ken je Tafli, de griekse variant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
is niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
Opeens waren mijn middelen uitgewerkt........quote:
Nope, heb pas nét BackGammon leren spelen...quote:
Wat is het verschil dan?quote:
Het is een echte lieve droogkloot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
een vriendinnetje van niet eens een vriendinnetje van etc etc
![]()
Ze is best wel lief
Leuk spelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..
Roel: die 2 in het bad zijn volgens mij de gelukkigste big brothersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:36 schreef regenworm het volgende:
Het is een echte lieve droogkloot.
Ze heeft vaak van die grappige opmerkingen dan lig slap van het lachen.
Nee Flugeltje Backgammon is anders dan tric trac, wel hetzelfde bord, maar andere regels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..
Was ook weer een leukequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel: die 2 in het bad zijn volgens mij de gelukkigste big brothers
Lieske: oooo, ik zat meteen aan de cameramannen te denken, dat zijn in principe de big brothers
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
hé arcee, nu het toch zo saai is... Kun je weer eens een lijstje produceren??
Bijvoorbeeld over de meeste SC-posts in de eerste 500 delen..
In dit geval?................ euh JAquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |