Klinkt heel goed..quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
*hollandia halen gaat en meteen een lekker warm dekentje voor janet mee neemt
Over knuffels gesproken.. Gizmo mist jullie hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe ik je er ook nog een lekkere knuffel bij
Van lopen word je warm...quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Loop zelf ff.. ik heb het al zo koud..
Gij romanticus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe ik je er ook nog een lekkere knuffel bij
ik mis hem ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over knuffels gesproken.. Gizmo mist jullie hoor
Arme julliequote:
Had hij niet zo'n geil zusje?quote:
Wie? cerror? Het schijnt..quote:
Ksssssst vrouwmensch!quote:
Lul, je hebt haar maar 5 seconden gezien ofzo.quote:
Neen mannengespuis..quote:
ja en je ma stont er ook nog gedeeltelijk voorquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Lul, je hebt haar maar 5 seconden gezien ofzo.
Kssst ga eensch duracell uitproberen op uwe vaginale delen!quote:
En maar goed ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja en je ma stont er ook nog gedeeltelijk voor
Neen.. ach naja.. beter dan mannen.. die stomme batterijen hebben tenminste nog één pluspunt..quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Kssst ga eensch duracell uitproberen op uwe vaginale delen!
Word je bang roel?quote:
Ja.quote:
Hoi ende doei...quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:53 schreef JDude het volgende:
Ik zeg enkel even hoi en doei!
Niet bang zijn..quote:
Moet jij dan niet heel bang zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je voor straks word roel men schoonbroer
neen roel is tofquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet jij dan niet heel bang zijn?
Ja? Hmm.. ik weet het nog niet.. ik ken hem nog niet zo goed..quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:05 schreef JDude het volgende:
Neen, ik ga echt slapen.
Morgen een lange dag.
Welterusten heerschappenquote:
Klinkt in orde.. welkom bij de clanquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef MagStar_3590 het volgende:
La Trappe Dubbel.
Sixpack.
En een cd van Dream Theater.
Waarschijnlijk dat je door moet lopen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanochtend al.. in een sketch met een caberetier wiens naam ik niet kan typen, daarna zat iemand dat liedje te luisteren in de trein naast me, daarna draaiden ze dat op het terrasje waar ik zat, daarna zag ik het op het shirt van de jongen tegenover me in de trein staan..
Het lot wil me iets zeggen..
Het is weer up.. nu me hier maar weer verder vervelenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:28 schreef cerror het volgende:
Volgens mij werkt het weer.
Neuhquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef cerror het volgende:
Inderdaad, tv dan maar.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu een cerror-doet-een-gothic-na-avatar aan het maken.
Whahahahahahahahaquote:
Jaja.. het schiet al op..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:12 schreef rompompom het volgende:
Nog maar 55
Tevens schop en tot later post. Ik ben net uit bed en moet over tien minuutjes wat werk verzetten voor een uur of (hopelijk) vier. [afbeelding]
Jij geen bier? waarom niet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:31 schreef cerror het volgende:
Geen bier voor mij vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |