Dat dacht ik wel, jij mazzelaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:14 schreef Tokay het volgende:
Zo voel ik me wel, sooty!
Goedemorgen...ikke ook, maar ben ook zo weer wegquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:29 schreef Treinhomo het volgende:
Iedereen is er nog niet.
Alleen ikke...
Jij zit dus eigenlijk gewoon weer 's een keer verkapt te teeveepeeën ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef pos het volgende:
Goedemorgen...ikke ook, maar ben ook zo weer weg
Dat zie je verkeerd...ben blij je te zien en wilde je goedemorgen wensenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij zit dus eigenlijk gewoon weer 's een keer verkapt te teeveepeeën ?![]()
Daar word ik wel 's mee vergeleken, maar hier binnen RJPvD ben ik gewoon 'TH' hoor...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:34 schreef almeersmeisje het volgende:
einstein?
André Kuipers.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef dartfanaat het volgende:
Albert Cuyp?
[me= zegt niet te hard hoop ik. Ook goedemiddagquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
* ]komt net uit haar bed vallen en zegt goedemiddag [/me]
't ging over 't bed heen ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
is al uren op, verzorgde een ontbijt op bed, maar dat werd niet gewaardeerd![]()
Klokkijken is ook een Achilleshiel van je ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:47 schreef pyl het volgende:
Ik kom om een uur of twaalf de foute antwoorden inventariseren. Succes!
Het was niet uitgebreid genoegquote:
Nee de versgeperste sinaasappelsap en een gekookt eitje ontbrak, doe ik dus ook nooit weerquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je het boterhammetje doormidden snijden...heb je opeens twee boterhammetjes...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee de versgeperste sinaasappelsap en een gekookt eitje ontbrak, doe ik dus ook nooit weer![]()
Oh ja; Nijmegen ligt in een andere tijdzone...oostkust.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
Zou Pyl 12.00 uur engelse tijd bedoelen?
Wyccie heeft daar nooit last van toch? Dan is het zeker erg plaatselijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; Nijmegen ligt in een andere tijdzone...oostkust.
Was ik even vergeten.
De stof in Nijmegen is toch ook heel plaatselijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wyccie heeft daar nooit last van toch? Dan is het zeker erg plaatselijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:49 schreef Treinhomo het volgende:
Grieg ?
een blauwe hondquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
niemand een idee?
Bijna goed, 3 letters teveel....quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:04 schreef wyccie het volgende:
Bluedog?
Meen je dat?quote:
Vergeten te zwaaienquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna goed, 3 letters teveel....
Goedemiddag Wyccie
En dat is goed..... hij is van Blues Clues... erg leuk programma voor peuters.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:10 schreef peaceman het volgende:
Blue
Tja IK ben dat ontgroeidquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat is goed..... hij is van Blues Clues... erg leuk programma voor peuters.
Tijd voor nieuwe lenzen/brilquote:
misschien tijd voor een nieuwe sterkte...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel tijd voor nieuwe bril, lenzen heb ik elke maand nieuw.![]()
Ik krijg er de wubbels van... maar mijn nichtjes vinden het fantastisch.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat is goed..... hij is van Blues Clues... erg leuk programma voor peuters.
In ieder geval tijd om me aan te kleden want we moeten zo weg....quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien tijd voor een nieuwe sterkte...![]()
Uit een western serie zoals Bonanza misschien?quote:
Allicht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mark Twain?
Scientology Kirstie?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef Treinhomo het volgende:
Kirstie Alley.
Wie denk jij dan dat het is?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dacht het niet.
Ik weet in ieder geval dat het Kristie niet is.quote:
Zie ik niet op haar CV staan.quote:
Is dat Ahmet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
DIe meneer is het zoontje van de man wiens vrouw jij in je ava hebt staan Scrut.
Ja dat is acht met.quote:
Shetland mensje...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij is bijna een dwergje zo te zien
'k kan niet voor eenieder spreken, maar ík heb iig nog nooit van 'r gehoord...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Kent niemand Selma Blair?
Ze zat o.a. in The Sweetest Thing, Cruel Intentions en Hellboy.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan niet voor eenieder spreken, maar ík heb iig nog nooit van 'r gehoord...
Is dat de zus van Tony, of is zij de Blair Witch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Kent niemand Selma Blair?
De buitenechtelijke dochter van Tony.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat de zus van Tony, of is zij de Blair Witch?
quote:
Die is tegenwoordig 'acteur'quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef Tokay het volgende:
Ach ja, Enrique Iglesias...........
Ach, laat die jongen...quote:
Vanochtend in bed naar gekeken, bij de brunch wentelteefjes gegetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef Tokay het volgende:
Eefje Wentelteefje.
Ik hou hem niet tegen, maar of ik er blij mee moet zijn is iets heel anders.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, laat die jongen...
Jon Bon Jovi doet dat ook niet onverdienstelijk, toch?
Mooie vrouw, idd.quote:
Sinds wanneer?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef Tokay het volgende:
Eigenlijk moet ik in de verleden tijd praten...![]()
Sinds 1999.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
Sinds wanneer?
Nee hoor. Zei ik dat ergens?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:03 schreef pyl het volgende:
Mmmmm........ en mevrouw was muzikante?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het de vrouw van John F. Kennedy jr.?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Mrs Kennedy?
We zullen haar nooit vergetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
Carolyn Bessette.
Dat was niet meneer's core-business...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Ha! Da's een echt mooi plaatje.![]()
Weer een wapenhandelaartje?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
Hij zat in de drankhandel tijdens de Drooglegging? Of eenvoudig in de - tijdloze - vrouwenhandel?
Erger nog. Meneer was politicus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Was meneer een Narco?
Weertje hč?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij zei mevrouw tegen me.... hallo meneer Scrut
Eventjes maar en ik had ook al goedenavond gezegd.quote:
Ja heerlijk.... alleen 's avonds een beetje fris. We zijn vanmiddag in Amsterdam geweest... en geen rekening gehouden met de marathon.... grrrr bijna 50 minuten te laat op een concertquote:
Jij ambieert een carriëre bij McDonald's ?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
Erger nog. Meneer was politicus.
Damnquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
grrrr bijna 50 minuten te laat op een concert![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef dartfanaat het volgende:
* kan het niet laten om ook tijdens het tv kijken mee te doen
Politicus?
quote:Uit Noord-Afrika
Niets in RJPvD is louter toevallig, mijn waarde...quote:toevallig?
Gelukkig speelden ze langer door, zodat we nog ruim een half uur hebben gezien.quote:
Ik zat al op een "Mag ik een Big-Mac-menu?" van Diaan of Peaceman te wachtenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij ambieert een carriëre bij McDonald's ?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef pyl het volgende:
![]()
Nederlander lijkt me uitgesloten. Een Belg zou al kunnen. Maar een Amerikaan ook.
Wie speelden er?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig speelden ze langer door, zodat we nog ruim een half uur hebben gezien.
Dat toevallig moet je lezen als een aanloopje naar een antwoord........maar dat is niet goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niets in RJPvD is louter toevallig, mijn waarde...
En wat belangrijker is: wie heeft er gewonnen ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie speelden er?
Hebben we al gedaan vanavond bij een erg vriendelijke mevrouw van de Mac.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zat al op een "Mag ik een Big-Mac-menu?" van Diaan of Peaceman te wachten
Eerst Great Lake Swimmers en daarna nog HAL gezien. wij hadden voor beide concerten een kaartje gekocht.... bleek niet nodig te zijn ook nog eensquote:
Great Lake Swimmers en HALquote:
Voor Diaan is dat niet uitgebreid genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat al op een "Mag ik een Big-Mac-menu?" van Diaan of Peaceman te wachten
Ze zei u tegen mequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we al gedaan vanavond bij een erg vriendelijke mevrouw van de Mac.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor Diaan is dat niet uitgebreid genoeg.
Daar moet minstens vers geperst sinaasappelsap en een gekookt eitje bij...
Dat is alleen voor het ontbijt......quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor Diaan is dat niet uitgebreid genoeg.
Daar moet minstens vers geperst sinaasappelsap en een gekookt eitje bij...
Je mag zo doorlopen naar de Kleine Zaal hč?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
wij hadden voor beide concerten een kaartje gekocht.... bleek niet nodig te zijn ook nog eens
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan gok ik maar op Andre Cools.
beide waren in de kleine zaal, maar wij hebben gewoon netjes voor beide een kaartje gekocht, braaf he?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag zo doorlopen naar de Kleine Zaal hč?
Gosternokke nog goed gegokt ook?quote:
nice rack.quote:
Daarbij is de lijst van Belgische politici die betrokken waren bij 'een geruchtmakende zaak' behoorlijk lang.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef dartfanaat het volgende:
Na dat ik wist dat het om een belg ging, dacht ik meteen aan een geruchtmakende zaak......wist alleen de naam niet meer
Nee; dan zeg je 'Oma, wat heeft u een lekkere dikke frieten !'.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zeg je toch niet van een vrouw die oud genoeg is om je oma te kunnen zijn?
Een flinke generatie ouderquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
Macy gray?
Komt door het bier.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet van een vrouw die oud genoeg is om je oma te kunnen zijn?
Intrigant!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat blijkt wel; anders had je wel een uitgebreider ontbijt gemaakt...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat blijkt wel; anders had je wel een uitgebreider ontbijt gemaakt...
Tokay's laatste vraag was wie een bepaalde dame was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
wat was de laatste vraag van Tokay dan?
Jaja, ik ben lui...
Gelijk een heel doosje?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat Peaceman alsnog eitjes voor me heeft gekookt vanmorgen
![]()
Ja dan is het idd een soortgelijke vraag, want nu is ook de vraag wie die bepaalde dames isquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tokay's laatste vraag was wie een bepaalde dame was.
Ik heb inmiddels het bericht gewijzigd, Peacemanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dan is het idd een soortgelijke vraag, want nu is ook de vraag wie die bepaalde dames is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heeft-ie geen fuck aanquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat was Corline Bessette
Weet je nu voldoende Peaceman?
Wiequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat was Corline Bessette
Neequote:
Weet je nu voldoende Peaceman?
Wat een agressiviteit.....quote:
Jij ook al niet, maar je vroeg ook maar alleen wat de laatste vraag van Tokay was........quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie
[..]
Nee![]()
want ik weet niet wie het is..![]()
Raad jij nou maar gewoon het plaatjequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay's laatste vraag in dit topic was: 'Zei ik dat ergens ?'...
Ja TH doe eens ouderwets...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raad jij nou maar gewoon het plaatje![]()
Geef jij nou maar 's gewoon fatsoenlijke hints...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad jij nou maar gewoon het plaatje![]()
Wyccie ten huwelijk vragenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ja TH doe eens ouderwets...
Ik heb potdomme haar achternaam al gegevenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geef jij nou maar 's gewoon fatsoenlijke hints...![]()
Kennedy...?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb potdomme haar achternaam al gegeven![]()
Tja als jij dat wil, why not?quote:
Je hoeft toch niet persé een strik om als je gaat trouwen..... en ik heb wel zin in een feestje. Jij niet? Ik ga er toch vanuit dat we met zn allen uitgenodigd worden. Wij hebben de liefde hier zien opbloeien...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, TH ziet er niet uit met een strik om![]()
Laat staan met alléén een strik om...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee man, TH ziet er niet uit met een strik om![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat staan met alléén een strik om... [afbeelding]
Ik ben niet zo'n feestnummerquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet persé een strik om als je gaat trouwen..... en ik heb wel zin in een feestje. Jij niet? Ik ga er toch vanuit dat we met zn allen uitgenodigd worden. Wij hebben de liefde hier zien opbloeien...![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is jammer... een sober feestje dan?
Okay.... Sober feestje en dresscode: zonder stropdas! en strikje TH... de weg is vrij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Mits verboden voor stropdassen
Heb je 't plaatje überhaupt bekeken? Of was dat ook te veel werk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Jackie O ?
Welk plaatje?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je 't plaatje überhaupt bekeken? Of was dat ook te veel werk?
blz 4, 22:39 uurquote:
Ow die, nou dat is Jackie O zeker nietquote:
Laat ik het zo stellen......als dit Jackie O. is eet ik m'n schoenen op.quote:
Jij hoeft morgen niet op sokken naar je werk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen......als Jackie O. is eet ik m'n schoenen op
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Neleos het volgende:
Kas van Iersel Y'all
Nope maar de laatste tijd ook niet echt gezochtquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]makkie om de dag mee te beginnen.
Heeey Neleos al huis gevonden?
Dat is niet meneer Neleos hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef pos het volgende:
Mogguh
Heb je geen groter plaatje van meneer Neleos?
Vanavond worden de servers weer upgegrade. Moeten we toch zeker 3 dagen weer normaal kunnen fokken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:00 schreef peaceman het volgende:
f.....o.....k.... i....s.... s.....l....o....o....m....
Hmm... wordt een wekelijks gebeuren zo lijkt hetquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond worden de servers weer upgegrade. Moeten we toch zeker 3 dagen weer normaal kunnen fokken.
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
Christopher Lambert ?
Ja begint er wel op te lijken idd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm... wordt een wekelijks gebeuren zo lijkt het
Ook geen Plummer! Lord of the Rings, Star Wars Episode II en III en vele draculafilms.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:15 schreef dartfanaat het volgende:
Ach, hoe kom ik nu op Reeve?
Plummer, heet de man
Hmmm, dan eens goed nadenkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook geen Plummer! Lord of the Rings, Star Wars Episode II en III en vele draculafilms.
Volgens mij dezelfde, hehe......Christopher Lee dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Trivia over wie?
Wanted to attend the Heavy Metal Festival Earthshaker Fest in 2005 to support his favorite bands Rhapsody and Manowar, but had to cancel at the last moment because of an important filming appointment. He recorded a message to the fans in advance, which was shown right before Rhapsody appeared onstage.
Uiteraard. Wie hem wil horen zingen moet eens het liedje The magic of the wizards dreams luisteren van Rhapsody.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:23 schreef Neleos het volgende:
Christoper Lee!
Stalkt iedereen mij ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:25 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde, hehe......Christopher Lee dus.
edit![]()
Nee hoor, viel me gewoon op.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter Cushing!
Ik vind het echt bijzonder een 80 plusser die naar Metal luisterd. Ik zie het zo voor me. Lee headbangend in zijn huiskamer met de muziek keihard aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee hoor, viel me gewoon op.![]()
Stoer is het zeker, haha.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het echt bijzonder een 80 plusser die naar Metal luisterd. Ik zie het zo voor me. Lee headbangend in zijn huiskamer met de muziek keihard aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |