dan met de rest. Derde keer op Linda omdat ze een aantal dingen in het huis uithaalde die ze stijlloos vind .... en vanwege een taktische reden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:43 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog waar Lieske de eerste keer op gestemd heeft?
de tweede keer Ralph meen ik.
Ik vroeg me af of ze altijd om principiele redenen kiest
Ik dacht al dat weet scanman welquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste twee keer op Ralph, omdat ze minder met hem had dan met de rest. Derde keer op Linda omdat ze een aantal dingen in het huis uithaalde die ze stijlloos vind .... en vanwege een taktische reden.
Heb je goed gedacht.quote:
Lieske lijkt me wel iemand die voornamelijk om principiele redenen kiest. Ralph viel buiten het groepsproces (toen nog) en Linda's gedrag op het feestje. Taktisch, nee, denk dat ze toch te lief is om iemand een oor aan te naaien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste twee keer op Ralph, omdat ze minder met hem had dan met de rest. Derde keer op Linda omdat ze een aantal dingen in het huis uithaalde die ze stijlloos vind .... en vanwege een taktische reden.
Ja! idd tijd voor de ontruimings oefening!quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:54 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Kan iemand ze ff wakker maken? Ik ben klaarwakker nl![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:54 schreef teamlead het volgende:
right... nu weet ik weer waarom ik normaal 's nachts nooit de streams volg: er gebeurt geen fuck..tot morgen dus
Dat zijn haar eigen woorden. Ze wist dat Dido op Linda ging stemmen, dus leek het haar verstandig om ook op Linda te stemmen zodat die ook in ieder geval al 2 stemmen had. Ze dacht dat het haar kans op een plaats op de bank zou verkleinen.... (wat ook nog klopte ook).quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieske lijkt me wel iemand die voornamelijk om principiele redenen kiest. Ralph viel buiten het groepsproces (toen nog) en Linda's gedrag op het feestje. Taktisch, nee, denk dat ze toch te lief is om iemand een oor aan te naaien.
15 december heb ik ergens gehoord, maar of dat waar is...quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:00 schreef socko het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is er nog geen eind datum bekent?
Precies daar zat ik ook over na te denken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:08 schreef avonne het volgende:
[..]
15 december heb ik ergens gehoord, maar of dat waar is...
moeten ze toch wel heel snel opschieten. Donderdagavond na de exit weer meteen stemmen.
Of (oh, horror) 2 tegelijk exit elke 2 weken
Nix, zoals met Bart, Ruud en Willem de laatste paar dagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:23 schreef socko het volgende:
Maar zoals het nu gaat is bij die datum het huis nog niet leeg er zijn er dan nog 5 of 6 dus wat gaat er gebeuren?
mmmm
Leuke!quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:24 schreef avonne het volgende:
Alvast een nieuwe topic titel bedacht "de BB van Boring"
Ik ga slapen![]()
Ik zou het niet weten weinig van gezien, alleen de erste een beetje, en sommige starts want dan was de stream nog gratis.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:23 schreef SuperMOM het volgende:
Dit is de ergste BB ooit!! Hmmmm heb er met eerdere BB's wel erger gezien, denk aan Arm-Rijk, de Battles midden in de nacht en altijd onverwacht![]()
Sweeet dreamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:24 schreef avonne het volgende:
Alvast een nieuwe topic titel bedacht "de BB van Boring"
Ik ga slapen![]()
Nee ik bedoel dat op de vermoedelijke eind datum er nog zeker 5 mensen in zitten (als er om de donderdag een exit is)quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nix, zoals met Bart, Ruud en Willem de laatste paar dagen![]()
![]()
![]()
Thanks !quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Leuke!En passend! Zal ik he durven te openen als newbie?
![]()
als ik weet hoe![]()
Ach, je kunt je nog uitleven opquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:37 schreef socko het volgende:
Mmmm duurt hellaas nog wel even voor dat er een nieuw topic open mag..
Hoe bedoelt u dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, je kunt je nog uitleven op
"Streamverslag van zondag 16 oktober"
BB: Aldrico Amando (39)quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:29 schreef socko het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten weinig van gezien, alleen de erste een beetje, en sommige starts want dan was de stream nog gratis.
Kan me nog iets herinneren van een donkere jongen die helemaal ging flippen om iets wat buiten het huis was (springt de naam aldrico in mn hoofd) vaag
quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Thanks !
Je moet dan naar de index pagina gaan en klikken op "Nieuw Topic".
Vergeet niet er neer te zetten
[BB SC 506] en dan de titel
wel snel zijnanders zijn er alweer een stuk of 3
Bye bye
Ziek dat er hersen cellen zijn in mijn hoofd die hem hebben ziiten te onthouden... ( theo maassen eat your hart out)quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:41 schreef luciano het volgende:
[..]
BB: Aldrico Amando (39)
Bewoner Big Brother The Battle (3)
"Ik heb nog lang gedroomd over de manier waarop ik eruit gegooid werd"
Hoe lang in BB?
Een week. "Een week. Ik ben er door Hummie van der Tonnekreek persoonlijk uitgegooid, omdat ik weigerde een kalmerend middel te nemen. Ze maakte zich zorgen om m’n gezondheid, omdat ik minder slaap dan de rest en veel energie heb. Ik heb haar inmiddels brieven geschreven waarin ik zeg dat ik niet kwaad op haar ben en haar vergeef. Ik heb geen rancuneuze gevoelens".
Aldrico!!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:41 schreef luciano het volgende:
[..]
BB: Aldrico Amando (39)
Bewoner Big Brother The Battle (3)
"Ik heb nog lang gedroomd over de manier waarop ik eruit gegooid werd"
Hoe lang in BB?
Een week. "Een week. Ik ben er door Hummie van der Tonnekreek persoonlijk uitgegooid, omdat ik weigerde een kalmerend middel te nemen. Ze maakte zich zorgen om m’n gezondheid, omdat ik minder slaap dan de rest en veel energie heb. Ik heb haar inmiddels brieven geschreven waarin ik zeg dat ik niet kwaad op haar ben en haar vergeef. Ik heb geen rancuneuze gevoelens".
T bloed doodquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat topic is nog niet geopend.
Zegt meer over BB dan over dit forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |