Raaah, wat genantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef Danzig het volgende:
Nou, aftellen tot Lieske weer haar wekelijkse jankbui heeft
Paar daagjes wachten dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.![]()
wat is daar goed aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Een nominatie voorkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Jammer voor hem...quote:
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jammer voor hem...
Maar misschien wil Dido wel dat hij doorgaat....
Hoe was het ook weer? Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja?
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef cuall het volgende:
wat een minne opmerking van Roel
Ik hoop dat jij en je eergevoel dan heel erg gelukkig worden
God wat een hypocriete LUL
Het was enerzijds ironisch bedoeld, en anderszijds: het is nu vrij saai, misschien gebeurt er toch nog wat fellersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Wup het volgende:
wat is daar goed aan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.
Het zal er niet beter op worden met al dat gerook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja.... ik heb een korte longinhoud...
En hup... gauw een peuk opsteken maar dan
Of jij niet. Ik denk dat Dido heel erg geilt op zoveel aandacht van een jongen, ongeacht of ze hem nou wil of niet. Het streelt haar gevoel ENORMquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt niks van vrouwen zoals Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |