Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef DennisMoore het volgende:
Cynisme is ook al niets meer waard tegenwoordig.
Brennie kan het wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Brennie het volgende:
Hey, kijk nou![]()
Cynisme is een onaangename manier om de waarheid te vertellen
Zullen we het mixen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef R_ON het volgende:
Misschien moeten we het toch maar weer gewoon over de liefde hebben. Wat vind jij, Brennie?
Oh, doe eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
Ik zal eens flink cynisch doen dan maar
Goed plan.quote:
Zoiets gaat spontaan, ik ben het volgens mij al vaak zatquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
Ik zal eens flink cynisch doen dan maar
Nee, het is juist een acceptatie van de werkelijkheid. Elk ander gedrag is vluchtgedrag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef R_ON het volgende:
Maar is cynisme ook een vlucht? Wat vinden jullie?
Dus de werkelijkheid is altijd cynisch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef 0 het volgende:
[..]
Nee, het is juist een acceptatie van de werkelijkheid. Elk ander gedrag is vluchtgedrag.
In feite wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus de werkelijkheid is altijd cynisch?
Dat kan nog wel ff duren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Werkelijkheid, schijnwerkelijkheid...
Het zal mij benieuwen wanneer de kabouters komen...
Het kan niet lang meer duren...
Moet ik me nu beledigd voelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat moet ik zien.
![]()
Wat ironisch genoeg al een cynische reactie is![]()
Nee hoor, just an observation... voel je je beledigd dan?quote:
Een beetje wel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef R_ON het volgende:
Iemand die beweert dat hij Jezus is mag je best 'niet goed bij z'n hoofd noemen' hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef Brennie het volgende:
Tja, wat is werkelijkheid. Zijn de schizofrenen eigenlijk wel gek of hebben wij gewoon niet alles door?
Wat?, iets zinnigs proberen te zeggen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe het nou niet, Brennie...
Maargoed dat ze die maffe kerel gekruisigd hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat hij Jezus is mag je best 'niet goed bij z'n hoofd noemen' hoor.
Ohja, omdat het voor de meeste mensen hun waarheid is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat hij Jezus is mag je best 'niet goed bij z'n hoofd noemen' hoor.
Nee, het is de realiteit tot in het extreme nemen. En een extreme realiteit blijft nog altijd: de realiteit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef R_ON het volgende:
Ik moest toch wat cynisch zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, just an observation... voel je je beledigd dan?![]()
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:50 schreef R_ON het volgende:
Maar wat zijn schizofrenen ook alweer? Mensen die overal angst voor hebben, toch?
Laatst vroeg een collega mij: 'heb je me eigenlijk gemist tijdens de vakantie?'quote:
http://www.schizofrenieplein.nl/yps2.htmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:50 schreef R_ON het volgende:
Maar wat zijn schizofrenen ook alweer? Mensen die overal angst voor hebben, toch?
Touchéquote:
Nee, het is geen persoonlijkheidsstoornis.. dat is al eeuwen een misverstand.quote:
Ah ja. Net als die man in A beautiful mind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
http://www.schizofrenieplein.nl/yps2.htm
Leuk.. ( soms)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
TouchéEn... hoe bevalt het leven als een cynicus je?
Nee, da's een Multi Personality Disorder...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |