Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen dinsdag 6 november 2001.
Arme slaapkamer:
Kelly wil naar huis en snikt het weer uit.
"Maar je bent een loser als je naar huis gaat", huilt Kelly.
Kelly blijft huilen....
(ik kan het even niet opbrengen om dit te verslaan, dus wie het wel wil weten moet even wachten op het verslag van buswatcher)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 00:23]
Momenteel 3 streams die inzoomen op een huilende Kelly....
GJ en Sandy praten op Kelly in , die zich duidelijk heel erg rot voelt........
Meteen daarna weer een kijkje in de tuin...
quote:[edit]spellingcheck[/edit]
Op woensdag 07 november 2001 01:06 schreef MMXMMX het volgende:
Andries stapt in bed en heeft het door maar iedereen weet van niks er word gelaggen .
Andries lijkt de grap wel te kunnen waarderen. Hij kan erom lachen. De jeuk gaat alleen niet weg, dus hij is wel de klos de hele nacht. Stream gaat naar de tuin
Effe posten
In de woonkamer zijn Frank, Ed en Pascal nog druk aan de klets over ...... niets eigenlijk.
"Als er geneukt werd, neuk ik een rondje mee", hoor ik Frank zeggen.
"Bij sommigen wacht ik even", reageert Ed.
"Als ik geen vriendin had gehad, had ik er geen problemen mee gehad", lacht Pascal.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 02:49]
Frank: Als er geneukt wordt, dan neuk ik een rondje mee.
Pasc: Als ik geen vriendin had gehad deed ik ook mee.
Frank: Mijn bedrijfsleider zei, als jij in dat huis gaat, dan krijg jij van mij (onverstaanbaar.) De meiden van personeel hoorden dus dat ik dat huis inging en die gaven ze dus aan mij. En gebruiken he, zeiden ze, dan valt er voor ons ook wat te zien. (denk dat het over condooms gaat.)
Mijn bedrijf zal ik nooit schaden, het is ook een beetje mijn bedrijf. En we zitten er toch al weer 62 dagen in.
Als mij nu de mogelijkheid wordt geboden om nu uit te stappen dan doe ik het.
Pasc: Met behoud van 10 ruggen?
Stem: Batterijen wisselen.
Pris komt er ook bij. Ze vindt dat je in het huis gewoon uitgewoond wordt. Als ik sex voor de camera zou hebben dan zou ik het wel op de Rob Lowe manier doen. (Iets met een Aziatisch meisje, ook Pasc en Frank snappen het niet.)
Allen zijn ze het toch wel over eens dat ze de camera's niet meer opmerken.
Pris: Sex voor de camera vind ik te persoonlijk.
Ed: Maar je gaat wel in je blote doos voor de camera douchen?
Pris: Ja.
Pasc: Ik zou me zeker niet door de cameras laten weerhouden.
Frank: Daar heb ik ook maling aan.
Pris: Ik ben gewoon een meisje van lichte zeden
(Grapje van Pascal: Frank, weet je of katoen kan roesten? Nou, kijk dan maar eens in je onderbroek.)
(Nu praten ze over scheten laten terwijl er een hele hoop in onderbroeken eindigt. Allemaal hebben ze hier ervaring mee.)
In de slaapkamers is iedereen nog in diepe rust.
3.04 Frank, Pascal en Ed bij het hek. Frank : Wat is er met Kel aan de hand ? Pascal : Ik ben het deze keer echt niet. Frank : Ik bemoei me er niet mee. Ed : Ik heb gewoon een hekel aan mensen die menen altijd alles naar hun hand te kunnen zetten. Frank : We zaten met zijn zessen (in het begin) en ze trok alles naar zich toe. Pascal : Ed vertelde waar hij mee zat, misschien hebben ze iets opgevangen. We hebben niks verkeerds gezegd. Frank : Geef het aan. Zij weet ook niet wat ze verkeerd doet. Wij waren proefpersoon in dit project. We kregen weinig te eten, net genoeg beleg. Da's van mij, da's van mij, da's van mij (dat zei Kelly blijkbaar). Pascal : Ik ga normaal met haar om maar ik ga me er niet druk om maken. Frank vertelt weer eens dat hij d.m.v. nominatie naar huis wil.
Pascal leek nog een keer 'Kel?' te zeggen, maar er volgt geen reactie. Hij fluistert nog een keer de tekst van 'De Kabouterdans' en dan is het afgelopen.
Leo is not amused.
Waarschijnlijk geen water, Leo veegt iets weg van zijn bed.
Frank: Hey Bob, ik weet niet wat er aan de hand is, maar er gebeurt niks.
Andries: Wat wil je dat er gebeurt dan?
Frank: Volgens mij ga ik ziek worden.
Andries: Ik heb zin in een worstje.
Frank: Als je het koud hebt moet je effe bij diane gaan liggen, zoooo, die is warm zeg!
Frank: Leo. Leo? Zo, die is dood zeg. Zo, die maakte een smak zeg, door dat hek, met die zwabber. (Hij refereert aan iets dat eerder deze avond gebeurde.)
(Andries vertelt een mop over een stinkende kut. De clou is dat de dokter een enorme haak pakt, de vrouw vraagt: 'Wat gaat U hier mee doen?'. De dokter opent daar het raam mee.)
(Frank: Dat had 'ie met Leo ook zeker.)
Leo heeft toch al een beroerde nacht gehad, wat zich laat raden als je naast Frank moet slapen.
Toen Frenk vannacht eindelijk naar bed ging, lag Leo al en die wou graag gaan slapen (wat ie verschillende keren aangaf).
Het zint Frenk echter duidelijk niet dat hij het bed (met een jongen) moet delen en dat zei hij met zoveel woorden.
Er volgde een hele genante scene waarin Frenk eerst begon met 'scheet-geluiden' te maken en dan riep 'Oh Leo!'
Pres en Danielle lachen.. ha ha ha
Toen liet Frenk een paar echte scheten en weer 'Dat deed Leo!'
Leo: dat deed ik niet. Pres: Jaaa Leo, dat deed jij wel etc. etc.
Vervolgens begon Frenk met de dekens richting Leo's gezicht te schudden.
Daan: Oh! Dat is echt zo'n carnavalscheet! als je de hele avond al gezopen hebt en dan helemaal aan het eind komt die ene, die ultieme er nog een keer uit... alsof het helemaal verrot van binnen is.
Leo leek even op te staan, maar ging toch maar weer liggen. Blijkbaar iets te dicht bij Frank want die zei er iets van.
Frank: Bobbie! Bobbie?!
Andries half slapend: wat?
F: Zullen we nog wat eten? zullen we een patatje maken?
A: Nee, ga slapen...
Frank ging nog even door. 'Oh ik morgen echt zin in.. oh nee we eten biefstuk. Ja lekker, biefstuk met eieren! Biefstuk speciaal! hahaha (nog even Leo in de zeik zettend)
Prec ondertussen: ik heb telkens trek, maar ik zit ook heel vol. Daan en Pres wisselen volkomen langs elkaar heen een paar zinnen uit.
Langzaam werd het toen stil en ging iedereen slapen..
(met bewondering voor Leo)
"Wat een tyfes zooi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |