Waarom niet? Zijn z'n films zo verschrikkelijk ontoegankelijk dan?quote:Die zijn meestal niet voor iedereen weggelegd
Voor mij wel, ja. Zo heb ik weinig met Videodrome en Naked Lunch (die toch als Cronenberg-klassiekers worden gezien). In beide gevallen vond ik het een moeilijke zit en vond ik de films vreemd en apart op een manier die me niet aanstond.quote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn z'n films zo verschrikkelijk ontoegankelijk dan?
ach vergeet niet dat hij ook films als the fly, en dead ringers heeft afgeleverdquote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor mij wel, ja. Zo heb ik weinig met Videodrome en Naked Lunch (die toch als Cronenberg-klassiekers worden gezien). In beide gevallen vond ik het een moeilijke zit en vond ik de films vreemd en apart op een manier die me niet aanstond.
Ik heb hem gezien bij een film by the sea voorpremiere 2 weken terug ongeveer. Je verhaal is erg negatief maar je geeft hem toch een 6,5?quote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Nog geen posts van mensen die hem hebben gezien?
Dan ben ik de eerste
Slappe film, waar ik veel meer van had verwacht nav de trailer. Het acteerwerk van Viggo Mortensen en zijn gezin is heel erg onnatuurlijk en het verhaal is wat mij betreft niet bijzonder goed uitgewerkt. Het enige pluspunt is Ed Harris, die toch een degelijke karakterrol neerzet. Ofwel een badguy die je een tijdje bijblijft.
6,5 uit de 10.
Ik denken, waar staat die afkorting voor. Ik mij afvragen "Zou daarom de leeftijdsgrens van Harry Potter opgehoogd zijn?" Ik verder denken. Oh ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef PhatRabbit het volgende:
Voor het eerst een scene tegengekomen in een non-hp-film waarin ge69ed werd.
Vast niet. Of valt al dat KQ-spul niet onder de noemer "film"?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef Hare het volgende:
Is dit nou trouwens officieel de eerste film waarin ge69d wordt?
Dat de film gebaseerd is op een comic zal daar dan ook veel mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Het personage van Hurt vond ik veel te overdreven
Ik weet dat het van een comic komt, dat trek ik niet altijd even goed. Lees die dingen ook nooit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:09 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat de film gebaseerd is op een comic zal daar dan ook veel mee te maken hebbenOok Ed Harris' personage is flink aangezet.
Nope, dat valt onder de noemer: 'bagger'quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vast niet. Of valt al dat KQ-spul niet onder de noemer "film"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nou ja, koude rillingen dus.
de toon van het einde is wel anders dan de toon van de rest van de film. eerst actie en suspense en sex en dan een nachtkaars met gedachte. dat verschil is wel wat groot.
maar goed, ik vind het dus een goede film en wil hem zeker aanraden! al is het maar voor je algemene (film-)ontwikkeling
[ Bericht 0% gewijzigd door KWAKje op 16-11-2005 16:16:18 ]" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede regie, mooi beelden, alleen jammer dat het verhaal matig, was gewoon niet spannend. te veel matige scenes tussen door. en het feit dat de film behoorlijk zwaar serieus overkomt doet het ook niet ten goede.
ook veel gemiste kansen op spannende scenes,
een 6 omdat kronenberg zo getalenteerd is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond deze wel goed, misschien wel de beste van Cronenberg (niet zo'n Cronenberg-fan in het algemeen), maar een fan van de goede man zal ik nooit worden.
De laatste 20 minuten en de bijhorende twist hadden voor mij niet gehoeven, maar dat zal dan wel zo in de comic staan.Ja de comic is ook vrij duidelijk. In de comic werkt het ook wel goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in de filmversie overkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |