Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar die hekel voor Powel? Schold die je uit voor vetzak?
Daar dacht ik dus ook aan. Dan is ie nog anderhalf uur aan het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering huur dan een heli in voor de jongen maar laat hem niet rijden
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Heb ik iets gemist?quote:
DG denkt het en jij post hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ah,een golden oldiequote:
hoe hejt taquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Waarschijnlijk na deze wedstrijd niet meerquote:
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.
ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Best lastig als je homo bent in een mannenwereld
Daar ga je slecht van spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |