En daaromd oet je moeder het voor je!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik weet het alemaal niet meer ik weet niet wat ik moet denken.
Dankjewel voor de vertaling, maar ik kan er alsnog niet meer mee. Als je zo onvolwassen en impulsief schrijft, kan ik me voorstellen dat je moeder je nog steeds als een postpuberaal sujet behandelt.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef releaze het volgende:
is RR nederlands?
het schijnt redelijk normaal te zijn in turkse gezinnen dat ouders hun kinderen, zelfs als ze zelfstanding wonen, nog geld geven. dat heb ik iig van een turkse vriendin van me gehoord. over geld wordt niet moeilijk gedaan.
ik vind ook dat als er bij RR of een ander gezin geld wordt weggegeven alsof het water is niemand anders dat hoeft af te kankeren, dat is iets tussen ouders en kind en staat de rest van de maatschappij en hun mening daarover (en al helemaal "je moet dit doen steuntrekker!") helemaal buiten. dat zijn cultuurverschillen op heel klein niveau waar de normen en waarden van iets anders niet toepasbaar op zijn.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
maar beslisingen maken zijn goed maar deze niet mij ouders gaan niet zeggen met wie ik moet trouwen ik ben toch geen moslim?
het bericht dat rr geen moslim is dat had ik al gelezen. wat ik ermee probeerde aan te geven is dat er families op de wereld zijn die hun kinderen hun halve leven financieel blijven ondersteunen en dat daar door beide partijen niet moeilijk over gedaan wordt. ik weet dan van een turkse vriendin van me dat dat bij turken veel meer voorkomt dan bij nederlandse gezinnen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er nederlandse gezinnen zijn die ook zo'n houding tov geld hebben, ouders die het "zonder voorwaarden" geven en de kinderen die dat gewoon accepteren omdat het bij hun omgangsvormen zo is en ze daar allebei vrede mee hebben. wie is iemand anders dan om die persoon in een negatief daglicht te zetten, ze te vernederen, minderwaardig te laten lijken dan mensen die het afslaan? het zijn twee verschillende dingen.quote:
Denk dat het in't geval van RR ook beter is dat zn moeder voor hem nadenktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef releaze het volgende:
[..]
het bericht dat rr geen moslim is dat had ik al gelezen. wat ik ermee probeerde aan te geven is dat er families op de wereld zijn die hun kinderen hun halve leven financieel blijven ondersteunen en dat daar door beide partijen niet moeilijk over gedaan wordt. ik weet dan van een turkse vriendin van me dat dat bij turken veel meer voorkomt dan bij nederlandse gezinnen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er nederlandse gezinnen zijn die ook zo'n houding tov geld hebben, ouders die het "zonder voorwaarden" geven en de kinderen die dat gewoon accepteren omdat het bij hun omgangsvormen zo is en ze daar allebei vrede mee hebben. wie is iemand anders dan om die persoon in een negatief daglicht te zetten, ze te vernederen, minderwaardig te laten lijken dan mensen die het afslaan? het zijn twee verschillende dingen.
dat ben ik nou aan het schrijven en ben op de hlftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:Een samenlevingscontract zou handiger zijn
het kind van Ramonaquote:
Dus als ik het goed begrijpt bepaalt je moeder nog steeds grotendeels hoe jij je leven inricht ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik moest even zoeken maar hier is hij gisteren was mij verjaardag en hebben we goede afspraken gemaakt met ons pap ons mam en ramona en mij na goede onderhandeling de afspraken zijn
-knip blabla-
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik moest even zoeken maar hier is hij
erm...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat ben ik nou aan het schrijven en ben op de hlft
zij heeft daar bijna geen contact mee aleen haar mam spreekt ze soms nog die zegt Ik wil dat je gelukkig bent moon das allesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:29 schreef Wolkje het volgende:
hoe is de relatie tussen ramona en haar ouders eigenlijk, wat vinden die van het hele gebeuren?
het is echt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:37 schreef partyyboyy het volgende:
Als dit niet nep is dan is het echt triest!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het is echt...triest en onbegrijpelijk maar waar
![]()
lees zn FB maar en kijk eens wat hij zoal nog meer zegt in andere topics....zo oliedom kan je gewoon niet verzinnen onmogelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe weet je dat dan zo zeker?
dus je krijgt nog zakgeld? dan ben je niet volwassen en moet je naar je mama luisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
denk maar niet dat jij van je werk rondkomt ik kan het storten zo stop zetten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Bijna 27 en je woont nog thuis?![]()
hulp nodig bij het maken van een contactquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat ben ik nou aan het schrijven en ben op de hlft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |