Nee Liefquote:
Geen verhaal, geen TH.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen verhaaltje nu. Morgen misschien weer.
Oké oké..... tong vindt me liefquote:
Het wordt steeds moeilijker om een leuk verhaaltje te bedenken. Jij en TH zijn alleen maar klef kwartiertje aan het houden. Scrutinizer zit achter de tralies. En mijn arm is gebroken!quote:
Hoezo klef? Ik ben alleenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om een leuk verhaaltje te bedenken. Jij en TH zijn alleen maar klef kwartiertje aan het houden. Scrutinizer zit achter de tralies. En mijn arm is gebroken!
Welterusten feestvarkenquote:
Jij ook welterusten Andyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy gaat ook zijn bedje op zoeken. Lekker slapen met Alicia op de achtergrond.
Die pesthond heeft me gebeten daar schrijf ik niks over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo klef? Ik ben alleen![]()
Je kunt Treintekkel toch iets leuks laten beleven?
En mogen wij iets op je gipsarm schrijven?![]()
Treintekkel was alleen maar met je aan het spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die pesthond heeft me gebeten daar schrijf ik niks over.
Je hebt er al iets opgeschreven. Vervelende Pestkop heb je op mijn gips gezet.![]()
Truste tongquote:
weltrusten mr_aquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy gaat ook zijn bedje op zoeken. Lekker slapen met Alicia op de achtergrond.
Treintekkel is door de duivel bezeten! Ik breng hem denk ik binnenkort bij de malle molenaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Treintekkel was alleen maar met je aan het spelen.
"Vervelende Pestkop"
wyccie
weltruste Tokayquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef Tokay het volgende:
Dag wyccie, ik ga er meteen achteraan! Dag pos!
Als ik de laatste ben altijd Tokayquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:21 schreef Tokay het volgende:
Doe jij straks het licht uit, pos?
Ja, ik geloof dat Tong die al vier keer heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah zie ik daar HDS?
Bedoel je dat je ook plaatjes van hem hebt waar hij gaat strippen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Affijn, ik maak van de gelegenheid gebruik en plaats een gisteren niet uitgepakt verjaarscadeau:
[afbeelding]
Geen prettig vooruitzicht.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je ook plaatjes van hem hebt waar hij gaat strippen?![]()
Nee die andere.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef pos het volgende:
Sheila E?
Ik kwam nét weer eens even poolshoogte nemen.......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je weg was....sorry....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef pos het volgende:
Vanity?
Tong is er nog steeds niet. Hij is denk ik een persconferentie aan het beleggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kwam nét weer eens even poolshoogte nemen.......
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong is er nog steeds niet. Hij is denk ik een persconferentie aan het beleggen.![]()
Om rare tijden wakker worden om te plassen en dan gelijk maar even fokken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ga gerust verder, mr_a, ik plaats meneer nog weleens als Tong er is. Voor de liefhebbers: meneer heeft, in een hoogtepunt in de vaderlandse letterkunde, iets beschreven wat van alle vaste raders hier alleen Tong elke dag meemaakt (dan wel mee kán maken).
![]()
Nederlander?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat Tong die al vier keer heeft geplaatst.![]()
Affijn, ik maak van de gelegenheid gebruik en plaats een gisteren niet uitgepakt verjaarscadeau:
[afbeelding]
Nederlander?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neuh, wel een vriendin die soms op zijn PC inlogtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ey Berk heeft twee persoonlijkheden?
Ah okay. Anders had ik aan het personage van Berk moeten sleutelen denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neuh, wel een vriendin die soms op zijn PC inlogt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef Bolkonsky het volgende:
Urban Cookie Collective?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmmmm...... denk, denk, denk....![]()
Ik ben helemaal niet thuis in dat genre, eigenlijk...![]()
Ook Brits, zeker?
Nee joh, tegen Bolko! Jouw post kwam er tussen.quote:
Zit ik goed te denken als ik zeg dat meneer een amerikaanse acteur is???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet bepaald, Dartfanaat. Zet je vizier eens op scherp! Ik gaf dit eerder al bij wijze van hint:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef dartfanaat het volgende:
Zit ik goed te denken als ik zeg dat meneer een amerikaanse acteur is???
quote:Voor de liefhebbers: meneer heeft, in een hoogtepunt in de vaderlandse letterkunde, iets beschreven wat van alle vaste raders hier alleen Tong elke dag meemaakt (dan wel mee kán maken).
Hendrik Marsman.......is dat niet die van "Denkend aan Holland....."quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:38 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het niet... Ik dacht aan Hendrik Marsman...
Ja, klopt. Maar dat heeft weer niets met de hint van pyl te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef dartfanaat het volgende:
Hendrik Marsman.......is dat niet die van "Denkend aan Holland....."
Nee, maar blijkbaar weet jij wél waar Tong woont.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Van Bommel?
Zaltbommel toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar weet jij wél waar Tong woont.
Nee joh, dat is een schoenenfabriek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Van Bommel?
.....uhm.........ja, ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zaltbommel toch?
Helaas is het niet goed.quote:
O.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef pyl het volgende:
Helaas is het niet goed.![]()
(Maar ik vind het een prachtige poging!!!!)
quote:
Kop op, Tokay!!!quote:
Volgens mij helpt het niet, Scrut........quote:
Dat zeg ik......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja zeg, dan zeg ik ook niets meer![]()
quote:
'k doe tegenwoordig aan 'tantra RJPvD';quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:28 schreef pyl het volgende:
![]()
Onze 'cultuurbarbaar'.....................
Heb je daar soms ervaring mee op andere gebieden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k doe tegenwoordig aan 'tantra RJPvD';
'n periode van onthouding schijnt goed te zijn voor je prestatie- en uithoudingsvermogen...
Noodgedwongen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Tokay het volgende:
Heb je daar soms ervaring mee op andere gebieden?![]()
Ik ga ook eten. Tot straks allemaalquote:
Da's niet aardig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef Treinhomo het volgende:
Ja; 'k ben nu eenmaal geen slet, zoals jij...![]()
Ik zei altijd dat ik voor de interessante berichten naar het Jeugdjournaal meekeek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Tokay het volgende:
Goed zo, pyl.
Vanzelfsprekend, pyl.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:29 schreef pyl het volgende:
Ik zei altijd dat ik voor de interessante berichten naar het Jeugdjournaal meekeek.![]()
Tegenwoordig is dat dus écht voor de interviews.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef Tokay het volgende:
Ga je me nu ook vertellen waarom je de Playboy zo nu en dan inkijkt?
Maar pyl heeft helemaal geen internet!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Tegenwoordig is dat dus écht voor de interviews.
Voor de vieze plaatjes hebben we immers kabel-internet...
Dan geef je nu dus antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar pyl heeft helemaal geen internet!![]()
Jij hebt internet voor de interviews ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan geef je nu dus antwoord op je vraag.
Nee ik heb internet voor Fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt internet voor de interviews ?
Hoe kom jij dan aan je interviews ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee ik heb internet voor Fok.
Via Fotoloog. Die scant ze en mailt ze dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je interviews ?
Laat die biggen van Brein 't maar niet horen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Via Fotoloog. Die scant ze en mailt ze dan.
Als ze bij mij langs willen komen komt er een nieuwe lecterfilm... The screaming of the pigsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat die biggen van Brein 't maar niet horen...
Nee joh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Dries van Agt?
Nee, niet Wiersma.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef Berkery het volgende:
Harm Wiersma?
'Bekende snorren opsom'-modus gestart
En nog steeds is het niet duidelijk waar dat koffertje met die twee ton is gebleven.quote:
In 1974 hield het Japanse Rode Leger de Franse ambassadeur en een aantal ambassademedewerkers gegijzeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:20 schreef dartfanaat het volgende:
Nooit van gehoord. Vind 'm eerlijk gezegd een beetje op Ted de Braak lijken
Hallo Modus, kom je ook weer eens kijken?quote:
dank voor je uitleg, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
In 1974 hield het Japanse Rode Leger de Franse ambassadeur en een aantal ambassademedewerkers gegijzeld.
De terroristen kregen uiteindelijk een vrije aftocht naar Damascus, en de gezagvoerder op die vlucht was dus Transavia-piloot Pim Sierks, die daarmee in een klap de heldenstatus verwierf.
Dat geldt voor deze meneer ook:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Pim Sierks echt zo'n naam die je dertig jaar niet meer hebt gehoord, maar bij het lezen gelijk terug denkt aan die tijd.
Omdat jij het bent, meteen maar de sleutelhint:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
Herken hem niet. Daar gaan hintjes voor nodig zijn
Heel goed, zeker voor een kleuter!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:41 schreef Berkery het volgende:
Aldo Moro?
Die foto stond ook in het artikel waar ik Aldo Moro van kenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef pyl het volgende:
Ja, het was een enerverende tijd!![]()
[afbeelding]
Hanns-Martin Schleyer, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Schleyer ?
Ik weet meestal alleen maar muziekplaatjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef Tokay het volgende:
Hallo Modus, kom je ook weer eens kijken?
Nope.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Schmeltzer ?
Hij lijkt totaal niet op mij.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef sooty het volgende:
Vredeling. "En dat gaat er eer een asbak door een spiegelruit van fl. 25.000; Henk rookt teveel".
Leuke dame heb jij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Bullpit het volgende:
ze is helemaal niet bekend , het is mijn maitresse
![]()
Welnee joh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Bullpit het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
Altijd lachen, met die Bullpit.
, ik proef enige afkeer
![]()
Dat heb jij goed begrepen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Bullpit het volgende:
doe eens een hint , volgens mij leeft ie niet meer sinds 1989 klopt dat?
Uhuh.quote:
yep Kosterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef sooty het volgende:
Als je één van deze vier (Koster, Kuiper, Ter Laag en Willemse) bedoelt, zit je er zeven jaar naast.![]()
Hij lijkt op Koster.
Oh ja die muts uit die cheerleaderfilm met Peaceman's Eliza Dushku.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef Bullpit het volgende:
voor de geinteresseerden mijn maitresse (was het maar waar) was Gabrielle Union
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
Miles Davis.
Nog één hintje, en je krijgt het antwoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Bullpit het volgende:
dit gaat weer niet geraden worden want ik zie net dat z'n laatste film in 1986 was ofzo![]()
Carol Burnet showquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef sooty het volgende:
[..]
Nog één hintje, en je krijgt het antwoord.
Via Imdb vind ik ene Jim. Rjp voor dummies heeft een erecode: Niet zoeken (op internet).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:10 schreef Bullpit het volgende:
voornaam is Jim
Jim Nabors, die kop is toch best bekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef sooty het volgende:
[..]
Via Imdb vind ik ene Jim. Rjp voor dummies heeft een erecode: Niet zoeken (op internet).
Vertel het maar; deze raadt niemand.
Ik kende de kop wel, maar wist z'n naam niet (gebeurt me hier vaker bij RjPvDquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Jim Nabors, die kop is toch best bekend
maar ik kende hem verder ook niet hoor![]()
Jim Nabors; een bekende kop. Maar wie kent zijn naam zonder google. ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Jim Nabors, die kop is toch best bekend
maar ik kende hem verder ook niet hoor![]()
Ik hoop snel en dan koop ik zeker kaartjes. Walgelijk ventje vind ik dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:26 schreef sooty het volgende:
[..]
Mental Theo. Yo.
Wanner wordt hij feestelijk opgehangen ?
Oeh, Mental Theo, die is echt sneu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:26 schreef sooty het volgende:
Mental Theo. Yo.
Wanner wordt hij feestelijk opgehangen ?
Wiesda ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Bettien Martens?
Dame uit Haarlem die jarenlang een go-between was tussen de CaliCartel en de Corleonesi.quote:
Kim Hollanderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Tong80 kent haar zeker. En misschien pyl ook wel.
Oy Prutser.quote:
Oy, Tokay. Wat een slechte gok...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, gokje op Hildegard Knef.
Bijna...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Ulrike Meinhof dan.
ik ken Kim Holland nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:55 schreef sooty het volgende:
[..]
Oy Prutser.Dat zou Kim Holland moeten zijn.
Dit is een Duitse .
Net iets eerder dan Moro en Schleyer die vanavond voorbijkwamen...
Bij deze is Tokay toegetreden to de cricle of trust.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef Tokay het volgende:
Gudrun Ensslin.
Het selecte clubje 'ken-uw-terroristen'?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:16 schreef sooty het volgende:
Bij deze is Tokay toegetreden to de cricle of trust.
Dag pyl, slaap lekker.......quote:
De man met de glimmende slokdarm idd!quote:
Geen idee...speelt Scrutinizer keyboards?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat nou Scrutinizer?
Hij moest vanavond werken dus dat is goed mogelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen idee...speelt Scrutinizer keyboards?
Ach. Dat heeft-ie overleeft. Dienstplicht heeft-ie in Canada overleeft. Volkomen zat een auto geparkeerd tegen een boom in Long Island heeft-ie 2x overleefd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De man met de glimmende slokdarm idd!
De echte kenners zitten hierquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sneller geraden dan in Muziektrivia![]()
En Koos parkeerde 1 x zijn auto in een greppel en loopt nooit meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Ach. Dat heeft-ie overleeft. Dienstplicht heeft-ie in Canada overleeft. Volkomen zat een auto geparkeerd tegen een boom in Long Island heeft-ie 2x overleefd.
Voorlopig zijn we nog lang niet van Billy af...
Da's bijna een anagram van 'Treinsharpei'...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Ten Sharp?
Ikke wel; vanavond weer 's een concertje meegepikt...quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey leef jij ook nog Treintje?
Met je vaste concertmaatje of met klef kwartiermate.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel; vanavond weer 's een concertje meegepikt...
Neuh! Amerikaanse.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
Simone Kleinsma ?
Met m'n maat in 't kwaad...quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Met je vaste concertmaatje of met klef kwartiermate.
Simone Littlemum ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:35 schreef Tokay het volgende:
Neuh! Amerikaanse.
Of in het Frans: Simone Petitemaman.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:37 schreef Treinhomo het volgende:
Simone Littlemum ?
Die was Brits.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Emma Peel (of was die Brits?)
Die was Brits. En ik heb Tokay maar effe laten zweten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Emma Peel (of was die Brits?)
En ja hoor, da bomb did it again.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:54 schreef sooty het volgende:
Die was Brits. En ik heb Tokay maar effe laten zweten.
Oy. Daar baal ik vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Dat koosnaampje ben je kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |