abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31471572
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef Faratjuh het volgende:
@Modwire, als jij VMBO-TL heb gedaan (1 jaar) dan kun jij HAVO gaan doen, en dan nog eens VWO. Maar dan moeten ze zich daar wel (extra) voor inzetten en er wat voor over hebben.
Dat is ambitie. En dat heb je sowieso nodig om iets te bereiken. Als je dat al hebt schopt je altijd wel verder dan die groep die het alleen kan hebben over scootahs opvoeren en breezer en fluffy laarsen...
Maargoed misschien ben ik wel bevooroordeeld. Hoewel tevaak het tegendeel bewezen wordt
pi_31471613
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Euh watblief? zoals ik al zei heb ik vmbo gedaan, doe nu mbo niveau 3, ga hierna gewoon door met niveau 4 en HBO hoor en dat kan prima.
Dat is ambitie... en dat zegt vaak meer dan een diploma.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:16:01 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31471806
Ik heb ook vrienden die VMBO doen/deden, en ik moet er echt op een heel ander niveau mee praten dan met bijvoorbeeld HBO/Universiteit studenten. Vooral met humor merk je het verschil.
pi_31472094
Owjah, ik was er vergeten bij te melden dat ik Havisten en HBO'ers niet beschouw als mensen die het ver geschopt hebben De eerste VMBO'er die HAVO gaat doen en daarna VWO haalt moet ik nog tegenkomen..
Power perceived is power achieved.
pi_31472133
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ook vrienden die VMBO doen/deden, en ik moet er echt op een heel ander niveau mee praten dan met bijvoorbeeld HBO/Universiteit studenten. Vooral met humor merk je het verschil.
Das waar, de meeste snappen droge grappen niet eens. Ik kwam laatst iemand tegen (die was 16) die niet eens wist welk niveau hij gedaan had..
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:39:40 #131
132191 -jos-
Money=Power
pi_31472647
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:24 schreef Modwire het volgende:

[..]

Das waar, de meeste snappen droge grappen niet eens. Ik kwam laatst iemand tegen (die was 16) die niet eens wist welk niveau hij gedaan had..
En jij snapt die grap niet?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_31472882
Een vriend van hem vertelde hem een mop, een week later vroeg hij of we em ff uit wilde leggen...
pi_31473376
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef Modwire het volgende:
Owjah, ik was er vergeten bij te melden dat ik Havisten en HBO'ers niet beschouw als mensen die het ver geschopt hebben De eerste VMBO'er die HAVO gaat doen en daarna VWO haalt moet ik nog tegenkomen..
Duh, het is veel beter/sneller om MBO en daarna HBO te gaan doen. En dan nog verder studeren.

Vind ik dan.
pi_31473833
Ja, maar hebben die VMBO'ers dat ook door??
pi_31474555
Dat wordt ze wel bij elk begeleidingsgesprek verteld. Zo incompetent zjin leraren toch ook weer niet?
pi_31474718
Je tt klopt niet met je OP, ts, de tt is een vraag en in je OP neem je je eigen waarheid aan als absolute waarheid, een stelling dus.

Als het toch over intelligentie gaat
pi_31474830
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef Wolkje het volgende:
Je tt klopt niet met je OP, ts, de tt is een vraag en in je OP neem je je eigen waarheid aan als absolute waarheid, een stelling dus.

Als het toch over intelligentie gaat
Of hij geeft ZIJN absolute waarheid op een vraagstelling? Wat klopt daar nou weer niet aan
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:01:52 #138
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31475285
Maar je kunt toch ook je hele leven gaan feesten ? Dan krijg je later toch ook een goede baan ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31476212
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
Maar je kunt toch ook je hele leven gaan feesten ? Dan krijg je later toch ook een goede baan ?
Ja, want het gaat er niet om wat je kent maar wie je kent. Lang leve het sociale netwerk!
Ja, ik generaliseer.
pi_31476302
quote:
Ik heb ooit wel eens ergens gelezen dat havisten en vwo' ers qua intelligentie niet zoveel verschillen, maar vooral qua ambitie en inzet. Havisten zouden dus luie VWO' ers zijn, en zo ook met hbo'ers en uni-mensen. Of het waar is....
Ja, ik generaliseer.
pi_31476510
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Mittnick het volgende:
Zoals jij je topic opent; lijkt het net alsof ALLE VMBO-ers kansloos zijn. Ikzelf heb afgelopen zomer m'n VMBO-Diploma gehaald
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Mittnick het volgende:
dat interreseerd me vrij weinig.
pi_31477407
Mensen zoals bananenman die moeten zich hier afmelden. Op andermans spelfouten te letten is zoooo 1986 en zo nep. Geef mij dan maar een VMBO'er die niet zo kinderachtig doet/overkomt.
pi_31478209
Ik doe ook Vmbo, en als ik de "argumenten" ik noem het onzinnig gelul van de TS moet geloven behoor ik tot schorriemorrie van de maatschappij, voer ik scooters op, Pr4aT IiCk SoOw, heb ik geen mening, kijk ik geen nieuws, hang ik de crimineel uit, luister ik naar 50-cent, en bestel ik Jamba ringtones?

Donderstraal een eind op, wat een zwakzinnig gelul. Je kan inderdaad goed zien dat jij het wel beter weet, en gelukkig weet jij dat ...

Ik luister naar Guns 'n Roses, Kiss, Coldplay, Creedence Clearwater Revival, The Shins, System Of A Down, etc. Lees de krant, kijk het nieuws elke ochtend. Kom voor mij zelf op, en kan mee praten over nieuws items.

Maar ik ben blij dat jij voor mij bepaald hebt dat ik bij het verdorven deel behoor van het Vmbo.
pi_31480076
quote:
En mensen die de universiteit hebben afgerond hebben het wel ver geschopt?
Die zijn in het bedrijfsleven net zo nat achter de oren als de rest
pi_31480193
TS ergens heb je wel gelijk ,moet ik toegeven, maar ik denk niet dat je álle vmbo'ers over één kam moet scheren. Ik denk dat de mate waarin een vmbo'er zich ontwikkelt voor een deel beinvloed wordt door het gezin waar hij/zij uit komt. Ik ken bijv hele fatsoenlijke vmbo'ers, die uit een gezin van hoogopgeleide ouders komen én ik ken vmbo'ers, die uit een probleem gezin komen en geen enkel respect tonen voor mensen met gezag ,zoals leraren. Een voorbeeld:
Vrijdag liep ik door een gang van onze school en hoorde twee meisjes van 12/13 jr een leraar verrot schelden en blijkbaar vonden ze zich ook heel erg stoer . Ik werd daar zoo pissig over dat ik iets zei van: 'Toon toch eens wat meer respect voor mensen, die ouder zijn dan jullie.' En toen begonnen ze ook allerlei dingen tegen mij te roepen en toen zei ik dat het al duidelijk was hoe dom ze zijn en dat ze zich niet verder hoeven te bewijzen
Jah sorry hoor, maar ik kan me daar echt aan ergeren, want ik zag hoe die leraar zich schaamde
4
pi_31482888
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:14 schreef Modwire het volgende:
Ja, maar hebben die VMBO'ers dat ook door??
IK wel. Blijkbaar wel dus .
pi_31483205
Ach laat hem maar..
Hij is waarschijnlijk ook één van die mensen die ALLE buitenlanders eruit wil.
Of constant loopt te k*nkeren over wat het kabinet allemaal wel niet fout doet.. terwijl hij geen weet heeft van wat ze doen en hoe dat werkt in Nederland (Economie, (VMBO'ers )) maar gewoon lekker met pap en mam meelult als die zeggen dat Balkenende een ezel is (niet dat ik dat ontken ).
Inprincipe is dat natuurlijk het makkelijkst, lekker generaliseren, alles over een kam, weg die buitenlanders, weg met het kabinet, weg met VMBO'ers...
pi_31483353
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:22 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee, dat zoals eerder gezegd werd, 70% van Nederland VMBO 'studeerd', en dus maar 30% van de jeugd over blijft voor alle andere opleidingen, wat dan weer de kans op tuig op het VMBO groter maakt dan bij al die andere opleidingen omdat er gewoon meer mensen op zitten.
Dan heb je natuurlijk ook nog het stukje intelligentie (dat verder weinig met mijn vorige reactie te maken heeft), waaruit dan weer blijkt dat over het algemeen intelligente mensen geen tuig zijn en vice versa, waardoor ze vanzelf op het VMBO terecht komen.

Zo dan?
Ach ga weg joh Het percentage tuig op vmbo is ook veel groter. Hoe lager de studie/opleiding, hoe meer tuig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31483502
je vergat de nike air-mex..

''sommigen zijn wel normaal..... dat dan weer wel... ''
pi_31483588
Serieus! Ik ben VMBO-er. Niet alle VMBO-ers zijn doorsnee... mensen die dat denken zijn bevooroordeeld. Usher en 50cent heersen hier absoluut niet. Als alle VMBO-ers dezelfde kleding dragen, wie apen ze dan na? ...
Ik ken er maar 1 die hetzelfde vest als mij aan heeft, alleen we durven dan allebei niet toe te geven dat dat gewoon toeval was, maar dat de een de anders kledingsstijl gebruikt.
Trouwens, laatst zijn jullie er dan allemaal in getrapt. Ik had een topic gemaakt en daar was me wel veel gecomment...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')