Maar ik had ook al gemeld aan TLK dat jij en T_T ook al hoog zaten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar TLK zei dat ie het vast wel had gehaald.. hij was alleen even vergeten naar mijn aantal te kijken![]()
patatpan aan en gaan met die banaan zeg ik maar altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
Ik moet men eigen eten maken vandaagDat word dus magnetronvoer
Gebakke banaantjes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef C2C het volgende:
[..]
patatpan aan en gaan met die banaan zeg ik maar altijd
maar het slotje was er net ook nog niet..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is die trein er nog NIET
Maar je ziet m wel, in het verschiet
Voor mij idd nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het slotje was er net ook nog niet..
Lekker!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef C2C het volgende:
[..]
er zijn mensen die gebakken bannaan eten echt waar
dat is niet sjiek
En met leuke mensen op het podiumquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja man.. eindelijk weer eens een top 3 notering..
Eet een beetje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef snopprinses het volgende:
zucht ik wil niet verkouden zijn..en ik heb verdomme honger :/
Neem je wat warms.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef snopprinses het volgende:
zucht ik wil niet verkouden zijn..en ik heb verdomme honger :/
precies, daar wilde ik per se tussen staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En met leuke mensen op het podium
Bij de chinees bestellen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef C2C het volgende:
[..]
lijkt me niet maar ik kan het fout hebben
Alleen Tong werd er genoemd toen ik er was geen andere namen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar ik had ook al gemeld aan TLK dat jij en T_T ook al hoog zaten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen Tong werd er genoemd toen ik er was geen andere namen.
En ik wist wel mijn post aantal dacht zelf 233 was 234 alleen hield geen rekening met indo
Beter dan met onbekenden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, daar wilde ik per se tussen staan natuurlijk.
elke dag douchen en haar wassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef Life het volgende:
Weet je wat ik me nu al een tijdje afvraag? Hoe vaak per week wassen jullie je haar?
hoezo eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef Life het volgende:
Weet je wat ik me nu al een tijdje afvraag? Hoe vaak per week wassen jullie je haar?
Hoeveel heb je nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef C2C het volgende:
[..]ik vraag me af of ik jou voorbij ga vandaag:P
zal wel niet
eetsmakelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
de patatpan is uitgeprutteld, ik ga eten
wens me eet smakelijk![]()
*wens*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
de patatpan is uitgeprutteld, ik ga eten
wens me eet smakelijk![]()
Alleen newbie's kennen de afkorting TLK niet goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik legde eventjes het verband niet..
Ik ken hem welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen newbie's kennen de afkorting TLK niet goed.
maar het probleem is dat er vanavond allemaal bezoek komt me ouders zijn zoveel jaar getrouwt en das altyd wel lache dus vanavond zal er voor 12ven niet zo veel gepost wordenquote:
Schiet al aardig op.quote:
Dat moet te doen zijn.quote:
ik moet er nog zo'n 90 voor de 33000quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schiet al aardig op.Dit is mijn 20.001e post.
![]()
Ik moet nog naar mijn 2000ste post toequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schiet al aardig op.Dit is mijn 20.001e post.
![]()
Das niks tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik moet er nog zo'n 90 voor de 33000
da's geen mooi rond getalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik moet er nog zo'n 90 voor de 33000
lekker handig bezig danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik heb me hendig een verhaal van bij de c1000.
Ik en me neefje werken bij de C1000. We werken samen bij de groenten en vinden het soms leuk om elkaar op te sluiten, ik deed dit vandaag dus maar hij kwam met zijn vinger tussen de deur. Zijn vinger werd blauw en hij zegt : ik voel me niet zo goed, dus ik zet hem op een prullenbak. Ik zeg : niet flauwvallen he van dat bloed ? Nee Nee zegtie.
Ik zeg kom, we gaan ff op het kantoor zitten bij de baas daar kun je tenminste fatsoendelijk zitten. Hij loopt voorop en trekt aan de deur, om vervolgens flauw te vallen tegen de ijzeren zijkant van een deur. Resultaat 3 hechtingen in zijn achterhoofd.
Damn gek dat was me wel weer een dag
Staat die kermis er nog steeds?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik naar de kermis ga net niet denk ik.
Als fok een beetje snel is..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest* nou.. tis maar wat je niets noemt.
ja maar als straks heel baggerent nederland weer gaat fokken is het echt niet meer snel trust mequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat die kermis er nog steeds?
[..]
Als fok een beetje snel is..
Ja tot woensdagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat die kermis er nog steeds?
[..]
Als fok een beetje snel is..
Nee gekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:45 schreef C2C het volgende:
[..]
lekker handig bezig dan
toen viel jij flauw van al het bloed
Een week ofzo totaal?quote:
doe je goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik heb me hendig een verhaal van bij de c1000.
Ik en me neefje werken bij de C1000. We werken samen bij de groenten en vinden het soms leuk om elkaar op te sluiten, ik deed dit vandaag dus maar hij kwam met zijn vinger tussen de deur. Zijn vinger werd blauw en hij zegt : ik voel me niet zo goed, dus ik zet hem op een prullenbak. Ik zeg : niet flauwvallen he van dat bloed ? Nee Nee zegtie.
Ik zeg kom, we gaan ff op het kantoor zitten bij de baas daar kun je tenminste fatsoendelijk zitten. Hij loopt voorop en trekt aan de deur, om vervolgens flauw te vallen tegen de ijzeren zijkant van een deur. Resultaat 3 hechtingen in zijn achterhoofd.
Damn gek dat was me wel weer een dag
bijna 30 kquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
Oi, ik heb ook al kaiveel posts
29525
Maar nog niet helemaal. Ik hoop 22 december op 25.000 te zitten.quote:
jij met je getallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaal. Ik hoop 22 december op 25.000 te zitten.
2 maand en 1 week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is toch te doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 maand en 1 week.
68 dagen.
73.5 posts per dag.
da's trouwens nog redelijk te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 maand en 1 week.
68 dagen.
73.5 posts per dag.
ja mensen opsluiten is best vermoeientquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek twas me wel een sjieke dag, wel best hard gewerkt though
hehe jij niet danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook best veel, aangezien je van 0 komt.
Ik voor januari op 37575 ongeveer zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
No shit sherlock!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook best veel, aangezien je van 0 komt.
Jajaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef C2C het volgende:
[..]
ja mensen opsluiten is best vermoeient
Je hebt echt geen leven ofwel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voor januari op 37575 ongeveer zo.
Dan heb ik 30000 post in 1 jaar gedaan
Ah dan heb je bij lange na nog niet het jaarrecord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ahhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:53 schreef Imberr het volgende:Bij mij achterom zijn nu 3 jongetjes van n jaar of 10/12 heel blij aan t doen op de geluidswal (dat is n kleine berg (meter of 3 of 4 hoog) van zand enzo..)
Privacyschending is t![]()
![]()
Held!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sta 9de of 10dequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dan heb je bij lange na nog niet het jaarrecord.![]()
Dan zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sta 9de of 10de
toch wel netjes
jewel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt echt geen leven ofwel?![]()
Ik hoop ooit eens een SC over cijfertjes te realiserenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sta 9de of 10de
toch wel netjes
Dat laatste doe ik dan weer wat minder. Maar ik post uiteraard ook alleen in kwaliteitstopics.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jewel.
Maar heb niet lang nodig voor veel post
En nachtslowchat
Ik zoek dat topic daarover dan dolle_hond eens op.quote:
quote:
o euh ueh ueuheheheuheuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
Postgeile mensen.
Net als moder8ter e.d.
Meeste post van mij zijn slowchat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoop ooit eens een SC over cijfertjes te realiseren
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
Postgeile mensen.
Net als moder8ter e.d.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meeste post van mij zijn slowchat.
En ook in niet slowchat topcis
dan ben je iig er vanaf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om er wat van te zeggen tegen zeMaar ja, over n tijdje komt er toch nog n scherm bovenop die berg en komen er weer hekken te staan aan de zijkant (er is n klein stukje waar je nu vanaf de straat de berg op kan komen) dus ik laat ze maar ff spelen
![]()
Met z'n hartoperatie.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, zou ik op stap gaan of niet ?
Duhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Life het volgende:
Hey vinden jullie patat lekker?
Zijn fiets was laatst in puinquote:
Staat in GC.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
kan het topic van D_H niet vinden.
ach ja.. laat die kindjes ook eens glurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:53 schreef Imberr het volgende:Bij mij achterom zijn nu 3 jongetjes van n jaar of 10/12 heel blij aan t doen op de geluidswal (dat is n kleine berg (meter of 3 of 4 hoog) van zand enzo..)
Privacyschending is t![]()
![]()
Het is ook zo'n zielig hoopje mens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn fiets was laatst in puin![]()
Nu komt ie al 10 week lang in Fok!Radio
Laten leven, laten leven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is ook zo'n zielig hoopje mens.
Ja ikz ag hem zo niet.quote:
15 euro valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vanavond is het Moon Base in de Nightlife, DarkRaver komt ookik weet niet of ik ga, ik vind 15 lolleromfgers nogal duur :/
Dat zijn toch 8 of 9 biertjes jongeman !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
15 euro valt toch wel mee?![]()
Koop je een paar biertjes minder
Moet je mijn shotgun lenen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Imberr het volgende:heeft Peter t eerste en enige halsbandje van onze hond weggegooid
en er zaten herinneringen aan enzo
STOMME SUKKEL DATTIE IS!!
![]()
Moet je 3-6 maanden doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ikz ag hem zo niet.
Ik kijk nog eens.
En ik ga om kwart voor 9 naar de kermis dus haal de 33k
We meppen hem !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Life het volgende:
STOMME PETER HOE DURF JE
onze hond heeft geen halsbandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Imberr het volgende:heeft Peter t eerste en enige halsbandje van onze hond weggegooid
en er zaten herinneringen aan enzo
STOMME SUKKEL DATTIE IS!!
![]()
Misschien dat er nog wel een neger ergens rondloopt die onzedelijke handelingen wil verrichten bij hem...quote:
Die vind ik niet goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
TLK, waarom was jij eigenlijk niet naar Intwine gekomen?![]()
Hou je nou eens op alsjeblieftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Life het volgende:
Hey deze vraag dwaalt al een tijdje door mn hoofd, maar welke kleur sokken vinden jullie het mooist?
Vriend van men moeder.. Hij woont sinds n paar weken hier en alles heeftie al veranderdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
wie is Peter?
Ik voel een topic aankomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Life het volgende:
Hey deze vraag dwaalt al een tijdje door mn hoofd, maar welke kleur sokken vinden jullie het mooist?
o ja.. dank je.. ik weet hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef Renesite het volgende:
peter is een hie haa
...
Ach, je weet wel.
jakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Life het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wel een neger ergens rondloopt die onzedelijke handelingen wil verrichten bij hem...
voorbeeldenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vriend van men moeder.. Hij woont sinds n paar weken hier en alles heeftie al veranderd![]()
En mijn moeder had nog zo beloofd aan me dattie Bontie met rust zou laten
![]()
![]()
paars als de bikini-top in je avatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Life het volgende:
ooh.. heerlijk.. ik ken de verhalen helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vriend van men moeder.. Hij woont sinds n paar weken hier en alles heeftie al veranderd![]()
En mijn moeder had nog zo beloofd aan me dattie Bontie met rust zou laten
![]()
![]()
quote:
van wat ie allemaal veranderd heeft?quote:
Ik heb een tipquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:11 schreef Life het volgende:
[..]
Ik probeer kennis te vergaren over de pubers, dus nee sorry.
1 of andere zure kool ovenschotel..was viesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wat hebje gegeten snopprinses ?
Je had zo een andere jas kunnen meenemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
!
Naja, het was hartstikke leuk gister.
Vooral na afloop, toen die sukkels in de garderobe erachter kwamen dat het nummer waar mn vest moest hangen niet klopte.
Heb een kwartier naar mn jas staan zoeken.![]()
ahhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
van wat ie allemaal veranderd heeft?
t interieur in de woonkamer (ik vond t niet leuk, zegt mijn moeder: Pech gehad), de tuin, men moeder
, de hond, MUN LEVEN
![]()
Maak het verblijf moeilijk voor m!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
t interieur in de woonkamer (ik vond t niet leuk, zegt mijn moeder: Pech gehad), de tuin, men moeder
, de hond, MUN LEVEN
![]()
Nee sorry.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een tip
Maak een site met al je vragen in poll's onder mekaar, en maak daar 1 url van en post die in een topic genoemd.
"De vragen die mij bezighouden"
Dankje!
Pak de big big macquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
1 of andere zure kool ovenschotel..was vies![]()
dus ga zometeen aan mn vriend vragen of die zin heeft in daroberto of mcdonalds
Dan krijg ik zeik met men moeder en word ze boos en dan heb ik geen internet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak het verblijf moeilijk voor m!
Ik ben blij dat mijn moeder geen vriend in huis haaltquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
, de hond, MUN LEVEN
![]()
Precies. Dat joch kwam aan met zon leren scooter sjonnie jas aan die bij mijn nummer ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Je had zo een andere jas kunnen meenemen![]()
Bel de Kindertelefoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
, de hond, MUN LEVEN
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies. Dat joch kwam aan met zon leren scooter sjonnie jas aan die bij mijn nummer ging.![]()
![]()
Maar ik wil gewoon mn vest. Mijn geweldig warm vest.
IK moet trouwens gaan, doeidoei.
das kut met je jas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
!
Naja, het was hartstikke leuk gister.
Vooral na afloop, toen die sukkels in de garderobe erachter kwamen dat het nummer waar mn vest moest hangen niet klopte.
Heb een kwartier naar mn jas staan zoeken.![]()
erg hinderlijk, ik hoop niet dat ik ooit zo'n man wordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
, de hond, MUN LEVEN
![]()
Daar werk ik nietquote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Life het volgende:
Deze gedachte speelt al een tijdje rond in mijn hoofd, maar vinden jullie ook niet dat het "Invoeren" knopje hier onderin bij "Snel reageren" aan de linkerkant van "Preview" moet staan?
Er zijn zelden momenten dat ik op "Preview" druk, en aangezien we van links naar rechts lezen, is het toch de beste keuze om deze 2 knoppen om te draaien?
Wat vinden jullie?
Ben je alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg hinderlijk, ik hoop niet dat ik ooit zo'n man word
Sneaky, steken onder water, en dan glashard ontkennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan krijg ik zeik met men moeder en word ze boos en dan heb ik geen internet meer![]()
doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies. Dat joch kwam aan met zon leren scooter sjonnie jas aan die bij mijn nummer ging.![]()
![]()
Maar ik wil gewoon mn vest. Mijn geweldig warm vest.
IK moet trouwens gaan, doeidoei.
Ik zou stenen in zijn eten duwen ( kleine ) en dan keihard ontkennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sneaky, steken onder water, en dan glashard ontkennen
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Life het volgende:
Deze gedachte speelt al een tijdje rond in mijn hoofd, maar vinden jullie ook niet dat het "Invoeren" knopje hier onderin bij "Snel reageren" aan de linkerkant van "Preview" moet staan?
Er zijn zelden momenten dat ik op "Preview" druk, en aangezien we van links naar rechts lezen, is het toch de beste keuze om deze 2 knoppen om te draaien?
Wat vinden jullie?
Nee je bent wel okequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je even je computer uitzetten? NU, want IK wil![]()
Kan je hem dan niet gewoon beter stenigen en ontkennen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou stenen in zijn eten duwen ( kleine ) en dan keihard ontkennen
ophangen dan ook net zo goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:21 schreef Life het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet gewoon beter stenigen en ontkennen?
Ja maar als dr moeder het lichaam ziet hangen mag ze niet meer op internet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ophangen dan ook net zo goed.
Maak je zelf maar klaar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben even klaarmaken voor kermis
Morgen na de bioscoop denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb best wel zin in een big big mac
Welke film ga je heen?quote:
quote:
ik zou ze gaan schoppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
Postgeile mensen.
Net als moder8ter e.d.
3.45 die nieuwe Big Big Macquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef freiss het volgende:
Hoe duur is zo'n big big mac eigenlijk?
De Whoppers van de Burger King zijn heel wat groter en goedkoper en ze smaken primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]zo heerlijk gek
alleen wel kut dattie een beetje uit elkaar valt omdat hij zo groot is whehe, gelukkig at ik em thuis want overal had ik saus hangen
Die ga ik vanavond op de pc kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
40 year old virgin in pathe denk ik.
Ik heb m idd ook op de pcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond op de pc kijken
Ik vind burger king helemaal neit lekker, het vlees heeft zoeen vage smaak, en dat macdonalds vlees heeft tenmisnte een echte gehakt smaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De Whoppers van de Burger King zijn heel wat groter en goedkoper en ze smaken prima![]()
Hebben ze de prijzen verlaagd van de McKroket?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Renesite het volgende:
ik denk een mcflurry á 1.45 en een mckroket á 1.20 ofzo
Geen idee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze de prijzen verlaagd van de McKroket?
wow 50 cent eraf gek, das net zo duur als die rapperquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
3.45 die nieuwe Big Big Mac
Ey trouwens, in het Veronica boekje zit een bon en krijg je hem voor 2.95![]()
k had eerst zo'n ding gekocht de grootste ik had hongerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind burger king helemaal neit lekker, het vlees heeft zoeen vage smaak, en dat macdonalds vlees heeft tenmisnte een echte gehakt smaak
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Renesite het volgende:
ik denk een mcflurry á 1.45 en een mckroket á 1.20 ofzo
diesel g-star guru<--- het beste merkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen trouwens, wat is jullie favoriete merk als jullie op stap gaan ?de mijne g-star
Er zit een Burger King dicht bij mijn school. Geen Mc Donalds in de buurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind burger king helemaal neit lekker, het vlees heeft zoeen vage smaak, en dat macdonalds vlees heeft tenmisnte een echte gehakt smaak
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen trouwens, wat is jullie favoriete merk als jullie op stap gaan ?de mijne g-star
Normaal 1,35 ofzo. Pak je de Mek in de Herestraat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee?
Weet ik veel hoe duur die dingne zijn
Dat vlees van Burger Kingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:30 schreef C2C het volgende:
[..]
k had eerst zo'n ding gekocht de grootste ik had honger
nooouuu tyfus wat is dat ding goor, toen weggegooit en naar de mac gereden![]()
ja, zoiets ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Normaal 1,35 ofzo. Pak je de Mek in de Herestraat?
Of mijn witte handgemaakte blousjequote:
Als ik terug ga van de Pathe ga ik altijd langs het Hoendiep naar huisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Normaal 1,35 ofzo. Pak je de Mek in de Herestraat?
Het lichaam begraven !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef Life het volgende:
[..]
Ja maar als dr moeder het lichaam ziet hangen mag ze niet meer op internet.
Puhleasequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of mijn witte handgemaakte blousje![]()
Oh leuk bij die ene met dat vliegtuig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik terug ga van de Pathe ga ik altijd langs het Hoendiep naar huis
Maar het is geen merkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puhlease
Kan mij het schelen wat voormerkje
je draagt bij uitgaan
Wat goed zit past okay
Mijn haren zijn pas kortquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Kutzooi
Nog geen 2 weken geleden naar de kapper geweest haar al weer te lang
Het gaat me meer om t vreten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk bij die ene met dat vliegtuig.![]()
Ik ga dalijk eens kijken als ik er nog wat van kan makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn haren zijn pas kortooh gek die zijn me hendig kort
Volgens mij zit jij stiekem gewoon lekker in dat Playland te spelen.quote:
Mc drivequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij stiekem gewoon lekker in dat Playland te spelen.![]()
Zie hem nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Jees check ditrofl rofl me nichtje haar msn nickname
[[url=http://img414.imageshack.us/img414/7674/breezermsn6tt.jpg]afbeelding][/URL]
Dat kleine klotestukje ga jij met de auto?quote:
Waarom gebruik jij in 90% van je zinnen "gek"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek jullie moeten er maar op klikken :/ sorry !
http://img414.imageshack.us/img414/7674/breezermsn6tt.jpg
Mijn broer gaat mee naar de bios, en nog een 2 ling (broer/zusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kleine klotestukje ga jij met de auto?
Hmm dat is 15 minuten fietsen ofzo toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer gaat mee naar de bios, en nog een 2 ling (broer/zus) gezaam is het altijd gezellig in de bios
Dat is zo in Maastrichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij in 90% van je zinnen "gek"?![]()
Ja gek, gek he, gek, ik zie gek genoeg niets gek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek jullie moeten er maar op klikken :/ sorry !
http://img414.imageshack.us/img414/7674/breezermsn6tt.jpg
Sjiek/quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is zo in Maastricht
Jeh gek hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij in 90% van je zinnen "gek"?![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
waarom doen jongens er altijd zolang over om ergens te komen?
Tis kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek hoe moet ik dat weten
Fftjes Toca 2 installerenaltijd leuk race spelletjes, dus als ik niet meer post ben ik gamen
Dat is gewoon zo, heb ik altijd ook last vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
Ik nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
Wat is kut ?quote:
En onderweg neem je nogeens een tovve slipquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik nooitals ik zeg dat ik ergens heen ga ben ik er zo
zeer vervelendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, heb ik altijd ook last van![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek als ik dan zeg maar best snel ga en dan, boh gek dat is me hendig een sjieke bocht, maak ik me uiteraard een sjieke slip en dan rijd ik weer verderen zie je iedereen kijken net alsof er iets gebeurt is
dat vind ik altijd het sjiekste.
Ik ga nu Toca2 spelen ! hoije mensen tot straks !
En dan keihard racen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook, want ik vetrek thuis altijd te laat
Ik ga ram vaak teug naar mijn kamer denk ik dat ik iets ben vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan keihard racen!
Maar als ik zeg dat ik 10 over 8 bij een meefiets iemand sta ga ik 8 over weg, moet ik nog schoenen aan doen en de achterdeur losmaken, schuurdeur los maken, fiets sleutels pakken (weer binnen) en de fiets van slot raggen, schuurdeur dicht gooien, fiets weer op slot zetten, achterdeur sleutels wegleggen, achterdeur dicht doen en weer fiets van het slot doen.![]()
Fok!_slipperquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ga toch maar niet spelen want me dload gaat nu best snel, en om toca2 te spelen moet ik rebooten en daar heb ik geen zin in
Dan ga ik maar 40 year old virgin kijkendie lijkt me pas sjiek.
Jah ik moet Fok! Slipper heten
Voltrappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
hey nog 37 post gaat hard.
Kermissen heel veelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef Boeman het volgende:
is er in limburg nu wat spannends te beleven?
Nee, behalve maikuul die gstar gaat dragen als hij uitgaat en nu gaat gamen, of toch niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef Boeman het volgende:
is er in limburg nu wat spannends te beleven?
fout heel veel kermissen en in Sittard oktober feest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, behalve maikuul die gstar gaat dragen als hij uitgaat en nu gaat gamen, of toch niet.
hoelang duurt dat nog? En vooral dat van die 'wijven' en dat feest? Ook tijdens mijn vakantie nog??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fout heel veel kermissen en in Sittard oktober feest.
Bands optreden enzo en veel wijven
tot woensdag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoelang duurt dat nog? En vooral dat van die 'wijven' en dat feest? Ook tijdens mijn vakantie nog??
![]()
Hmm, hier duidelijk neitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fout heel veel kermissen en in Sittard oktober feest.
Bands optreden enzo en veel wijven
wij hebben vakansquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik had het over onze limbobroeders
Groningen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik had het over onze limbobroeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |