Tja, het is sneu gesteld met fok.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net op verschillende subfora rondgezworven.. er is geen enkel leuk lurkbaar topic te vinden
en nuquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net op verschillende subfora rondgezworven.. er is geen enkel leuk lurkbaar topic te vinden
Ik draai nu een oude GDJB van Markus Schulzquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
Ik draai nu Boer.maat door KS-Janetje en cerror.
goed ideequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
En nu... rondhangen..quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
dacht dat je bier dronkquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Blech, Amstel met roest na heineken
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
heineken
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
HOL *maak dit woord af*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
quote:
HOLBEWONERINDEVOORTUINOPGEGRAVENquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
HOL *maak dit woord af*
das normaal hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
Misschien ben ik in een vergevorderd stadium van alcoholisme, maar na 4 blikken Hollandia verneem ik er niks meer van
Ik ben met m'n 4e bezig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
Misschien ben ik in een vergevorderd stadium van alcoholisme, maar na 4 blikken Hollandia verneem ik er niks meer van
go janetquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
Ik pak een hollandia
Loop zelf ff.. ik heb het al zo koud..quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
go janet
enne doe mij der ook 1 wil je
*hollandia halen gaat en meteen een lekker warm dekentje voor janet mee neemtquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Loop zelf ff.. ik heb het al zo koud..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |