* flugeltje zit aan de wijn... literflessen dus...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Inca het volgende:
[..]
2 de nog maar trek net me 4 de halve liter open![]()
van wijn krijg je koppijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit aan de wijn... literflessen dus...
Boejuh...quote:
en die is er niet meer Linda is nu haar eigen hoerenfeest aan het vierenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding] .. [afbeelding] .. [afbeelding]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Boejuh...
Straks voor het slapen een flink glas water met een tweetal paracetamol naar binnen werken en ik heb morgen nergens last van...
Paracetamol werkt altijd prima tegen de hoofdpijn een dag later. Als ik het de avond tevoren neem heb ik een dag later écht nergens last meer van... Gelukkig komt het niet al té vaak voor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...
Maar waar bemoei ik me mee
Dat zou je denken maar in dit geval werkt het prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...
Maar waar bemoei ik me mee
We missen LInda wel jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
en die is er niet meer Linda is nu haar eigen hoerenfeest aan het vieren
[afbeelding]
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Boejuh...
Straks voor het slapen een flink glas water met een tweetal paracetamol naar binnen werken en ik heb morgen nergens last van...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"op pijl houden" 1.970 zoekresultaten
"op peil houden" 77.100 zoekresultaten
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar in dit geval werkt het prima.
Maar in ieder geval géén hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.
Als je eerst alcohol hebt gedronken is de beschermlaag van je maag veel dunner, waardoor de tablet je maagwant kan aantasten...
In het ergste geval een maagbloeding veroorzaken...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We missen LInda wel ja
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar in ieder geval géén hoofdpijn![]()
Een supersonische luieremmer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor ding bij Tanja?
Het zou best kunnen dat het niet goed voor je maagwand is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.
Als je eerst alcohol hebt gedronken is de beschermlaag van je maag veel dunner, waardoor de tablet je maagwand kan aantasten...
In het ergste geval een maagbloeding veroorzaken...
wacht ik lul weer teveel
Geweldige zaterdagavond dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een supersonische luieremmer...
Je vergeet 'vol-automatische'quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een supersonische luieremmer...
neuh, er komt nog spierkracht aan te pas.... Je moet eraan draaienquote:
Nog meer mensen met dezelfde avatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Anzjie het volgende:
Zaterdagavond en we snuffen aan plasticzakjes met citroengeur..
Je vraagt je af wie Joost een handje helpt...Didoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno: Hoe zou dat van Roel en Linda eruit hebben gezien?
Ik ben blij dat niemand het bij ons heeft gezien..
Ja op Zaterdagavond niet zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |