Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....quote:
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
27quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik bestel ze nog steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.quote:
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......quote:
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Oke, jij bent helemaal een juniorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouw![]()
STAR WARS!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......![]()
Jazeker nu is het nog leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke, jij bent helemaal een junior
Je blijft toch wel vaker komen?
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jazeker nu is het nog leuk
@mr_anonimous
The house of M is net geweest wat inhoud dat veel mutants nu gewoon human zijn..
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.
Ik ben gestopt nadat Garrisson Kane gemold werd. Toen was ik het zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)
Komt weer terug in een maandelijke serie.
ja??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Leuk voor de fansquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Die moet de tussenliggende periodes van de films gaan vullen. Maar geen Thrawn Saga, Jedi Academy of Yuuzhan vong......quote:
Ik maffiafilms en Star Wars.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
Ben ook gek op StarTrek en Agatha Christie verfilmingen....past ook niet echt bij elkaar....
Ik heb net George of the Jungle gekeken, en zelfs af en toe gelachen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |