Nee Liefquote:
Geen verhaal, geen TH.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen verhaaltje nu. Morgen misschien weer.
Oké oké..... tong vindt me liefquote:
Het wordt steeds moeilijker om een leuk verhaaltje te bedenken. Jij en TH zijn alleen maar klef kwartiertje aan het houden. Scrutinizer zit achter de tralies. En mijn arm is gebroken!quote:
Hoezo klef? Ik ben alleenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om een leuk verhaaltje te bedenken. Jij en TH zijn alleen maar klef kwartiertje aan het houden. Scrutinizer zit achter de tralies. En mijn arm is gebroken!
Welterusten feestvarkenquote:
Jij ook welterusten Andyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy gaat ook zijn bedje op zoeken. Lekker slapen met Alicia op de achtergrond.
Die pesthond heeft me gebeten daar schrijf ik niks over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo klef? Ik ben alleen![]()
Je kunt Treintekkel toch iets leuks laten beleven?
En mogen wij iets op je gipsarm schrijven?![]()
Treintekkel was alleen maar met je aan het spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die pesthond heeft me gebeten daar schrijf ik niks over.
Je hebt er al iets opgeschreven. Vervelende Pestkop heb je op mijn gips gezet.![]()
Truste tongquote:
weltrusten mr_aquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy gaat ook zijn bedje op zoeken. Lekker slapen met Alicia op de achtergrond.
Treintekkel is door de duivel bezeten! Ik breng hem denk ik binnenkort bij de malle molenaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Treintekkel was alleen maar met je aan het spelen.
"Vervelende Pestkop"
wyccie
weltruste Tokayquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef Tokay het volgende:
Dag wyccie, ik ga er meteen achteraan! Dag pos!
Als ik de laatste ben altijd Tokayquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:21 schreef Tokay het volgende:
Doe jij straks het licht uit, pos?
Ja, ik geloof dat Tong die al vier keer heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah zie ik daar HDS?
Bedoel je dat je ook plaatjes van hem hebt waar hij gaat strippen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Affijn, ik maak van de gelegenheid gebruik en plaats een gisteren niet uitgepakt verjaarscadeau:
[afbeelding]
Geen prettig vooruitzicht.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je ook plaatjes van hem hebt waar hij gaat strippen?![]()
Nee die andere.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef pos het volgende:
Sheila E?
Ik kwam nét weer eens even poolshoogte nemen.......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je weg was....sorry....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef pos het volgende:
Vanity?
Tong is er nog steeds niet. Hij is denk ik een persconferentie aan het beleggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kwam nét weer eens even poolshoogte nemen.......
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong is er nog steeds niet. Hij is denk ik een persconferentie aan het beleggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |