Wie van jullie heeft wel ns telefoonsex gehad?
En wat zijn jullie ervaringen hierover.
Darkling heeft t wel ns vaker gedaan met zijn
vriendin en vind het mmmmm.... . . .
Lekker
Zeker een oplossing als je vriendin niet bij je in de buurt woont! Het gaat alleen na een tijdje wel vervelen....
heel lekker als je niet bij elkaar in de buurt bent... en je allebei kunt beroepen op een levendige fantasie natuurlijk...
quote:en je had een vriendin??????
Op woensdag 07 november 2001 09:50 schreef Darkling het volgende:
ik zou het best wel met andere meiden willen doen.
Maar het is wel lachuh & lekkeur
- een scenario spelen (een fantasie)
- de ander opdragen om dingen te doen.
- vertellen wat je met jezelf aan het doen bent
- doen alsof je gewoon bij elkaar in de kamer bent en sex hebt
Onder a) valt bijvoorbeeld dat je verteld dat je in de lift staat aan het einde van de werkdag in een verlaten gebouw en dat de ander de lift inkomt stappen enz...
b) vertel de ander hoe hij/zij zichzelf klaar moet maken.
c) laat de ander genieten van je vunzige beschrijving van jezelf en wat je allemaal wel niet doet.
d) je doet alsof je de ander uitkleed, aait, whatever en hoe de ander dat in het echt invult en wat jij in de tussentijd in het echt aan het doen bent maken dan niet zoveel uit.
Combineren kan natuurlijk ook maar werkt in mijn ervaring een stuk slechter door het omschakelen.
Als iemand anders nog leuke ideeen heeft hoor ik ze graag.
quote:Shit heb ik je net mn nr gegeven..
Op donderdag 08 november 2001 16:16 schreef GeGs het volgende:
Zoals bij 'alle' vormen van tele-sex (cybersex ed) kun je een aantal dingen proberen:- een scenario spelen (een fantasie)
- de ander opdragen om dingen te doen.
- vertellen wat je met jezelf aan het doen bent
- doen alsof je gewoon bij elkaar in de kamer bent en sex hebtOnder a) valt bijvoorbeeld dat je verteld dat je in de lift staat aan het einde van de werkdag in een verlaten gebouw en dat de ander de lift inkomt stappen enz...
b) vertel de ander hoe hij/zij zichzelf klaar moet maken.
c) laat de ander genieten van je vunzige beschrijving van jezelf en wat je allemaal wel niet doet.
d) je doet alsof je de ander uitkleed, aait, whatever en hoe de ander dat in het echt invult en wat jij in de tussentijd in het echt aan het doen bent maken dan niet zoveel uit.Combineren kan natuurlijk ook maar werkt in mijn ervaring een stuk slechter door het omschakelen.
Als iemand anders nog leuke ideeen heeft hoor ik ze graag.
Block GeGs
misunderstanding hier: wat bedoelen jullie met telefoonsex?
a: het lief en erotisch tegen elkaar praten
b: rukken terwijl er tegen je opgegeil-praat word
in geval b: DAT HEB IK NOG NOOIT GEDAAN
Bedankt voor uw aandacht
quote:Ben jij ff blij dat ik dat mobiel een te duur geintje vind...
Op donderdag 08 november 2001 16:30 schreef Tally het volgende:[..]
Shit heb ik je net mn nr gegeven..
Block GeGs
(edit: icoontjes verknoeid)
quote:Ik vind het helemaal een gek iets.. Nog eigenlijk nooit gedaan.. Wel geil smsen da vink wel leuk maar telefoonsex nog nooit aangedaan.. Misschien ooit
Op donderdag 08 november 2001 17:16 schreef GeGs het volgende:[..]
Ben jij ff blij dat ik dat mobiel een te duur geintje vind...
![]()
![]()
(edit: icoontjes verknoeid)
"Vroeger" - in mijn studententijd... Met m'n huisgenoten en een paar flessen wijn... De 06-nummers bellen! (of was het toen inmiddels al 0900??? Kweenie meer...) Nou ja - de tikken gingen wel erg hard toen we de "heren-nummers" belden, maar, vrouwen konden gratis inbellen! Ik (mijn grote bek ook altijd!) kreeg de twijfelachtige eer het gesprek te voeren. We hebben flauw gelegen (yep - understatement!), maar ik geloof dat "meneer" het wel aangenaam vond!
Overigens... telefoonsex met een bekende? Sorry, geen ervaring mee!
quote:en sms'en niet?
Op donderdag 08 november 2001 17:56 schreef Tally het volgende:[..]
een gek iets..
quote:Nee.. Ik vind het 2 verschillende dingen.. Met smsjes lees je dingen en met bellen hoor je dingen.. betekend dat je ook geluiden er bij moet/mag maken.. Ik ben soms nogal een stille genieter en soms errug uitbundig met geluid.. Denk dat ik me zo zal concentreren op de telefoon dat het niet eens voor elkaar zou kunnen krijgen hoe hard ik ook zou willen..
Op donderdag 08 november 2001 18:37 schreef Passione het volgende:[..]
en sms'en niet?
quote:maargoed, om nou die dingen in te typen op je GSM, vind ik raarder dan telefoonsex.
Op vrijdag 09 november 2001 23:17 schreef Tally het volgende:[..]
Nee.. Ik vind het 2 verschillende dingen.. Met smsjes lees je dingen en met bellen hoor je dingen.. betekend dat je ook geluiden er bij moet/mag maken.. Ik ben soms nogal een stille genieter en soms errug uitbundig met geluid.. Denk dat ik me zo zal concentreren op de telefoon dat het niet eens voor elkaar zou kunnen krijgen hoe hard ik ook zou willen..
(gebruik je trouwens ook afkortingen bij het smse-n? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |