Wtf?quote:
laat me raden: het loopt er uiteindelijk altijd op uit dat je een kuthoer bent (om maar even met cerror te spreken)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, het gaat alleen nooit over wat er in de OP stond dat wil niet per defintie zeggen dat het saai is
Ik ken ze niet hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wtf?
Iedereen kent de erg gezellig toppics gek & Hoever is een Chinees? om maar wat te noemen.![]()
nee. altijd over sexquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
laat me raden: het loopt er uiteindelijk altijd op uit dat je een kuthoer bent (om maar even met cerror te spreken)
kuthoereeee!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
The princess and the pauper.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, het gaat alleen nooit over wat er in de OP stond dat wil niet per defintie zeggen dat het saai is
zijn ze lesbisch er staan 2 wijven op de voorkantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
The princess and the pauper.
En ze houden van bestialiteit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef C2C het volgende:
[..]
zijn ze lesbisch er staan 2 wijven op de voorkant
waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef -Mo- het volgende:
Ik kijk even 6 minuten geen Barca meer, gaan ze opeens van 1-1 uit tegen Depor naar 1-3.
quote:
whehe,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Mijn moeder is zwart..
Wel raar dat ik nu meer mogelijkheden heb met Fok! dan me moeder yvonne.
jij bent vandaag wel opeens gespreksonderwerp nummer 2 gewordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Mijn moeder is zwart..
Heel somsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef C2C het volgende:
he imberr post jij ook wel is ergens anders dan in slowchats?
ja met hun nepkutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Kutbarbies, met hun vieze roze plastic onderbroekjes met B's overal. En ze hebben niet eens tepels![]()
Moet ik een steuntopic in Pub voor je regelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Mijn moeder is zwart..
inderdaad, sterkte ermee enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Mijn moeder is zwart..
Nee maar ik bedoel, was er net zo aangewend als newbie zijndequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
jezus waarom denkt iedereen dat!!
Denk je dat ze tot dr 80e admin wou blijven ofzo
neeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moet ik een steuntopic in Pub voor je regelen?
jáquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
jezus waarom denkt iedereen dat!!
Denk je dat ze tot dr 80e admin wou blijven ofzo
o my godquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Jett het volgende:
O MIEN GOT
Mo zegt:
jet
Mo zegt:
ik hou van je sgat
Sla m zoals alleen een Hagenees dat kanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Jett het volgende:
O MIEN GOT
Mo zegt:
jet
Mo zegt:
ik hou van je sgat
::DOD::OOOO::OOO:O:O:O:O:O:O:OO:!!!:D:D::D:D::D:D:!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Jett het volgende:
O MIEN GOT
Mo zegt:
jet
Mo zegt:
ik hou van je sgat
Iedereen is opeens into SMquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Imberr het volgende:
Wat heeft iedereen toch met slaan en schoppen vandaag?
das cool ménquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Imberr het volgende:
Wat heeft iedereen toch met slaan en schoppen vandaag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |