Dat ontken ik dus niet, dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef l3laster het volgende:
de TS heeft gewoon gelijk, de vmbo-ers haal je er zo uit tijdens het uitgaan gewoon de kenmerken omschrijven die de TS noemt...
let er wel op dit wil niet zeggen dat alle vmbo-ers onaardig vol zijn, maar er loopt tuig rond...
ook dat is een feit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Nouk het volgende:
Denk dat je wel enige nuance aan kan brengen dan. Niveau 1 en niveau 4 schelen gigantisch qua moeilijkheid. Denk dat die echte randdebielen niet hoger dan 2 zijn gekomen hoor.
Enig idee wat er bij komt kijken om al je dagelijkse dingen in de supermarkt te krijgen ? Zonder mensen die daar goed over nadenken was de kostprijs zoveel hoger geweest dat het leven nog veel duurder zou zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Valt denk best mee, aangezien dit land opgebouwd is door de boeren en vakmensen. Zonder die vakmensen zat jij nu niet in een huis, had je geen licht, moest je altijd lopend wat auto's en fietsen hadden we niet.
de meeste VMBO-ers zijn daar te dom voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef XiChico het volgende:
www.sugababes.nl | Veel van die uchies daar doen VWO
www.superdudes.nl | Veel kills die Havo/VWO doen.
Woord omhoog.
We kunnen dus niet zonder elkaar, al ben ik geen VMBO-er meer. En ik denk ook dat je op technische kant van het VMBO minder tuich vind (op het hoogste niveau dan) dan op de andere richtingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Enig idee wat er bij komt kijken om al je dagelijkse dingen in de supermarkt te krijgen ? Zonder mensen die daar goed over nadenken was de kostprijs zoveel hoger geweest dat het leven nog veel duurder zou zijn.
En hij is nu? 40?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ken iemand die begonnen is op het toemalige VBO, met in zijn laatste twee jaar het profiel 'Bouwkunde', daarmee is hij verder gegaan op het MBO, vervolgens op het HBO en vorig jaar heeft hij zijn 'master' gehaald op de Uni. Inmiddels werkt hij als bouwkundig ingenieur.![]()
Jij komt overigens ook niet erg slim over als Havo'er / VWO'er met zo'n user-icon en je sig. Wannebeequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken op die VMBO'ers?? Iemand moet verdomme mijn vuilnis ophalen!
Dan ben je in het begin een luie lamzak geweest en heb je daarna toch het belang van een gedegen opleiding ingezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Nouk het volgende:
Wat een onzin zeg. Als je dus begint op het vmbo en eindigt op de uni, wat dan? Dan verwissel je ineens van intelligentie, gelijk met je opleiding?
We kunnen niet zonder elkaar en we kunnen niet met elkaar. Zo zal het altijd zijn. Ik zal de laatste zijn die zegt dat VMBO's nutteloos zijn maar ik kan het over het algemeen minder met VMBOers vinden dan met WOers. Ik snap niet wat daar altijd zo'n groot probleem aan is ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
We kunnen dus niet zonder elkaar, al ben ik geen VMBO-er meer. En ik denk ook dat je op technische kant van het VMBO minder tuich vind (op het hoogste niveau dan) dan op de andere richtingen.
Waar je mee om gaat word je mee besmet he, ik geef nu al voor het 3e jaar les aan VMBO kindersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jij komt overigens ook niet erg slim over als Havo'er / VWO'er met zo'n user-icon en je sig. Wannebee![]()
Handel, dit land is opgebouwd door handel...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Valt denk best mee, aangezien dit land opgebouwd is door de boeren en vakmensen. Zonder die vakmensen zat jij nu niet in een huis, had je geen licht, moest je altijd lopend wat auto's en fietsen hadden we niet.
Of je begon jezelf te leren kennen toen je van het VMBO af ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan ben je in het begin een luie lamzak geweest en heb je daarna toch het belang van een gedegen opleiding ingezien.
Of je was in het begin een luie lamzak en hebt zo lang mogelijk gestudeerd omdat werken je de absolute hel leek...
Tsja. Of je was in de algemene vakken niet heel goed maar in deze specifieke vakopleiding wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan ben je in het begin een luie lamzak geweest en heb je daarna toch het belang van een gedegen opleiding ingezien.
Of je was in het begin een luie lamzak en hebt zo lang mogelijk gestudeerd omdat werken je de absolute hel leek...
Jij leeft een beetje in het verleden vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Brechtje het volgende:
Ik doe VBO / mavo ofzo..
Niveau 4 was volgens mijn Mentor zo ´moeilijk´ dat de stap naar Havo niet zo groot meer was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tsja. Of je was in de algemene vakken niet heel goed maar in deze specifieke vakopleiding wel.
Er zijn erg veel domme mensen, maar aangezien niveau 4 heus zo simpel niet is, vind ik het een beetje jammer om de term vmbo zo'n negatieve bijsmaak te geven.
Bontrandje aan je winterjas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Brechtje het volgende:
Ik doe VBO / mavo ofzo..
Precies. Ik geloof dat er in het begin zelfs gezegd is dat niveau 4 tussen t oude mavo en havo in zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niveau 4 was volgens mijn Mentor zo ´moeilijk´ dat de stap naar Havo niet zo groot meer was.
Bij zijn afstuderen was hij 27 jaar. Een 'master' kan je na het HBO binnen 1 jaar halen. Maar ik moet er wel bij zeggen, dat hij ook een aparte uitzondering is en dat hij zonder de kennis die hij had meegekregen tijdens het VBO en MBO, niet zover gekomen zou zijn.quote:
weet ik veel wat ik doe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef JeroenMeloen het volgende:
[..]
Jij leeft een beetje in het verleden vermoed ik.
Had het dan Havo niveau 1 als labeltje gegevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof dat er in het begin zelfs gezegd is dat niveau 4 tussen t oude mavo en havo in zit.
Wannabe intelligentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Thomas B. het volgende:
TS: Ik ben het helemaal met je eens, maar een beetje 'hogeropgeleide' weet toch ook wel dat 'kwa' geen woord is en 'qua' wel.
Verder sluit ik me volkomen aan bij je mening en vind ik in negen van de tien gevallen vmbo'ers extreem irritant.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Faratjuh het volgende:
[del bericht ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |