Komt omdat jij een man bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Als ik daar werk staan ze binnen en week op scanman.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.
A t/m E wil zeggen de cup maat, de cijfers er achter is de borstomvangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Gemene steek ik vind je niet lief hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef -Delta- het volgende:
De tijd van de echte goeie languit geschreven OP is al lang geleden he
Vandaar dat die live uitzending toen zo de mist in ging (straalverbinding van KPN)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
A t/m E is wat je in je handen houdt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
A t/m E is de borst zelf....de 75 t/ 85 enzo is de omvang van borst naar rug, zo goed uitgelegd?![]()
Ik dacht er wel iets van te snappen, maar als ik zo die borsten van Dido kan inschatten, lijkt me dat meer een redelijke A... en niet een kleine B. Maar goed, Dido zal het zelf wel het beste weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |