Lijkt op Rob ja... of Tanja moet doorgeslagen zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef F4iTH het volgende:
Word ik nou gek of ligt Rob er weer doorheen te bleren op stream1?
Heee vriendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een fake-account.
Je wacht tot je vrouw gaat slapen en dan ben je iets met mij van plan??
Wat een enge vent ben jij eigenlijk ook zeg![]()
![]()
Beetje laat, maar zo kijk ik het:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Toch wel lekker die breedbandstreams, ik kan ze gewoon in goede kwaliteit op TV bekijken.![]()
[afbeelding]
Effe Talpa bedanken.![]()
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Was serieus bedoelt, 1 keer gezien dat je er zo vroeg (laat) bij zat, dus dacht dat je het misschien vaker zo lang volhield
![]()
Ik heb mijn dag aan BB aangepast en hoop het t/m december vol te houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
S'avonds/s'nachts 3 uurtjes kijken is altijd precies genoeg, anders hou ik het niet vol tot December.![]()
Tenzij er meer escaleert de komende tijd![]()
Same here!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.
Een beetje net als sommige bb bewoners zeg maar
In de laatste week van december krijgt Scanman ws van John de Mol een driemaandse reis naar keuze plus zakgeld aangeboden. Scanman houdt BB nog enigzins levend. Heerlijk zijn bitchfights met iedereen die het niet met hem eens is over Lieske en zijn caps.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is leuk toch, iemand met een straatlengte voorop![]()
Tot hoe laat ben je er gemiddeld eik Scan? Ga je echt tot 7 uur door, elke ochtend?
Roel:brabbel brabbel brabbelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef Day het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat Roel echt steeds meer mompelen.
Ik kan die jongen steeds minder verstaan.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.
Nouh.....weeetjuhhhh..... Nathje.... was aanutttt doesjeuhhhh....... .....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef Day het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat Roel echt steeds meer mompelen.
Ik kan die jongen steeds minder verstaan.
En hoelaat sta je dan op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik blijf ook meestal tot 2 of 3 uur wakker achter de pc, doe ik zonder BB ook![]()
En als ik de pc uitgooi, lig ik nog minimaal een uur in bed te lezen of muziek te luisteren![]()
Hij praat heel erg binnensmonds en je merkt dat hij heeft gestotterd vroeger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nouh.....weeetjuhhhh..... Nathje.... was aanutttt doesjeuhhhh....... .....Hij praat gewoon altijd stoned
En begin december neem je er nog 2 op om het eind mee te maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had begin deze maand niet veel dagen meer, dus heb er 4 weken bijgekocht.... Komende week wordt de eerste week van die drie.
Als BB af is, hoe lang word er op fok dan nog over nagekletst? Een weekje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
In de laatste week van december krijgt Scanman ws van John de Mol een driemaandse reis naar keuze plus zakgeld aangeboden.
10 uurquote:
Ouwehoeren in zn slaap. Doet blijkbaar iedereen daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Het is voor mij een goede les.... brabbel.... doe maar gewoon.... je weet niet waarom het zo is...
heel vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |