Jaja en wat is het nouquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Meh gek, is me hendig een sjiek spel dat FEARecht mooi en sjiek
Alletweequote:
Ja maar die game wat is FEARquote:
[me=Maikuuul] stuurt een lolleromfg ![me]quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[me=Maikuuul] stuurt een lolleromfg ![me]
Ja kom gek, dat mag ik niet zeggen voor me moederquote:
Sinds wanener kun je een feest zonder echte mensen geven dan ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Imberr het volgende:
omg! mijn broer gaat n feest houden in januari!met echte mensen! véél mensen! en ik mag erbij zijn!!
![]()
Ja maar kijk, mijn broer heeft geen vrienden enzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds wanener kun je een feest zonder echte mensen geven dan ?
Zijn Gabry en ik ook uitgenodigd?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Imberr het volgende:
omg! mijn broer gaat n feest houden in januari!met echte mensen! véél mensen! en ik mag erbij zijn!!
![]()
[insert inkoppertje]quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja maar kijk, mijn broer heeft geen vrienden enzo![]()
Lan party !quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds wanener kun je een feest zonder echte mensen geven dan ?
markieboy8cm@hotmail.com ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Moet je aan mijn broer vragen. Tis zijn feest.![]()
Scherp gek ! boh die was me hendig scherp.quote:
Als jij klein bent....quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet vamme broer zeg![]()
Haha ik word net op msn aangesproken door een pauper dat nu echt op een lan party isquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Scherp gek ! boh die was me hendig scherp.
Lan party's zijn wel gezellig eigenlijkging zoeen gast wijn drinken uit plastice bekertjes
Hoeveel mensen ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik word net op msn aangesproken door een pauper dat nu echt op een lan party is![]()
Ja een oud klasgenoot
Haha pervertquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef -Mo- het volgende:
Wat denk jij eigenlijk wel niet van je éigen broer?
Er zijn al 2 volgende topics.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, wie opent het volgende topic ?
Wat ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij ja. jij denkt meteen aan zoiets
![]()
Geen flauw idee, ik kreeg alleen te horen dat ik gebanned was, en op mijn mails dat het onterecht was, reageerden ze niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mo zat jij niet nog in je je proef periode![]()
dat is een oude eerst moet 317 nog volquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:02 schreef Maikuuul het volgende:
PuB sC #318 | PeKeL's FrUsTrAtIeS @#$%^&*#$%^&$%^$###@*@@@@*
Hij is er al, rofl !!
iedereen naar een andere hup hup hupquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
Deze moet niet vol, dan hebben we er geen 4 meer.
Nachtbagger staat twee weken op toch ?quote:
Zóveel ga ik ook niet met Jett om hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is stonend man
je mag niet nachtbaggeren??quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nachtbagger staat twee weken op toch ?
Heeft men ook wat om op te ruimen morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef Maikuuul het volgende:
Zo stom, wie opent er nou een topic veelste vroeg :/
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft men ook wat om op te ruimen morgen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zóveel ga ik ook niet met Jett om hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |