Behoorlijk onjuist ja! Maar lees de desbetreffende topics er maar over, kan je zien dat dit beeld niet klopt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er valt hier op fok genoeg over te lezen en dat beeld is behoorlijk onjuist!
Kijk hier dan even in... daar zal hij vast wel tussen staan:quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik mis de "goeie", waar ik het over had![]()
Check the PI Coos... check the PIquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh Scan, schenk jezelf nog eens een bacootje in want nu ben je wel heel kribbig.![]()
Je hoeft iemand in dat programma die net uit het huis komt niet af te gaan zeiken.... en dat deed ze dus wel. Belachelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Ach ik vond het goed bij elkaar passen, Linda die neemt ook geen blad voor de mond, waarom moet Bridget dan wel burgertrut gaan spelen?
Woohoo! Nathalie you GO, girl!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Hoe kun je hier nou geen ruimdenkendheid inzien?
Nee is niet weer arrogant bedoelt, maar zeg nou zelf![]()
Dat zeg ik.. het beeld wat hier geschetst wordt klopt niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Behoorlijk onjuist ja! Maar lees de desbetreffende topics er maar over, kan je zien dat dit beeld niet klopt!![]()
Ralphquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf hem schattig vindenDie staartjes van Naat.
Scan je maakt er een groter probleem van dan Linda wsquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft iemand in dat programma die net uit het huis komt niet af te gaan zeiken.... en dat deed ze dus wel. Belachelijk
Thnxxxxxxxxxxx Scanman!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Hier kun je Nathalie's auditie zien
http://www.thelovefactory.nl/index2.html
Ik vind Ralph daar veel leuker, dat lange haar wat ie nu heeftquote:
Ja, iemand die zo'n foto laat maken moet wel ontettend ruimdenkend zijn, niet vies zijn van trio's enz enz enz ... Tuurlijk Delta.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Hoe kun je hier nou geen ruimdenkendheid inzien?
Nee is niet weer arrogant bedoelt, maar zeg nou zelf![]()
Oh kom op zeg, je hebt er al weken in het huis gehoord, ondanks dat ze continu ja knikt hoor en zie je dat het geen preutse trut is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, iemand die zo'n foto laat maken moet wel ontettend ruimdenkend zijn, niet vies zijn van trio's enz enz enz ... Tuurlijk Delta.![]()
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft iemand in dat programma die net uit het huis komt niet af te gaan zeiken.... en dat deed ze dus wel. Belachelijk
Het maakt mij ook geen zak uit hoe Linda het vond. Ik zeg alleen dat ik het beneden alle peil vond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan je maakt er een groter probleem van dan Linda ws
Bridget en Ruud komen van BNN, dus tja ik had niet anders verwacht, zo zijn ze allebei.
Ik vond haar tot een week geleden enorm als een burgertrutje overkomen ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, je hebt er al weken in het huis gehoord, ondanks dat ze continu ja knikt hoor en zie je dat het geen preutse trut is.
Vond ik ook scan... al in de live uitzending voor de exit zette ze Linda neer als drankorgel en sexbeest... met het derde handje en zo... nee, ik ergerde me er ook aan. Linda was veel meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen zak uit hoe Linda het vond. Ik zeg alleen dat ik het beneden alle peil vond.
Ze hoeven niet op zo'n makkelijke manier te scoren, maar dat deden ze dus helaas wel.
Ik vind dat Nana Love niet iets voor een burgertrut.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond haar tot een week geleden enorm als een burgertrutje overkomen ja.
Wat was ze nog meer dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vond ik ook scan... al in de live uitzending voor de exit zette ze Linda neer als drankorgel en sexbeest... met het derde handje en zo... nee, ik ergerde me er ook aan. Linda was veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |