zal hij daar echt mee zitten?? Ik weet het niet hoor, hoeveel hij wel niet heeft verdient aan LOTR en straks aan King Kong...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Jackson heeft wel een boete gekregen omdat hij over z'n budget heenging:
[..]
http://enjoyment.independent.co.uk/film/news/article322849.ece
het Weta digital team wat ook achter LOTR zat, maar het materiaal wat in de teaser trailer te zien is zijn de eerste beelden die gemaakt zijn voor King Kong, wie weet hoe het er nu uit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie zitten er achter de special effect??
Stan Winston en Phill Tippet ofzo?
Want de T-Rex doet behorlijk denken aan hun T-Rex die ze voor de Jurassic Park films hebben gebruikt.
Als befaamd horrorregisseur op Halloween jarig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik feliciteer hier nog snel even Peter Jackson met z'n verjaardag. Ik weet toevallig dat hij hier soms meeleest.
Wow super Jordi !quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe beelden waaronder die van Kong op het Empire State .. Spoilers !!
klik
mn XP doet vaag..dus helaas moet k deze beelden even laten schietenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef 7eVeNL het volgende:
gewoon ff op quicktime.com de nieuwe iTunes downloaden...
Ik ben bijna geneigd te gaan zeggen van wel .. mensenlief wat een mega shots!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
gaat dit beter worden dan LOTR? qua special effects?
van die zelfde bron:quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
hier een link naar de nieuwe trailer (slechte kwaliteit) :
klik
Moet je doen, je krijgt niet echt een goeie indruk van die trailer met die kwaliteit, maar het gebruik van de batman begins muziek vond ik best wel komisch overkomen, past goedquote:Op donderdag 3 november 2005 19:29 schreef MadGuy het volgende:
Ik wacht wel even op de officiële trailer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |