<< ingenieurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:03 schreef LedZep het volgende:
Er is een tekort aan hoogopgeleiden in Nederland, in het bijzonder aan bèta's en ingenieurs.
Mijn geniale theorie:
VMBO afschaffen, allemaal naar HAVO of liever nog VWO, bij slechte studieresultaten het slaan weer toestaan en breezah-gedrag of daaraan gerelateerd leidt tot 2 weken elke dag van 8:00 tot 17:30 op school. Ook deze straf voor kinders met Neanderthaler-gedrag in de klas.
Oh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Lees je eens in, hier op fok, en je zult zien, dat juist de mensen met VWO achter bepaalde rellers aanlopen, die dan taalkundig goed bezig, maar sociaal zwakbegaafd zijn.
Welk onderzoek...?quote:Ik kijk totaal niet naar de opleiding van iemand, want dan kom je bedrogen uit.
Denigreren is zo eenvoudig.
Het is trouwens door onderzoek bewezen, dat hogergeschoolde studenten (van tegenwoordig) lui en sociaal arm zijn.
En dan, heb je die kale mafketels met een IQ van 2 die zich heel de week door lam zuipen.. nee das chillquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
R&B hiphop en rap verbieden en alles is oke
Een vraag: Waarom zou ik per definitie uit moeten gaan in het weekend ? Ik ben al maanden niet meer echt uitgeweest, sterker nog als ik eens in de paar maanden flink ga stappen dan is het veel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
Die kakkers van VWO en HAVO gaan nooit uit en blijven op een vrijdag/zaterdag avond braaf thuis op de bank bij mama en papa. Om thuis vervolgens 3 uur achter elkaar te gaan schaken.
Hahaha!quote:VMBO'ers zijn tenminste vrij. Die kakkers van VWO en HAVO gaan nooit uit en blijven op een vrijdag/zaterdag avond braaf thuis op de bank bij mama en papa. Om thuis vervolgens 3 uur achter elkaar te gaan schaken.
over vooroordelen gesprokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
VMBO'ers zijn tenminste vrij. Die kakkers van VWO en HAVO gaan nooit uit en blijven op een vrijdag/zaterdag avond braaf thuis op de bank bij mama en papa. Om thuis vervolgens 3 uur achter elkaar te gaan schaken.
quote:
Waar gaat dit hele topic nou over denk je? Als er vooroordelen over VMBO-ers worden genoemd is vrijwel elke Havist/VWO-er het er mee eens, maar zodra een VMBO-er met een vooroordeel komt over VWO-ers dan wordt er ineens keihard uitgehaald..quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
VMBO'ers zijn tenminste vrij. Die kakkers van VWO en HAVO gaan nooit uit en blijven op een vrijdag/zaterdag avond braaf thuis op de bank bij mama en papa. Om thuis vervolgens 3 uur achter elkaar te gaan schaken.
Een vriend van me zit op het HAVO en daar kun je dus echt geen diepgaande gesprekken mee voeren. Elke keer als ik dieper in het gesprek wil gaan voelt hij zich vastgeluld en gaat hij maar wat onzin verkopen. Eerlijk zijn kan ie ook al niet.
Oke VWO is kak, HAVO niet, en als ik uitga(doe ik elk weekend, en ik zit op HAVO) zie ik ook veel kakkers van het vwo hoor! Wat mij dan wel opvalt is dat ze altijd letten op kleding enzo, is het wel een dure polo ofzo weetje dat vind ik wel jammer, maar ik denk dat jij denkt dat iedereen op havo en vwo nerds zijn, en nee dat is niet zo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik zit in vmbo-TL 4, en ik kan je verzekeren dat vooroordelen over zowel vmbo'ers als havo/vwo'ers allemaal onwaar zijn (ja, ik heb ook op het vwo en havo gezeten).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit hele topic nou over denk je? Als er vooroordelen over VMBO-ers worden genoemd is vrijwel elke Havist/VWO-er het er mee eens, maar zodra een VMBO-er met een vooroordeel komt over VWO-ers dan wordt er ineens keihard uitgehaald..
Ik heb het ook over vooroordelen en niet over feitenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:47 schreef capibar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik zit in vmbo-TL 4, en ik kan je verzekeren dat vooroordelen over zowel vmbo'ers als havo/vwo'ers allemaal onwaar zijn (ja, ik heb ook op het vwo en havo gezeten).
Goede onderbouwingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef Billy_Mack het volgende:
VMBO is heldendom
Moeilijk he, om toe te geven dat ik gelijk hebquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:23 schreef Modwire het volgende:
Nee, hij lacht je gewoon uit, hoor...Omdat je zulke domme dingen zegt..
interessantquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef paddy het volgende:
Het is trouwens door onderzoek bewezen, dat hogergeschoolde studenten (van tegenwoordig) lui en sociaal arm zijn.
Hij heeft zijn universiteit weliswaar niet afgemaakt maar wil je op uni komen zul je toch wel meer dan VMBO gehad moeten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:24 schreef Originele_Naam het volgende:
Luister naar de echte waarheid. Die van de verlosser. God heeft iedereen in het leven een taak gegeven. Mijn taak is om mijn gymnasium af te maken en dan de universiteit om vervolgens over Nederland en de bewoners te heersen.
Effe zonder gekkigheid, je moet gewoon tevreden zijn met wat je kan halen en bovendien je kan ook zonder school het heel ver schoppen. Kijk maar naar ome Billie van Micro$oft, die heeft zijn universiteit niet afgemaakt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
Een vriend van me zit op het HAVO en daar kun je dus echt geen diepgaande gesprekken mee voeren. Elke keer als ik dieper in het gesprek wil gaan voelt hij zich vastgeluld en gaat hij maar wat onzin verkopen. Eerlijk zijn kan ie ook al niet.
Jij hebt echt groot gelijk zeg, eindelijk een genie. En dat nog wel van het VMBO. Natuurlijk zijn VMBO`ers belangrijk omdat ze uitgaan. Hoe zouden anders de cafe`s, coffeshops en drugspanden blijven bestaan? De Nederlandse samenleving kan echt niet zonder ze, putjes scheppen, wc`s schrobben of achter de balie zitten zijn topjobs. Natuurlijk zijn deze mensen uitermate geschikt als gesprekspartners. Hun sociale ontwikkeling is groots omdat zij in het uitgaansleven duiken. Vooral die schakende kakkers zijn kansloos, wat voegen ze toe aan de samenleving? Behalve geld, vooruitgang en orde. Wat moet je daar mee? Wormen en naarden zoals JP zegt, die zijn belangrijk. De VMBO`er weet niet anders hoe deze toe te passen. VMBO`ers verenigt U!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Nashje het volgende:
Niet iedere VMBO'er gelukkig....quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Ronneman18 het volgende:
[..]
. Natuurlijk zijn VMBO`ers belangrijk omdat ze uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |