durft hij niet op de aftiteling bij de tv uitzendingen of staat dat er dan weer los van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef flugeltje het volgende:
Het is echt waar....
Ik vergeet het trouwens steeds en val weer terug op Hummie...
Staat hij daar niet op dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:17 schreef Wup het volgende:
[..]
durft hij niet op de aftiteling bij de tv uitzendingen of staat dat er dan weer los van?
Ik vind hem supertof in ERquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Die Hasselbach is wel een toffe peer hoor!
nee, Hummie wel onder hoofdredactiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Staat hij daar niet op dan?
hehe Wup heeft eindelijk bewijs:)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef nebelung het volgende:
Hij staat niet op de aftiteling, dat was me ook al eens opgevallen.
Wel staat op de Talpa site dat hij eindredacteur is van alle realityprogramma's. Zie hier. (onderaan)
Hij is in den beginne van deze BB echt als eindredacteur gepresenteerd. Of hij moet halverwege eraf zijn gehaald, maar daar heb ik niks over gelezen.
Dat geeft allemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
hehe Wup heeft eindelijk bewijs:)
excuses voor mijn gedram, ik was aleen ernstig verbaasd
Het bedrag op het salarisstrookje.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen eindredactie en hoofdredactie?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Het bedrag op het salarisstrookje.....![]()
Nee. Want ze is er gewoon in een meedenkende/adviserende rol. Kortom, ze is er gewoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef teamlead het volgende:
ik heb nog heel even voor ik weer weg moet....als ik het nu goed begrijp zouden we dus moeten eisen dat Hummie terugkeert![]()
jawel.. maar niet in dezelfde rol als in de voorgaande BB's dus..?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nee. Want ze is er gewoon in een meedenkende/adviserende rol. Kortom, ze is er gewoon![]()
Uiteindelijk is dat toch de beste conclusie, geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
Ik geef gewoon Hummie de schuld als er iets fout gaat
Is een Hoofdredacteur niet de baas van de eindredacteur(s) ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Het bedrag op het salarisstrookje.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |