Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getiptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Leroy!!
Niets. Lekker gebadderd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Bep het volgende:
Nog niuks gebeurd daaro?
Misschien wordt ie erin gezet als Chantals potentiële lover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getipt
Ze moeten in ieder geval íets doen... Desnoods iedereen standaard genomineerd. Of wat vaker van die confrontatiegesprekken zoals afgelopen woensdag. Dat maakt wel e.e.a. los volgens mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elke week gaan nomineren en exit doen, dan krijg je weer die stress zoals afgelopen week.
Ik las: luieRRemmerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een supersonische luieremmer...
Maar dat stond er niet....quote:
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent er wel een hoor Peterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zit ie alvast wel in dat huisjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.
Maar dan kunnen we niet bellen of sms'en!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Dat levert geen sms opbrengsten op voor Talpa...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Blij dat er een rood kruisje staat, want jouw foto's dragen niet echt veel bij met het scherm met balken en alles....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |