Open boek zijn en niet voor mannen openstaan die je niet vertrouwt is niet hetzelfde hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:34 schreef ks_choice het volgende:
Roel probeert haar klem te praten, maar als hij maar in de buurt komt trekt zij zich ewoon helemaal terug. Beetje zwak wel.
Open boek
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:34 schreef frijo het volgende:
Als de je maan maar gaat varen, dan kun je altijd kijken waar het schip strand??? WHAT THE FUCK!!
Hallo, kijk eens hoe ze erbij ligt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:34 schreef ks_choice het volgende:
Roel probeert haar klem te praten, maar als hij maar in de buurt komt trekt zij zich ewoon helemaal terug. Beetje zwak wel.
Open boek
Ja, dat is wel een beetje jammer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
Roel blijft bezig, tis dat er geen beschikbare vrouwen meer zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik luister ook niet altijd even goed naar je, dat geef ik eerlijk toe"
Ik hoorde het ook!quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik luister ook niet altijd even goed naar je, dat geef ik eerlijk toe"
Roel heeft zelf al gezegd, dat z'n libido op knappen staat hier in het huis, dat geeft op zich niks, al lebbert hij alle vrouwen af...prima allemaal.quote:
Nee, maar zij claimt een open boek te zijn, maar geeft ook toe dat ze mannen niet toelaat in haar binnenste. (niet letterlijk!)quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Open boek zijn en niet voor mannen openstaan die je niet vertrouwt is niet hetzelfde hoor![]()
Klopt, ze is sowieso heel nauwkeurig vanaf dag 1 al in wat ze zegt in het huis.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:40 schreef ks_choice het volgende:
Zij laat kanten van zichzelf niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |