quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is DG nu trouwens serieus door Powel uitgescholden voor Vetzak trouwens???
Vertel?quote:
Een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wrom haal je dat er weer bij nu?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Herr Flick
Beiden wordt niet toegelaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom is kankerboer minder erg dan kankerjood?
Okee hier het antwoord:quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Net zo erg, alleen is een zin als "alle Joden aan het gas" gewoon debiel net zoals sis geluiden.
ik weet niet eens over wie je het nou hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:05 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik vind zowel kankerjood als kankerboer kansloos
Omdat je het dan over WOII hebt in de ogen van velen. Holocaust en dat gemiep enzo...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom is kankerboer minder erg dan kankerjood?
Vertel het je 'collega'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
Zullen we weer verder het over deze wedstrijd hebben?
Zou wel terecht zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is DG nu trouwens serieus door Powel uitgescholden voor Vetzak trouwens???
Dat heb je weleens hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Blind krijgt er niet eens grijze haren van, hij wordt gelijk kaal
Ask Ancelotti.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe kan je je tegenstander zo weg spelen maar niet scoren
Laten we hopen dat ze openscheurt als Hansson in scoringspositie staat: "Wisselen Hansson, je vrouw is aan het werpen"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Kan mevrouw Hansson de lipjes nog even toe houden?
Ze hebben nog niet door dat hij tegewnoordig voor sch speelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bosvelt wordt trouwens opvallend met rust gelaten door het publiek
Tsja wrom moet ie uitgefloten worden? Ik had nooit problemen met die Bosvelt ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bosvelt wordt trouwens opvallend met rust gelaten door het publiek
da's mooi want dan staat ie lang en breed onder de douchequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelang zal het goed gaan met Heitinga?
Ik geef hem een uurtje
hij glijd uit over de zeepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's mooi want dan staat ie lang en breed onder de douche
Gelukkig heb jij de leiding nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maduro heeft een grote mond. Ik had hem direct een 2de gele kaart gegeven
Zeg niet dat het hoeft, viel me alleen op. Want Elmander was aardig de lul met Ajax - Bronbyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja wrom moet ie uitgefloten worden? Ik had nooit problemen met die Bosvelt ofzo.
Komt nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de leiding niet
en dan neemt ie in zijn val drie medespelers mee en houden ze er allemaal een lullige blessure aan overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij glijd uit over de zeep
Achja beter dan dat hij in de 90+4de minuut het gelijkspel weggeeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dan neemt ie in zijn val drie medespelers mee en houden ze er allemaal een lullige blessure aan over![]()
Nee, hij laat z'n zeepje vallen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij glijd uit over de zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |