Er zijn ook vaak opsommingsvragen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Zo nu en dan komt er een bekend gezicht langs en dan is de taak héél simpel. Op tijd de naam intikken en dan heb je een punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Uiteraard geen feest zonder Sokolsky!quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Zit je me zwart te maken bij mij No Ma'am collegas?quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:, dan roept ie de hulp in van Sheri
![]()
Ik nam het al voor je op.quote:
Ik heb mijn excuses aangeboden...quote:
Ik zal je niet met een schuldgevoel je vakantie insturen, dus het zij je vergeven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:00 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden...
En ik vraag nederig om vergeving...
Ciao lieve Sheri tot over een weekje en veel plezier daar in Budapest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Jongens...ik denk dat ik er vandoor ga...vanavond ben ik er niet..dus ik zie jullie over een week!! Gedraag jullie he, als ik weg ben...
Tot gauw!!![]()
Nou er staat net een vraag open dus shoot!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef RuneRose het volgende:
Doewiej Sheri!
(M'n engelse maat staat onder de douche, ff kijekn of ik nog een punt kan pakken:D)
Fok! is een beetje langzaam...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er nog iemand hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |