Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen dinsdag 6 november 2001.
Arme slaapkamer:
Kelly wil naar huis en snikt het weer uit.
"Maar je bent een loser als je naar huis gaat", huilt Kelly.
Kelly blijft huilen....
(ik kan het even niet opbrengen om dit te verslaan, dus wie het wel wil weten moet even wachten op het verslag van buswatcher)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 00:23]
Momenteel 3 streams die inzoomen op een huilende Kelly....
GJ en Sandy praten op Kelly in , die zich duidelijk heel erg rot voelt........
Meteen daarna weer een kijkje in de tuin...
quote:[edit]spellingcheck[/edit]
Op woensdag 07 november 2001 01:06 schreef MMXMMX het volgende:
Andries stapt in bed en heeft het door maar iedereen weet van niks er word gelaggen .
Andries lijkt de grap wel te kunnen waarderen. Hij kan erom lachen. De jeuk gaat alleen niet weg, dus hij is wel de klos de hele nacht. Stream gaat naar de tuin
Effe posten
In de woonkamer zijn Frank, Ed en Pascal nog druk aan de klets over ...... niets eigenlijk.
"Als er geneukt werd, neuk ik een rondje mee", hoor ik Frank zeggen.
"Bij sommigen wacht ik even", reageert Ed.
"Als ik geen vriendin had gehad, had ik er geen problemen mee gehad", lacht Pascal.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 02:49]
Frank: Als er geneukt wordt, dan neuk ik een rondje mee.
Pasc: Als ik geen vriendin had gehad deed ik ook mee.
Frank: Mijn bedrijfsleider zei, als jij in dat huis gaat, dan krijg jij van mij (onverstaanbaar.) De meiden van personeel hoorden dus dat ik dat huis inging en die gaven ze dus aan mij. En gebruiken he, zeiden ze, dan valt er voor ons ook wat te zien. (denk dat het over condooms gaat.)
Mijn bedrijf zal ik nooit schaden, het is ook een beetje mijn bedrijf. En we zitten er toch al weer 62 dagen in.
Als mij nu de mogelijkheid wordt geboden om nu uit te stappen dan doe ik het.
Pasc: Met behoud van 10 ruggen?
Stem: Batterijen wisselen.
Pris komt er ook bij. Ze vindt dat je in het huis gewoon uitgewoond wordt. Als ik sex voor de camera zou hebben dan zou ik het wel op de Rob Lowe manier doen. (Iets met een Aziatisch meisje, ook Pasc en Frank snappen het niet.)
Allen zijn ze het toch wel over eens dat ze de camera's niet meer opmerken.
Pris: Sex voor de camera vind ik te persoonlijk.
Ed: Maar je gaat wel in je blote doos voor de camera douchen?
Pris: Ja.
Pasc: Ik zou me zeker niet door de cameras laten weerhouden.
Frank: Daar heb ik ook maling aan.
Pris: Ik ben gewoon een meisje van lichte zeden
(Grapje van Pascal: Frank, weet je of katoen kan roesten? Nou, kijk dan maar eens in je onderbroek.)
(Nu praten ze over scheten laten terwijl er een hele hoop in onderbroeken eindigt. Allemaal hebben ze hier ervaring mee.)
In de slaapkamers is iedereen nog in diepe rust.
3.04 Frank, Pascal en Ed bij het hek. Frank : Wat is er met Kel aan de hand ? Pascal : Ik ben het deze keer echt niet. Frank : Ik bemoei me er niet mee. Ed : Ik heb gewoon een hekel aan mensen die menen altijd alles naar hun hand te kunnen zetten. Frank : We zaten met zijn zessen (in het begin) en ze trok alles naar zich toe. Pascal : Ed vertelde waar hij mee zat, misschien hebben ze iets opgevangen. We hebben niks verkeerds gezegd. Frank : Geef het aan. Zij weet ook niet wat ze verkeerd doet. Wij waren proefpersoon in dit project. We kregen weinig te eten, net genoeg beleg. Da's van mij, da's van mij, da's van mij (dat zei Kelly blijkbaar). Pascal : Ik ga normaal met haar om maar ik ga me er niet druk om maken. Frank vertelt weer eens dat hij d.m.v. nominatie naar huis wil.
Pascal leek nog een keer 'Kel?' te zeggen, maar er volgt geen reactie. Hij fluistert nog een keer de tekst van 'De Kabouterdans' en dan is het afgelopen.
Leo is not amused.
Waarschijnlijk geen water, Leo veegt iets weg van zijn bed.
Frank: Hey Bob, ik weet niet wat er aan de hand is, maar er gebeurt niks.
Andries: Wat wil je dat er gebeurt dan?
Frank: Volgens mij ga ik ziek worden.
Andries: Ik heb zin in een worstje.
Frank: Als je het koud hebt moet je effe bij diane gaan liggen, zoooo, die is warm zeg!
Frank: Leo. Leo? Zo, die is dood zeg. Zo, die maakte een smak zeg, door dat hek, met die zwabber. (Hij refereert aan iets dat eerder deze avond gebeurde.)
(Andries vertelt een mop over een stinkende kut. De clou is dat de dokter een enorme haak pakt, de vrouw vraagt: 'Wat gaat U hier mee doen?'. De dokter opent daar het raam mee.)
(Frank: Dat had 'ie met Leo ook zeker.)
Leo heeft toch al een beroerde nacht gehad, wat zich laat raden als je naast Frank moet slapen.
Toen Frenk vannacht eindelijk naar bed ging, lag Leo al en die wou graag gaan slapen (wat ie verschillende keren aangaf).
Het zint Frenk echter duidelijk niet dat hij het bed (met een jongen) moet delen en dat zei hij met zoveel woorden.
Er volgde een hele genante scene waarin Frenk eerst begon met 'scheet-geluiden' te maken en dan riep 'Oh Leo!'
Pres en Danielle lachen.. ha ha ha
Toen liet Frenk een paar echte scheten en weer 'Dat deed Leo!'
Leo: dat deed ik niet. Pres: Jaaa Leo, dat deed jij wel etc. etc.
Vervolgens begon Frenk met de dekens richting Leo's gezicht te schudden.
Daan: Oh! Dat is echt zo'n carnavalscheet! als je de hele avond al gezopen hebt en dan helemaal aan het eind komt die ene, die ultieme er nog een keer uit... alsof het helemaal verrot van binnen is.
Leo leek even op te staan, maar ging toch maar weer liggen. Blijkbaar iets te dicht bij Frank want die zei er iets van.
Frank: Bobbie! Bobbie?!
Andries half slapend: wat?
F: Zullen we nog wat eten? zullen we een patatje maken?
A: Nee, ga slapen...
Frank ging nog even door. 'Oh ik morgen echt zin in.. oh nee we eten biefstuk. Ja lekker, biefstuk met eieren! Biefstuk speciaal! hahaha (nog even Leo in de zeik zettend)
Prec ondertussen: ik heb telkens trek, maar ik zit ook heel vol. Daan en Pres wisselen volkomen langs elkaar heen een paar zinnen uit.
Langzaam werd het toen stil en ging iedereen slapen..
(met bewondering voor Leo)
"Wat een tyfes zooi"
Hij vertelt aan de camara dat ie al om 09.15 uur wakker was.
Bestelt weer iets: 1 fles malibu, mayo, de nieuwste fim van jacky chan tussen 8 en 9 en belt zo weer terug.
Leo is nu ook wakker geworden.
Frank heeft een bakkie gezet.
Er wordt weer besteld: rooie wodka, sinaasappels...... (en nog meer, kon't ff nie volgen).
Leo en Frank bespreken een bepaalt boek wat Frank leest. Iets over analyses. Het gesprek gaat nu over de beurskoersen.
Frank vraagt of het mogelijk is om op deze regenachtige dag een PS2 met 2 spellen kunnen huren.
Frank wil er een chill out dag van maken.
(/me gaat weer ff wat anders doen. Tot zo!)
Ik geloof dat iedereen nu wakker is.
En voor de 3e keer opnieuw en weeeeeeeeeerrrrrrr slaat ie over.
Nu maar een ander nummertje dan.
Bij arm worden ze nu ook wakker.
Frank en Danielle "lalalale-en" er vrolijk op los.
In rijk is Diane zich aan het uitleven op de hometrainer en de rest zit heerlijk in hun ochtendjas stilletjes te genieten van een ontbijtje in de woonkamer.
Ook heeft ie over de exit gedroomd.Ze stonden met zijn allen op het podium en toen werd ie wakker.
De muziek begint weer.
Eindelijk beeld naar arm.
(kan maar 1 stream volgen met caaaaasema)
Kelly is aan het mopperen op iemand.
Beeld gaat naar buiten helaas, waardoor ik mis waarover het gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 12:04]
Kelly en sandy waarschijnlijk nog in de slaapkamer maar geen stream meer.
Ed zit nog steeds stil op een stoel, hij kijkt echt sip en aangedaan.
tuuttuut: ed moet zender checken.
Pascal praat nu weer over koetjes en kalfjes.
Ed zit in de hoek bij het hek en kijkt het allemaal even rustig aan. Kelly loopt wat beentrekkend door de woonkamer.
Ed's gezicht staat nog steeds op onweer. Ze negeren elkaar nu volkomen. Kelly gaat een sjekkie draaien aan de eettafel... Ed kijkt wat verveeld in het rond.
Gelukkig was er niets aan de hand.. Hij moest alleen zijn nieuwe zender ophalen
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 12:24]
Kelly gaat nu naar de tuin. Sandy zit daar trouwens ook bij Coos en Pascal.
Ed begrijpt niet dat iedereen als een hondje achter kelly aan loopt en alles van haar pikt.
GJ en Ed praten nu verder.
Kelly tegen Ed: Ach, man ik wil je helemaal niet meer kennen.
Ed: Nou ik wil jou al helemaal vanaf het begin niet kennen met je heksenstem. Sodemieter op! Ik wou dat ze die ballen nog had dan kon ik ze er vanaf trekken, mafkees.
Ed: Ga toch naar huis mafkees.
Kelly: Ik ga niet naar huis, ik ga niet naar huis, ik ga niet naar hui-huis hahahaha!
Captain Sandy houdt zich ook aanvallig stil en treed niet op in de rol die ze heeft als captain.
Ed heeft het echt helemaal geschoten met Kelly en uit dit tegen GJ.
Sandy zegt dat ze zich er niet mee wil bemoeien.
Kelly doet zeer lieflijk tegen Coos en praat met hem mee en verontschuldigt zich min of meer.
Sandy is in de dagboekkamer en vraagt wat ze moet doen. De stem van BB zegt dat ze het maar zelf moeten oplossen. De stem zegt dat het uit haarzelf moet komen als ze wat gaat doen, niet omdat BB het zegt.
Ed en Gert Jan zitten bij het hek te kletsen.
"Ik weet gewoon hoe zij is", zegt Ed. "Ik kan haar wel inschatten hoor. Ze denkt wel dat niemand haar kent... rot toch op man. Zij zal het ook heel persoonlijk nemen als ik haar had genomineerd. Ik heb er toch schijt aan. Wat een fokking attitude man, sodemieter op. Dat gesmeek van haar of ik haar alsjeblieft niet wilde nomineren. Ze denkt dat ze heel tof is. Op dat vlak ben ik keihard."
"Je moet je ook niet gaan inhouden en je persoonlijkheid laten insneeuwen.", zegt GJ.
"Precies", zegt Ed. "Ik ken ook iemand anders die precies zo'n attitude heeft als die bitch. Die heb ik ook effen aangepakt. Ik heb er schijt aan."
"Andere woorden Ed", probeert GJ.
"Ik hoef haar niet meer te zien", raast Ed verder. "Als ik buiten ben en ik zie haar krijgt ze een hengst voor haar kanis. Sodemieter op met die lelijke heks!"
"Twee botsende karakters", concludeert GJ.
"Het gaat erom dat ik best veel voor haar gedaan heb hier", legt Ed uit. "Nu zeikt ze me overal over af en moet ik mijn bek houden... ze stampt me steeds de grond in... Ze doet alsof ze alles weet en kan niet eens 'de noordzee' noemen tijdens die battle."
"Ik denk dat ze dat expres deed", probeert GJ.
"Dat zou nog erger zijn", reageert Ed
Pascal praat nu ook en het gaat nu ook weer over de ruzie die Pascal en Coos eerst hadden met de rest. Verder wordt alles geanalyseerd. Nu pascal aan het woord is, houdt Coos zich stil.
Kelly: ik voelde dat er wat was, ik vond het vreselijk dat ik hoorde dat er over mij gepraat werd. Ik vind het kinderachtig en ik pik dat niet. Ik voelde dat er iets was. Ze doet nu ed zijn bromstem na.
Kelly biedt haar verontschuldigen aan dat er weer ruzie is, maar vermeldt ook dat zij niet alleen schuldig is.
Pascal beaamt dat er altijd 2 schuldigen zijn en dat ze oud en wijs genoeg zijn om er gewoon normaal over te kunnen praten.
Kelly zit in de tuin met Pascal.
"Als iemand tegen mij zegt waar diegene zich aan stoort, prima", zegt Kelly. "Maar als me de mond wordt gesnoerd en ik kan niets terug zeggen, dan valt er niets meer te praten..."
"We moeten wel normaal met elkaar omgaan", zegt Pascal.
"Dat doen we toch", reageert Kelly. "Ik heb alleen geen zin meer om met hem om te gaan. Dat kan toch? Dan wordt er gezegd dat ik lekke rnaar huis moet gaan. Tot drie keer toe. Dan denk ik 'hahahahaha.. echt niet'. Als ik weg wordt gestemd prima, maar ik ga niet uit mezelf. Als zo'n typ zegt ga maar naar huis, dan krijg ik juist meer kracht om te blijven."
"Maar dit kost je ook heel veel energie. Je zit je op te fokken".
"Ik zit me niet op te fokken", zegt Kelly. "Ja toch wel.."
"Ik hoop dat het je meer oplevert dan het je kost", reageert Pascal.
"Het maakt voor mij alleen maar dingen makkelijker", zegt Kelly.
"Hoezo?", vraagt Pascal.
Kelly geeft geen antwoord.
In de kamer zit Ed nog steeds met een starre blik in zijn ogen.
Nu gaat weer over huishoudelijke dingen. Coos mist zijn wax enzo.
Ed zit zwijgend en donker om zich heen te kijken.
GJ tijdje later tegen K: komt wel goed hoor Kel.
Beeld op arm bij de oven met Coos, Paskwal en Ed.
Ed zit nu buiten bij Pascal en Coos bij de oven een sjekkie te roken. Pascal vraagt meteen wat er nou allemaal gezegd is. Ed vertelt.
Pascal: ik heb ook gezegd dat jij nix negatiefs hebt gezegd en dat je het juiste moment wilde afwachten.
Ed: en die geile gert zit ook te hazen op ruzie volgens mij. Die heeft ook een mening van lik my ass, iedereen keer die heks gelijk geven, kom nou.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 12:54]
Ed heeft besloten dat hij nu meer zichzelf gaat denken en niet meer aan het team.
Ed: ik heb de hele tijd alles voor het team gedaan, ik weet het ik heb het zelf gedaan, maar heb het wel de hele tijd voor die wijven gedaan.
En dan moet je me niet zeggen je moet je bek houden, kom nou.
Pask: Ik heb tegen K gezegd dat helemaal niets negatiefs was, maar dat je gewoon je moment afwacht (nomineren neem ik aan).
Ed: precies.
Ed: als ik iedere keer die heks gelijk geef, kom nou.
Ed: dat vind ik nou helemaal vals; er wordt elke keer achter me rug gelult. Ze rollen nu zelf hun sjekkies maar. Ik hou ermee op.
Nu grijpen Coos en Paskwal het moment aan om Ed ook aan te spreken op zijn nominatie voor Coos en in hoeverre het belang van het team een rol gespeelt heeft.
Ed: ik wil ook relaxed hier zitten. Denk maar niet dat ik lekker op die kussens slaap. Ik ga nu naar mijn eigen standpunt kijken. Waar ik moeite mee heb. Kom nou.
Ik heb mijn vloeitjes tenminste geconfisceerd. Zij zitten al aan nr. 2. Ze vechten er maar om.
P: ik ben blij dat ik niet rook.
E: vorige keer waren er ook een stuk of 6 en heb ik ze ook aan hun gegeven. Toen had ik nog geen problemen met mensen, weet je, maar nu hou ik ermee op.
P: heb je het nou over 1 of 2. Nee, zegt Ed, die ene, maar ik heb het voor twee man gedaan, weet je.
E: sodemieter op man, ik blijf aan de gang.
Coos: als jij met mensen gaat opschieten, als een beetje die stilte is, dat merk ik heel veel hier, dan gaat het toch weer verkeerd.
Coos: de 1e week was Sandy dronken en geemotioneerd. Dan komt er ook ruzie.
Coos: je moet ze niet teveel toegeven. Als je ze 1 vinger geeft nemen ze de hele hand.
Kelly, GJ en Sandy komen er intussen ook bij.
Nu gaat het ineens over huishoudelijke zaken (toevallig zeg).
GJ: zo dat was niet alleen wakker worden met kabouter plop.
Ed: van die muziek krijg je wel exits.
Nu gaat het wat over de muziek die BB ze presenteert.
Pascal denkt dat er op donderdag de exits vallen en op vrijdag de nieuwe nominaties komen.
In rijk houden ze gezamelijk een grote schoonmaak al de gehele ochtend. Frank is aan het afstoffen en precilla aan het swifferen. En diane hoorde ik tussendoor al praten over het schoonmaken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 07-11-2001 13:03]
(verder gaat het er redelijk zwijgend aan toe).
Ed zegt iets over een oprotprocedure. Volgens hem moet je een kussen om je reet doen, want je krijgt gewoon een schop.
P: ik denk wel dat we morgen weer moeten nomineren. Het moet een gelijk aantal blijven, snappie. Het gaat om geld snappie. Eerlijke kans. Volgende week vrijdagavond zijn er dus al twee weg. 1 oude en 1 nieuwe. en dan krijg je 5 tegen 5.
Ze dimdammen weer wat over het nomineren.
(P zegt wel erg vaak snappie? snap je, snap je, .... snappie? Oh, nou snap ik het. Snip en snap!)
(Geluid en beeld valt weg.)
12.49 Coos, Pascal en Ed bij de oven. Ed over de nominaties : Ik ga nu eens naar mijn eigen standpunt kijken. Of ik het wel relaxt heb hiero. Personen waar ik moeite mee heb, kom nou. Ik heb mijn vloeitjes in ieder geval geconfisceerd. Pascal : Hoeveel ? Ed : Dertien. Ieder dertien en dan is er één over. Wat doen ze voor mij ? Niks. Pascal : Heb je het nou over één of over twee ? Ed : Over één. Coos : Je bent er voor jezelf. Als je met mensen kunt opschieten is dat meegenomen. Ik merk dat er veel gespeeld is hier, dan gaat het verkeerd. Ed : Wat houden we toch van elkaar, wat vinden we elkaar lief. Coos : Dat Sandy de eerste keer dronken werd was er ook gelijk ruzie (met Kelly). Coos zegt dat Ed zich hier veel te inschikkelijk gedraagt t.o.v. hoe hij in Spanje was. Hij gaf blijkbaar een deel van zijn eten weg in arm.
12.55 Gert Jan en Sandy komen er bij. Gert Jan heeft het over het kabouter Plop lied dat vanochtend gedraaid is. Coos zegt dat Mika het een leuk kied vindt. Pascal en Sandy willen ook kinderen. Pascal : Maar nu nog niet.
12.58 Ed begint over de oprotprocedure die vandaag is. Vervolgens wordt er gespeculeerd door met name Coos en Pascal over de nominatieprocedure.
Breedbandstream 2 is uit de lucht.
Ze doen schijnbaar allemaal hun best zo normaal mogelijk te doen. Ook Kel zie ik even lachen. (als een boer met kiespijn). Ed zit er nog bij.
In rijk liggen er een aantal op bed, maar ik heb geen geluid.
De gesprekken zijn niet echt interessant, maar de uitdrukkingen op de gezichten van Kel, maar ook Sandy zijn leuk om te zien.
Coos heeft het over iemand die bij de geboorte een zeer klein embryo in zijn nek had zitten. Oorspronkelijk was dat een tweeling, maar vroeg in de zwangerschap is 1 afgestorven en als het ware verkleeft aan de overgebleven baby. Hij vertelt ook iets over een bult na een vakantie waar allemaal spinnen uit kwamen.
(nou, dit soort gesprekken dus).
Nu gaat het over films als de mummy. GJ: ik denk dat het merendeel van dit soort verhalen broodje aap verhalen zijn (denk ik ook. Effe posten en iets anders doen )
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 07-11-2001 13:19]
In rijk zit Diane bovenop Danielle, ze is haar rug aan het masseren.
leo ligt in rijk op bed met zijn ogen dicht.
Nu praten ze weer over de exits.
Ze denken dat de exit niet in arm zal zijn vanwege kleding en scheren etc.
Coos denkt ook dat als de exit bij hun is ze er toch wel wat tijd voor zullen krijgen om zich om te kleden en te scheren.
Kelly zit veel aan zichzelf te plukken en haar gezicht staat op onweer of op het punt om in huilen uit te barsten, 1 van de twee.
Coos staart met zijn gebruikelijk enge blik voor zich uit.
Verder is het weer doodstil, maar de spanning is te snijden. Paskwal doet zijn best 'gewoon' te doen (maar is zich ondertussen aan het verkneukelen lijkt het).
Frank en Leo bij het hek over het scheren. Leo schijnt zich a-symmetrisch te hebben geschoren.
LEo: als de kijker het maar niet ziet he?
Ze grappen nog wat verder over scheren enzo.
Iedereen van arm denkt dat coos blijft en coos hoopt het ook (en denkt het ook: hopen = denken, daar was net een gesprek over). Er wordt wel weer gelachen, maar de ruzie van dernet wordt doodgezwegen.
In rijk heeft net Precilla ruim een kwartier ala Kelly achter de beatycase zitten tutten aan de tafel in rijk. De rest van rijk hangt wat rond.
Kelly kan trouwens weer lachen en doet alsof er niks aan de hand is.
Ah, Coos is weer uit bed en zit nu ook bij het hek. Het gaat nog steeds niet over de ruzie. Ed, Leo en Coos zitten dus te praten.
quote:Dat zou betekenen dat je (als het goed is) dus ook niet betaald kunt kijken. Zal er dus wel een melding komen als je dat nummer belt!
Op woensdag 07 november 2001 14:33 schreef MR.db het volgende:
tja daar kun je lang of breed over lullen maar ik denk dat het wegvallen van de streams te maken heeft met de live uitzending van morgen. deze zouden vandaag worden doorgenomen en geoefend met de bewoners. en dit moet natuurlijk geheim blijven voor de kijker
ps dus niet de babbelbox
quote:oh d8 dat dit het commentaar op de streamverslagen was
Op woensdag 07 november 2001 15:28 schreef Ethel het volgende:
15.28 uur: de streams werken weer, dus vanaf nu weer verslag
quote:gatver!!
Op woensdag 07 november 2001 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Diane liet het witte spul in haar mond glijden alsof het wat anders was
Van de BBsite:
Arm - Ed en Kelly schuilen bij de kachel. Het weer is mistroostig, maar dat weerhoudt hen niet om de ruzie te beëindigen. Zowel Kelly als Ed spreken tegen elkaar uit wat hen nou zo dwarszat. Ze vinden dat het nooit meer tot een scheldpartij mag komen. Nu hebben we allebei dingen gezegd die we niet menen, zegt Ed, maar dat doe je als je boos bent. Kelly beaamt dit. Ook zij is gemeen geweest, vindt ze.
Ed legt uit dat hij nou eenmaal niet snel tegen vrouwen uitvalt. Ik wachtte een goed moment af. Ik kan op vrouwen niet goed boos worden en daarom zei ik het tegen een ander, want dan was ik het op dat moment kwijt. Ed vertelt dat hij stoom af moest blazen. Ik was zo gefokt.
Paradepaardje
Kelly is blij dat Ed haar nu eindelijk heeft gezegd wat hem dwarszat. Ik vind het zo tof van je dat je zegt dat ik een paradepaardje ben. Ik moet ook terug gefloten worden. Ze vertelt aan Ed dat er wel meer mensen zijn die dat van haar vinden. Ik wil daar wat aan doen. Ik vind dat ook negatief van mezelf. Hier kan ik er aan werken.
Kelly slaat haar armen om Ed heen. Je bent gewoon een heer, een topvent. Ook Ed heeft absoluut geen hekel aan Kelly. Nou, ik hoop dat het zo weer goed is, zegt Kelly en ze geeft hem nog een stevige pakkerd. Kan je een shaggie voor me draaien?
Bron: de officiele BBsite.
quote:Ja, t'is jammer eigenlijk....
Op woensdag 07 november 2001 15:59 schreef femalehunter het volgende:
Doordat de streams wegwaren, hebben we dit gemist:Van de BBsite:
- knip -
Ontopic:
Andries zong net ook wat van The Nits (JOS Days) .. klinkt inderdaad wel goed, maar helaas was het geluid minder (low)
Team arm zit gemoedelijk buiten (damn!) In oranjekleurige jassen zijn ze aan de klets over alles en nogwat. Ed kletst en de anderen luisteren.
In rijk zit iedereen lui op de bank en wordt er ook over vanalles ennogwat gekletst.
De harmonie is terug in huis. Daar zijn we wel blij mee (NOT)
(en toen liepen de streams vast)
Binnen is Leo aan de klets met Priscella. Priscella lacht weer en Leo doet nu het Peppie en Kokkie liedje.
Het is erg koud, ook in huis.. en Frank en Danielle willen graag dat BB de verwarming in huis aanzet. Frank doet nu voor een camera een oproep naar BB!
Diane begint te zingen: weer "I'm not so tough", van Ilse. Klinkt echt goed trouwens.... Ze zingt echter weer net iets te snel en ze beginnen overnieuw.
"I can almost read your mind".......
Andries zeurt nu volgens mij een beetje. Volgens hem zingt Diane weer te snel (volgens mij niet, maar goed)
Ze beginnen weer overnieuw. Het klinkt echt wel goed.
quote:Wat dacht je van een andere zangeres? Sandy of zo...
Op woensdag 07 november 2001 17:18 schreef scanman01 het volgende:
WOW.. nu gaat ze vals.. De hoge stukjes zijn duidelijk niet voor haar geschreven.... Ze kunnen beter een ander nummer uitzoeken. (Anouk met Michelle ofzo)
Nu proberen ze "Losing my religion" van REM .... Klinkt iets beter kwa toonhoogte. Ze zingen het nu alledrie. (kan zo op singel. Zal me benieuwen of ze ook weten wát ze zingen trouwens)
"Every whisper.. every waking hour.. I'm chosing my confessions...."
"Consider this... consider this, the toughest century"...
Andries zingt het meest. De dames hoor je wat meedoen op de achtergrond (af en toe een zinnetje)
"That's me in the corner... that's me in the spot.. losing my religion"....
"I thought that I heard you laughing..."
"Ga door", zegt Leo die de slaapkamer binnenkomt.
"Kun je een biertje voor me halen", vraagt Andries.
Leo zet een bril op.
"Dat staat héél goed", reageert Andries oprecht. "Echt geweldig. Lekker ding he, die Leo! Net een artiest. Meteen een heel goed image!"
Leo loopt naar de kamer en laat het even aan de anderen zien. Iedereen lijkt enthousiast.
"Je bent net Jules Daelder", merkt Sandy op.
"Staat echt veel beter", zegt Frank.
In de slaapkamer gaan ze verder met pingelen op de gitaar. (het is tijd voor Setske om even voorbij te komen!!)
In de kamer gaat het over niets in het bijzonder. Frank heeft intussen een kapper en een feestje besteld.
Ed begint intussen "One" te zingen van Metallica.
In de kamer vertelde Priscella net dat ze een tijd geleden gedroomd heeft dat zij als zevende eruit zou gaan (Coos beaamt dat) en dat Coos als overwinnaar uit de bus komt.
De anderen in de kamer zetten meteen vraagtekens bij dat laatste deel, maar als je het uitlegt dat Coos als overwinnaar van die nominatie uit de bus komt, klopt het wel weer (daar kwamen ze in het huis niet op trouwens).
En nu... vaarwel.... Einde streamverslagen (?)
20:30 uur.
Het is vrij rustig in het huis.
Coos en Pris zitten gezellig te tafelen, met kaarslicht en Thaise bediening , (tenminste ik geloof dat het Thais is wat ze eten).
Pris probeert Coos wat uit te dagen met vragen wat er nou allemaal voor ruzies gaande zijn in team Sandy, maar Coos vertelt gewoon de stand van zaken, zonder in geroddel te vervallen.
Volgens hem zijn Kelly en Ed inmiddels weer de dikste vrienden.
Pascal zit met Kelly te keuvelen bij het oventje buiten, over koetjes en kafjes (Pascal over huisdieren, hij mist zijn katten).
Binnen bij het hek geeft Frank instructies aan Ed en GertJ hoe ze het beste gewichten kunnen liften. GertJ ligt op een slaapzak voor het hek, hij lift boomstammen.
Als Pascal en Kelly binnenkomen wordt Kelly door door GertJ uitgedaagd ook mee te doen, en enthousiast neemt Kelly plaats op de slaapzak en gaat vrolijk boomstammetje heffen.
Frank staat aan het hek te gillen dat het slecht is voor haar borsten maar daar trekt Kelly zich niks van aan.
Bron: mediawatchers
(zo, hebben we toch nog iets te lezen qua streamverslagen)
Danielle zit te lezen op de bank en ook de andere van rijk zijn niks nuttigs aan het doen.
Frank vind dat de borsten van Diane groter worden als ze van arm naar rijk verhuisd.
Coos en Pricella zijn nog steeds aan het dineren in de verwenkamer (al vanaf 19.00 uur geloof ik!)
Op stream 4 low is het terrein buiten het huis te zien. Waarom is mij geheel onduidelijk.
Heb effe niet gevolgd hoe het Coos en Pricella vergaat in de verwenkamer, maar zo te zien hebben ze erg veel lol samen. Ze liggen op de grond van het lachen. Ah natuurlijk...... ze zijn aan het lachen om Leo. Ze hebben het over uitspraken en "komische momenten" van hem. Coos doet geregeld immitaties van Leo. Alle klunzige acties van Leo passeren de revu (" m'n sigaret is gebroken" toen hij tegen de ruit knalde, dat hij van de lopende band afviel, dat hij de knopjes in het bad niet kon vinden door de grote hoeveelheid schuim enz.) Een buitenlandse mevrouw komt nu de tafel afruimen.
Danielle is inmiddels op Diane gaan liggen in de slaapkamer, terwijl Andries nog steeds zingt en gitaar speelt. Het drietal zingt nu gezellig samen een liedje.
Het lijkt of rijk zit te wachten op Pricella, zodat ze dadelijk gezellig samen een film kunnen gaan bekijken.
Het is weer eens enorm saai in huis. Twee streams staan op de verwenkamer met Coos en Pricella, die blijkbaar nog niet uitgegeten zijn.
Narrowband 4 staat nog steeds op het buitenterrein.
En op breedband 1 zijn we in het starmakerhuis...nee hoor, maar het lijkt er in ieder geval veel op. Danielle, Diane en Andries zingen steeds opnieuw hetzelfde liedje. Ze geven elkaar aanwijzingen over het zingen ervan.
En ze beginnen weer opnieuw....
De buitenlandse mevrouw vertelde iets over dat er T-shirts zijn met daarop: " We will, we will STOFFEL" (= bijnaam van Leo in het BB-huis). De serveerster volgde zelf ook BB en wilde vanalles vertellen, maar werd steeds teruggeroepen door iemand van BB (waarschijnlijk om haar te zeggen dat ze niks mocht vertellen!)
Sandy heeft toch nog effe met Andries samen " I'm not so though" van Ilse de Lange gezongen.
Inmiddels heeft iedereen in rijk zich op of voor de bank genesteld en is de film begonnen. Frank vraagt aan BB of het geluid harder mag. Op dit moment zijn de voorfilmpjes bezig en Frank laat horen dat hij alle films en spelers van de voorfilmpjes kent.
Coos rent nu rondjes in de tuin van arm. Gert Jan praat met Ed en Kelly bij het hek. Erg oninterressant gesprek.
Zoals al eerder gemeld is rijk film aan het kijken en is het daarom er saai nu op de streams.
In arm zitten Pascal en Coos te kletsen aan de eettafel.
(that's about it)
In arm zit Kelly buiten te kletsen met iemand. Lijkt gemoedelijk te zijn
(Mooi zo.. als er dikke ruzie was zouden we hier nog meer balen!!)
quote:
Op woensdag 07 november 2001 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten een Jacky Chan movie te kijken.In arm zit Kelly buiten te kletsen met iemand. Lijkt gemoedelijk te zijn
(Mooi zo.. als er dikke ruzie was zouden we hier nog meer balen!!)
quote:Dat was dus een geintje van Priscella en Coos, ze hebben iets bedacht om de andere bewoners "gek" te maken. Als eerste hebben ze de rest wijs gemaakt dat de bediening topless was en als tweede dat zij gezegd zou hebben dat Leo heel erg populair is en dat er zelf t-shirts zijn met We will Stoffel. Dat Leo een soort tweede Ruud is geworden. Morgen gaan ze ook nog zeggen dat ze mensen buiten We will Stoffel hebben horen roepen (LOL).
Op woensdag 07 november 2001 22:15 schreef Han1313 het volgende:
De buitenlandse mevrouw vertelde iets over dat er T-shirts zijn met daarop: " We will, we will STOFFEL" (= bijnaam van Leo in het BB-huis). De serveerster volgde zelf ook BB en wilde vanalles vertellen, maar werd steeds teruggeroepen door iemand van BB (waarschijnlijk om haar te zeggen dat ze niks mocht vertellen!)
Frank gelooft het en vindt het humor. (volledige tekst op de BB-site)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |