abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2001 @ 09:15:56 #1
17880 Darkling
Shit Happens ......
pi_2108966
Hoi medefokkers,

Wie van jullie heeft wel ns telefoonsex gehad?
En wat zijn jullie ervaringen hierover.
Darkling heeft t wel ns vaker gedaan met zijn
vriendin en vind het mmmmm.... . . .

No one can Escape the Darkling......
pi_2108982
Saai
Het leven is hard, de voorkant van een trein ook!
  woensdag 7 november 2001 @ 09:32:23 #3
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2109059
Als de andere persoon aan de lijn een beetje schorre stem heeft.... dan is het jummie
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_2109077
Ikzelf heb het nog nooit gedaan, maar een vriend van mij en zijn vriendin die kunnen er een houtje van zeg......
Die gaan elkaar IEDERE avond rond een uur of 9 opzitten geilen!! Als je dan bij hem op bezoek bent zegt ie: Eh ik trek me ffies een half uurtje terug
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  woensdag 7 november 2001 @ 09:50:11 #5
17880 Darkling
Shit Happens ......
pi_2109157
Ja ik moet toegeven dat het niet zoOOo lekker is als
(live) gewone sex,maar lekker is t wel en ik zou het best wel met andere meiden willen doen.

Lekker

No one can Escape the Darkling......
pi_2109242
Heb ik leuke ervaringen mee!

Zeker een oplossing als je vriendin niet bij je in de buurt woont! Het gaat alleen na een tijdje wel vervelen....

woensdag 7 november 2001 @ 10:20:59 #7
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2109414
Ook wel meer dan eens gedaan met m'n schatje...

heel lekker als je niet bij elkaar in de buurt bent... en je allebei kunt beroepen op een levendige fantasie natuurlijk...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_2109525
Ik heb het wel eens met een meisje gedaan het was wel leuk toen was ik ook helemaal alleen thuis, anders ken je er ook niet zo van genieten.
  woensdag 7 november 2001 @ 11:38:10 #9
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_2110096
Aangezien er een afstand van 700km tussen mijn vriendin en mij zit op dit moment, hebben we dit gedaan. Ik kan het iedereen aanraden.
Het is niet zo dat we het elke x doen, je hebt immers maar een bepaalde tijd en veel te bespreken. Maar het is heerlijk als surrogaat. Al merk je wel dat het inderdaad een surrogaat is...
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_2110903
quote:
Op woensdag 07 november 2001 09:50 schreef Darkling het volgende:
ik zou het best wel met andere meiden willen doen.
en je had een vriendin??????
  woensdag 7 november 2001 @ 13:04:38 #11
15619 KixAss456
Powered by SARS®
pi_2111030
Ik deed het soms wel eens met m'n vorige vriendin, je moet was als je ver van mekaar af woont

Maar het is wel lachuh & lekkeur

woensdag 7 november 2001 @ 13:10:16 #12
14313 Cipri
Nu met blogje!
pi_2111078
Vanochtend nog, met vriendin, werd er voor wakker gebelt rond een uur of 7.
Heerlijk om te doen, en het is idd een van weinige doebare dingen als je ver bij elkaar vandaan bent. En 4500km telt wel als veel, toch?
pi_2112705
telsex

Slotje?

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 7 november 2001 @ 15:57:55 #14
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2112723
Lijkt me vervelend als je buurjongen net zijn FM-frequentie verkeerd heeft ingesteld
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  woensdag 7 november 2001 @ 15:59:48 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_2112737

[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 07-11-2001 18:32]

Ik ga naar huis.
  woensdag 7 november 2001 @ 16:15:44 #16
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2112936
Het is juist leuk omdat je er achter komt wat de fantasien zijn van de gene aan de andere kant van de lijn. Heb je weer iets om in het echt te doen ;-)
's nachts werkt ut beter
  donderdag 8 november 2001 @ 15:53:59 #17
16386 NiEuW-FoKkErTjE
weet ff geen andere nickname
pi_2123736
Een vriend van mij vroeg vorige week of ik een keer met hem telefoon sex wilde hebben. Het lijkt me wel geil enzo, maar ik weet dan echt nit wat ik moet doen ofzo!
Iemand idee?
Ik ben vaag, maar ik ken meer mensen die dat zijn...
pi_2123754
ik zou niet weten hoe te beginnen eigenlijk.
  donderdag 8 november 2001 @ 16:16:41 #19
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_2124080
Zoals bij 'alle' vormen van tele-sex (cybersex ed) kun je een aantal dingen proberen:

- een scenario spelen (een fantasie)
- de ander opdragen om dingen te doen.
- vertellen wat je met jezelf aan het doen bent
- doen alsof je gewoon bij elkaar in de kamer bent en sex hebt

Onder a) valt bijvoorbeeld dat je verteld dat je in de lift staat aan het einde van de werkdag in een verlaten gebouw en dat de ander de lift inkomt stappen enz...

b) vertel de ander hoe hij/zij zichzelf klaar moet maken.
c) laat de ander genieten van je vunzige beschrijving van jezelf en wat je allemaal wel niet doet.
d) je doet alsof je de ander uitkleed, aait, whatever en hoe de ander dat in het echt invult en wat jij in de tussentijd in het echt aan het doen bent maken dan niet zoveel uit.

Combineren kan natuurlijk ook maar werkt in mijn ervaring een stuk slechter door het omschakelen.

Als iemand anders nog leuke ideeen heeft hoor ik ze graag.

Live young, die fast.
pi_2124284
quote:
Op donderdag 08 november 2001 16:16 schreef GeGs het volgende:
Zoals bij 'alle' vormen van tele-sex (cybersex ed) kun je een aantal dingen proberen:

- een scenario spelen (een fantasie)
- de ander opdragen om dingen te doen.
- vertellen wat je met jezelf aan het doen bent
- doen alsof je gewoon bij elkaar in de kamer bent en sex hebt

Onder a) valt bijvoorbeeld dat je verteld dat je in de lift staat aan het einde van de werkdag in een verlaten gebouw en dat de ander de lift inkomt stappen enz...

b) vertel de ander hoe hij/zij zichzelf klaar moet maken.
c) laat de ander genieten van je vunzige beschrijving van jezelf en wat je allemaal wel niet doet.
d) je doet alsof je de ander uitkleed, aait, whatever en hoe de ander dat in het echt invult en wat jij in de tussentijd in het echt aan het doen bent maken dan niet zoveel uit.

Combineren kan natuurlijk ook maar werkt in mijn ervaring een stuk slechter door het omschakelen.

Als iemand anders nog leuke ideeen heeft hoor ik ze graag.

Shit heb ik je net mn nr gegeven..

Block GeGs

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 8 november 2001 @ 17:12:13 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_2124833
00h! h00!!

misunderstanding hier: wat bedoelen jullie met telefoonsex?

a: het lief en erotisch tegen elkaar praten
b: rukken terwijl er tegen je opgegeil-praat word

in geval b: DAT HEB IK NOG NOOIT GEDAAN

Bedankt voor uw aandacht

Ik ga naar huis.
  donderdag 8 november 2001 @ 17:16:57 #22
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_2124906
quote:
Op donderdag 08 november 2001 16:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Shit heb ik je net mn nr gegeven..

Block GeGs

Ben jij ff blij dat ik dat mobiel een te duur geintje vind...

(edit: icoontjes verknoeid)

Live young, die fast.
pi_2125249
Ja ik heb vanmiddag al een beetje geil zitten chatten met um en dan nog een keer telefoonsexxen met hem mmmm
pi_2125421
quote:
Op donderdag 08 november 2001 17:16 schreef GeGs het volgende:

[..]

Ben jij ff blij dat ik dat mobiel een te duur geintje vind...

(edit: icoontjes verknoeid)

Ik vind het helemaal een gek iets.. Nog eigenlijk nooit gedaan.. Wel geil smsen da vink wel leuk maar telefoonsex nog nooit aangedaan.. Misschien ooit
  donderdag 8 november 2001 @ 18:17:53 #25
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2125618
Oe - brings back memories!

"Vroeger" - in mijn studententijd... Met m'n huisgenoten en een paar flessen wijn... De 06-nummers bellen! (of was het toen inmiddels al 0900??? Kweenie meer...) Nou ja - de tikken gingen wel erg hard toen we de "heren-nummers" belden, maar, vrouwen konden gratis inbellen! Ik (mijn grote bek ook altijd!) kreeg de twijfelachtige eer het gesprek te voeren. We hebben flauw gelegen (yep - understatement!), maar ik geloof dat "meneer" het wel aangenaam vond!

Overigens... telefoonsex met een bekende? Sorry, geen ervaring mee!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2125754
quote:
Op donderdag 08 november 2001 17:56 schreef Tally het volgende:

[..]

een gek iets..

en sms'en niet?
pi_2138904
quote:
Op donderdag 08 november 2001 18:37 schreef Passione het volgende:

[..]

en sms'en niet?

Nee.. Ik vind het 2 verschillende dingen.. Met smsjes lees je dingen en met bellen hoor je dingen.. betekend dat je ook geluiden er bij moet/mag maken.. Ik ben soms nogal een stille genieter en soms errug uitbundig met geluid.. Denk dat ik me zo zal concentreren op de telefoon dat het niet eens voor elkaar zou kunnen krijgen hoe hard ik ook zou willen..
pi_2140794
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 23:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee.. Ik vind het 2 verschillende dingen.. Met smsjes lees je dingen en met bellen hoor je dingen.. betekend dat je ook geluiden er bij moet/mag maken.. Ik ben soms nogal een stille genieter en soms errug uitbundig met geluid.. Denk dat ik me zo zal concentreren op de telefoon dat het niet eens voor elkaar zou kunnen krijgen hoe hard ik ook zou willen..

maargoed, om nou die dingen in te typen op je GSM, vind ik raarder dan telefoonsex.
Ik bedoel, als je dan toch bezig bent met je GSM, en zit te pielen met die knopjes, typ dan zijn nummer in, bel hem en zeg dat je opgewonden bent en zin in hem hebt en dat hij zo snel mogelijk moet komen.

(gebruik je trouwens ook afkortingen bij het smse-n? )

pi_2141183
gewoon Freaky
waar geen wil is ben ik weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')