Komt omdat jij een man bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Als ik daar werk staan ze binnen en week op scanman.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.
A t/m E wil zeggen de cup maat, de cijfers er achter is de borstomvangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Gemene steek ik vind je niet lief hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef -Delta- het volgende:
De tijd van de echte goeie languit geschreven OP is al lang geleden he
Vandaar dat die live uitzending toen zo de mist in ging (straalverbinding van KPN)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
A t/m E is wat je in je handen houdt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
A t/m E is de borst zelf....de 75 t/ 85 enzo is de omvang van borst naar rug, zo goed uitgelegd?![]()
Ik dacht er wel iets van te snappen, maar als ik zo die borsten van Dido kan inschatten, lijkt me dat meer een redelijke A... en niet een kleine B. Maar goed, Dido zal het zelf wel het beste weten.quote:
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
"En jouw ouders Tan?"
Die vierden vakantie, toen ze Tanja in het internaat gestopt hadden.
Later toen er weer iets op de proppen kwam met Tanja, stopten ze haar in het BB huis
Sorry hoor, inkopper![]()
Je krijgt van mij een lekker biertje tijdens de BB-meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gemene steek ik vind je niet lief hoor![]()
Als de baby er is komt er elke week iemand van thuiszorg en maatschappelijk werk om het kind in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een lekker biertje tijdens de BB-meet![]()
Bijlmerbajesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???
Scan zei toch dat Roel ook had gerukt? Toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
Scanman hoor je nou dat Roel het zelf toegeeft van dat rukken
Dat is niet mijn site... en als ik ze had, zou ik ze helaas niet plaatsen. Er zijn al wat sites aangeschreven die onrechtmatige filmpjes uit BB hebben geplaatst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik daar werk staan ze binnen en week op scanman.com![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Wat fijn trouwens, een topic zonder LekkerSimpel, Regenworm, ProfuseLove (oid) en al die andere mongolen.![]()
Heeft hij al meerdere keren gezegd. Dat is algemeen 'geheim' daar in het huis en bij de streamers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
Scanman hoor je nou dat Roel het zelf toegeeft van dat rukken
Dat heb ik niet meegekregen, ik schakelde pas net inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zei ze zojuist op de streams, toch
Nee Scan geloofde er geen ruk van. Ik had dus wel gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan zei toch dat Roel ook had gerukt? Toch?![]()
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quitequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
he he, Menno durft niet rechtuit te zeggen dat 'ie nog niet erg ver gekomen is bij Ingrid.
![]()
Dan koop je toch gewoon een Russische URL.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat is niet mijn site... en als ik ze had, zou ik ze helaas niet plaatsen. Er zijn al wat sites aangeschreven die onrechtmatige filmpjes uit BB hebben geplaatst.
Ik dacht dat daar alleen werd ge trictract .... zeg dat even wat eerderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
he he, Menno durft niet rechtuit te zeggen dat 'ie nog niet erg ver gekomen is bij Ingrid.
![]()
Beter een kleine die steigert...................quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quite![]()
![]()
![]()
Ja al doe je een salto, als hij te klein is, voel je gewoon niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert...................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |