restecp voor jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk best ongelovelijk heel erg stoer.![]()
Normaliter had ik dat gedaan, maar dit was wel érg dom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ik ben niet nuchter so give me a break would ya
Iedereen die weet dat ik altijd ruzie krijg met dat bepaald persoonquote:
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Normaliter had ik dat gedaan, maar dit was wel érg dom.
weet je waar dat vandaan komt?? nou nou nou nou?????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef C2C het volgende:
ik zit lekker te sappen met een maat hier
cola sonnema
Iedereen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Iedereen die weet dat ik altijd ruzie krijg met dat bepaald persoonDie gaven me de tip om haar en alles wat met haar te maken heeft maar te negeren
![]()
Als je ophoud over mijn nogal debiele fout van nu net dan maak ik er morgen eentje voor je aan in Babes & Hunksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verdien mijn eigen Mo-Adoratie topic.
sonnema is aardig spakenburgs hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
weet je waar dat vandaan komt?? nou nou nou nou?????
UIT DOKKUM!!!!!!!!!
Net als ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit de plaatselijke buurtsuper jaquote:
Jaquote:
Bij de babes dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je ophoud over mijn nogal debiele fout van nu net dan maak ik er morgen eentje voor je aan in Babes & Hunks![]()
Zou ik dat topic nu over Jett of Mo laten gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja
[..]
Bij de babes dus
das nou n leuk inkoppertje![]()
Hoiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Palau het volgende:
Hey...
berenburg sonnemaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
uit de plaatselijke buurtsuper ja
Of heb je het niet over Beerenburg
Ik ben stil...maar maak aub géén topic over mij aan in B&H.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je ophoud over mijn nogal debiele fout van nu net dan maak ik er morgen eentje voor je aan in Babes & Hunks![]()
jewel, ik heb nog schattige foto's die in de OP kunnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben stil...maar maak aub géén topic over mij aan in B&H.
Jij zou het toch niet durven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
jewel, ik heb nog schattige foto's die in de OP kunnen![]()
![]()
Met medewerking van ons aller imberr moet dat toch nog wel eens een heel succesvol topic kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben stil...maar maak aub géén topic over mij aan in B&H.
Alleen geile mensen gaan naar B&H. Die zitten op geile foto's te wachten. Denk dus niet dat iemand het topic zal waarderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met medewerking van ons aller imberr moet dat toch nog wel eens een heel succesvol topic kunnen worden![]()
Jett welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alleen geile mensen gaan naar B&H. Die zitten op geile foto's te wachten. Denk dus niet dat iemand het topic zal waarderen.![]()
Nocht mijn, nocht Jetts cam heeft ooit aangestaan voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zij en Mo doen aan cybersex dus die heeft alles al gezien via de cam.
mmm jajaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alleen geile mensen gaan naar B&H. Die zitten op geile foto's te wachten. Denk dus niet dat iemand het topic zal waarderen.![]()
Die is dan ook wel een geval apart...quote:
HOIIIIIquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Die is dan ook wel een geval apart...
wij doen alles via woordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nocht mijn, nocht Jetts cam heeft ooit aangestaan voor elkaar.![]()
ik donderdag al gedaan en ik vandaag teveel geld uitgegeven dus kon niet uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Molluck het volgende:
Jett, moet jij geen wiggers aan het opgeilen zijn in de lokale schuur?
Tuurlijk, maar iedereen geilt stiekem toch wel op Jett, ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Die is dan ook wel een geval apart...
waaraan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik donderdag al gedaan en ik vandaag teveel geld uitgegeven dus kon niet uit ':'(
komop als je goed bent in wiggers opgeilen hoef je geen cent uit te gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik donderdag al gedaan en ik vandaag teveel geld uitgegeven dus kon niet uit ':'(
o my godquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef -Mo- het volgende:
Als ik mijn avatar en sig en ondertitel verander, is Jett helemaal van haar sokje gelopen.
Je laat die gasten je toch wel betalen om je een facial te gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik donderdag al gedaan en ik vandaag teveel geld uitgegeven dus kon niet uit
ja eigelijk wel, maar je wet maar nooit soms zijn die portieren gierig en dan moet je betalenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef C2C het volgende:
[..]
komop als je goed bent in wiggers opgeilen hoef je geen cent uit te geven
of ben je pauper wiggers aan het opgeilen
dan geil je wiggers op voordat je uitgaat en ga je met die wiggers uit zodat zij betalen duuhhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
[..]
ja eigelijk wel, maar je wet maar nooit soms zijn die portieren gierig en dan moet je betalen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je laat die gasten je toch wel betalen om je een facial te geven![]()
![]()
dat kon allemaal ja. maar geen zinquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef C2C het volgende:
[..]
dan geil je wiggers op voordat je uitgaat en ga je met die wiggers uit zodat zij betalen duuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |