Hier heb ik geen zin in. Ik heb er geen behoefte aan hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Valt me mee dat Tanja hier wel aan mee doet....dit lijkt me echt een moment voor bijv. Roel om te zeggen: Ik doe hier niet aan mee..." Dat zou ik althans doen.
Peervorm Maurisico.... Vanaf m'n heupen naar beneden dus.... Net zoals Betty Boop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
yep! Ken je niet! Maar aangenaam kennis te makenOverigens valt dat mollige wat je eerder opvoerde toch wel mee?
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebrachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Lieske zit met open ogen te kijken.... hahahahaha
Prepare your spirit, Scan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Hier gaat wel weer een hele uitzending aan opgeofferd worden
De bewoners mogen het niet horen, maar het gaat uiteraard wel op 4 streams internet overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
[..]
in het huis bevallen te gehorig als ze moet gillen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Inca het volgende:
[..]
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebracht
Zo af en toe heeft ze idd wel humorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over gedragveranderingen tijdens het bevallen, dat je mensen dan niet meer herkent.
Tan (met zelfspot): misschien word ik wel harstikke lief in één keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |