Kom jij daar aan voor beetje bij te praten enzo. Zij zo van: DaMook, wat is er met je?! Je hebt toch een paar wallen onder je ogen; daar word ik eng van.quote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef DaMook het volgende /b]
[..]
Deels wel Alleen jammer dat ik 2 nachten moet draaien daarvoor
Arme DM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kom jij daar aan voor beetje bij te praten enzo. Zij zo van: DaMook, wat is er met je?! Je hebt toch een paar wallen onder je ogen; daar word ik eng van.
En dan rent ze gillend weg en zul je dr nooit meer zien
[/doemscenario]
Nietusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
Fipo
Duurde lang ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daar zijn we weer naar een kwartiertje wachten![]()
Hopelijk wel! En spannend! Gaat bij de constructeurstitel tussen McLaren en Renault.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
Sepo![]()
Zal weer wat worden het f1 weekend.
Wordt het trouwens mooi weer zondags?
Aha , das waar... maja als het mooi weer is ga ik denk voetballen is al ff geleden...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hopelijk wel! En spannend! Gaat bij de constructeurstitel tussen McLaren en Renault.![]()
Dat ben je als sinds nr 300 aan het aankondigenquote:
Het is dan ook min of meer dezelfde vraag als ik net aan brainster stelde, lees maar paar posts erbovenquote:
goedquote:
die loopt tot nog tot 16 januari..en dan kiest de jury uit de 6 meeste gestemde een winnaar...grappig dat er maar 6 vrouwelijke genomineerde zijn en dus iedereen kans maaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Palau het volgende:
Hey snop.. ben je al tot MissPub benoemd of zijn ze de stemmen nog officieel aan het tellen
Iig niet te laat aangekondigd. TLK GO FOR IT !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ben je als sinds nr 300 aan het aankondigen![]()
en en en starbucks en camden market?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef brainster het volgende:
Leuk hoor
Ik was naar The Lion King geweest, echt een aanrader. Natuurlijk ook in de London Eye, wel duur. Ook wat musea en greenwich bezocht. Verder rondhangen met vrienden bij de locale mac
vorige keer was je ook te laat :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het al in topic 300 aangekondigd dus ik moet hem maken.
Is zo afgesproken
En wat kostte The Lion King daar nou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef brainster het volgende:
Leuk hoor
Ik was naar The Lion King geweest, echt een aanrader. Natuurlijk ook in de London Eye, wel duur. Ook wat musea en greenwich bezocht. Verder rondhangen met vrienden bij de locale mac
Jij met je starbucksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en en en starbucks en camden market?
Camden is coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en en en starbucks en camden market?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Iig niet te laat aangekondigd. TLK GO FOR IT !:')
Heb je nu al die foto's gehad die die ene vriendin zou sturen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
Me dinnetjes zijn weer wegDe hele week
want ze gaan allebei op vakantie
Maar ik kan wel weer meeposten nu![]()
![]()
i knoooow..heb er ook teveel koffie gedronken toen ik er wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Camden is cool![]()
Starbucks komt me nu al de strot uit, op elke straathoek is er wel 1.
Viel me ook al op... als ze nou ervoor zorgen dat er een tweede stemronde komt anders met minder kandidaten dan ist eerlijker....jury is ook weer niet nodig maja.. meeste stemmen = winnares is misschien beter...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef snopprinses het volgende:
die loopt tot nog tot 16 januari..en dan kiest de jury uit de 6 meeste gestemde een winnaar...grappig dat er maar 6 vrouwelijke genomineerde zijn en dus iedereen kans maakt![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i knoooow..heb er ook teveel koffie gedronken toen ik er was![]()
zelfs in de bus op de terugweg zat ik nog starbucks koffie te drinken met een klasgenoot :/
Mijn school heeft 42 keer 22.50 pond betaald om ons allen binnen te krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat kostte The Lion King daar nou?
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je nu al die foto's gehad die die ene vriendin zou sturen?
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je nu al die foto's gehad die die ene vriendin zou sturen?
Nee ik had hem al klaargezet en aangekondigt, maar J maakte hem opeensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vorige keer was je ook te laat :/
een fansite makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Viel me ook al op... als ze nou ervoor zorgen dat er een tweede stemronde komt anders met minder kandidaten dan ist eerlijker....jury is ook weer niet nodig maja.. meeste stemmen = winnares is misschien beter...
Voor Bupa ben je al de winnares heb ik gehoord...:P
En als je nog een ideetje zocht , kun je je fansite maken
Leuke vriendinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
NeeIk heb er der net naar gevraagd en toen probeerde ze snel over iets anders te beginnen
En toen ging ik doorzeuren en toen zei ze dat ze ze als ze terugkomt van vakantie waarschijnlijk zou sturen
![]()
tis ook niet eerlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik had hem al klaargezet en aangekondigt, maar J maakte hem opeenszonder iets te zeggen
En waar zat je dan ongeveer? Valt mee btw. 22,5 x 1.6 = 33 euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Mijn school heeft 42 keer 22.50 pond betaald om ons allen binnen te krijgen
Whehe, maar dat ben je toch ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
En dan zeuren dat ik altijd laat ben met dingen![]()
Don't underestimate your fanclub, baby!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een fansite maken
yes, meeste stemmen = winnares vind ik ook meest logische en eerlijke
maarja..wij zijn hier geen modjes he![]()
Ik heb wel op je gestemdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een fansite maken
yes, meeste stemmen = winnares vind ik ook meest logische en eerlijke
maarja..wij zijn hier geen modjes he![]()
Gebeurt nu toch ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor de PUB verkiezingen vind ik moet alleen de jury kiezen.
Users maken vaak sneller onderscheid
Die foto's kòn ik niet makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, maar dat ben je toch ookMet die foto's van je paarse haar bijvoorbeeld
Oh op die manier. Ach ja zo is het wel zo eerlijk dacht ik zo. Toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Users mogen ook stem uitbrengen
Je was gewoon niet snel genoegquote:
en uiteindelijk bepaalt de jury wie gewonnen heeft uit de 6 meest gestemdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Users mogen ook stem uitbrengen
Het theater had 2 oversized balkons, wij zaten op het laagste balkon, in het midden. Dus... 3e rang ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar zat je dan ongeveer? Valt mee btw. 22,5 x 1.6 = 33 euro.![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en uiteindelijk bepaalt de jury wie gewonnen heeft uit de 6 meest gestemde
maarja, we zullen zien
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Het theater had 2 oversized balkons, wij zaten op het laagste balkon, in het midden. Dus... 3e rang ofzo.
neuhneuh, t zit er nog heurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je was gewoon niet snel genoegNu is het uitgegroeid, dat zeg je zelf
Hallo broer van Maikuuulquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ben ook weer terug van film kijken. Had hem wel al 10x gezien, maar hij blijft goed![]()
toch nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Opeens een stilte
Als je jezelf gaat quoten krijg ik het topic ook wel volquote:
ja, jullie lijken ook zóvéél op elkaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:zijn het broers !
hallo_mensen is mijn tweelingbroer..
Ja, Maikuuul is mijn broertje. Heb medelijden met mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:zijn het broers !
hallo_mensen is mijn tweelingbroer..
* brainster heeft medelijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ja, Maikuuul is mijn broertje. Heb medelijden met me![]()
Dat vind ik ech serieus kut voor je. Maak jij ook wel eens een sjieke slipquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Hallo broertje van SjengDannyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben weer terug van Four Brothers kijkengoede film !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, jullie lijken ook zóvéél op elkaar
Ik ben daar goed in mezelf quotenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je jezelf gaat quoten krijg ik het topic ook wel vol![]()
Broertje hequote:
Nee, ik houd niet van slippen maken, vind ik zonde van mijn bandequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind ik ech serieus kut voor je. Maak jij ook wel eens een sjieke slip
Ik heb hier ook nog wel eens een zusje zitten dus ik weet wat het is om hier familie te hebben
Nee moet je trots op zijn !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
ik heb 2 broertjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Broer... broertje... het is allemaal 1 pot nat.
Wordt je vaak in elkaar geslagen dan door je grotere broer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Maikuuul het volgende:broertjes, die kan je zo heerlijk in elkaar slaan
TLK, mmmmkaayyy...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste waar ik nog aan denk is topic klaarzetten, maar is nog vroeg
Ik kom mn broertje nog wel eens tegen, die is wel relaxt vaak, vooral als ie dronken isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef snopprinses het volgende:
mijn broer en broertje zijn cool
ga ook vaker stappen enzo met mn broer, echt relax
Neej, maar vroeger gingen we wel altijd vechten onder de tafelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wordt je vaak in elkaar geslagen dan door je grotere broer?![]()
![]()
Mijn broertje komt me wel eens tegen als ik dronken ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kom mn broertje nog wel eens tegen, die is wel relaxt vaak, vooral als ie dronken is
Dat valt hier wel mee, zelfs als ik met een of ander lelijk meisje ben gegaan in een dronken bui hoef ik het niet te horen want ik weet ook genoeg van hem waar ik m mee terug kan pakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn broertje komt me wel eens tegen als ik dronken ben.
Meestal moet ik dat de rest van de week nog aanhoren![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn broertje komt me wel eens tegen als ik dronken ben.
Meestal moet ik dat de rest van de week nog aanhoren![]()
Je bent populair hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De finale in het ik wil die user dood hebben zou volgens de voorspelling tussen mij en yonne gaan.![]()
Je bent dus erg geliefd op fok huh?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De finale in het ik wil die user dood hebben zou volgens de voorspelling tussen mij en yonne gaan.![]()
Ik stem op Yvonne, maar geef tegen die tijd maar een linkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Van het douchen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:08 schreef snopprinses het volgende:
beh ik ben verkouden aant worden
Ja ik ben geniaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je bent dus erg geliefd op fok huh?![]()
indah niet toch? 2 keer ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow en Nolius maakt ook een kans, maar die is ook 20 keer geselecteerd en indo dinges ook 3
ja 2 of 3quote:
leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow heb Kaiser Chiefs opstaan !
Als bagger user 2005 ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
niet bepaaldKunnen we hem nog nomineren?
Heb 2 platen van ze op comp staanquote:
2004 ging aan mijn neus voorbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als bagger user 2005 ?dat zou een eer zijn
![]()
coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb 2 platen van ze op comp staan
Heb ze live gezien op pinkpopze waren goed.
Nu ACDC - Highway to hell
Dat zei ik. Pappafokker? Shaolin?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja 2 of 3
En AMD staat er ook nog tussen
volgens pappafokker kom ik in de finale hij noemde mij ook nepvoetbalkenner ( heb hem zeker ergens op zijn tenen getrapt)
Garnalen zijn lekker ik eet die gratis zo op mijn werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek, garnalen bij de AH ( zijn gewoon best grote garnalen ) zo heerlijk zijn diekop eraf, staart eraf en smullen
pappafokker ook 1 of andere user met een neger in zijn avatarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zei ik. Pappafokker? Shaolin?
Dat kijk ik sinds het op Talpa is ook niet meer. Allemaal van die derderangs BN'ners.quote:
Hmm ok..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pappafokker ook 1 of andere user met een neger in zijn avatar
Is Jensen nu op Talpa?!?!?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kijk ik sinds het op Talpa is ook niet meer. Allemaal van die derderangs BN'ners.
neen..ik wil elk jaar gaan, maar uiteindelijk heeft nooit iemand geld of heeft niemand meer zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook op pinkpop geweest ?
Op RTL 5quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Is Jensen nu op Talpa?!?!?!Dat was eerst toch op Yorin he?
![]()
Talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kijk ik sinds het op Talpa is ook niet meer. Allemaal van die derderangs BN'ners.
Ik ga in 2006 weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen..ik wil elk jaar gaan, maar uiteindelijk heeft nooit iemand geld of heeft niemand meer zin
en alleen ga ik niet![]()
Oh, nou ja, ook kutquote:
yea..nu hebben twee vrienden beloofd mee te gaan naar lowlands..dus ik hoop tot dat doorgaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga in 2006 weer![]()
Anders tegen iedereen zeggen dat ze moeten sparen
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ey TLK ? voor wat kon ik misschien nog genomineerd worden ?
Lowlands is ook wel leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..nu hebben twee vrienden beloofd mee te gaan naar lowlands..dus ik hoop tot dat doorgaat
maar pinkpop is dichterbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lowlands is ook wel leuk
maar lowlands heeft meestal betere line-upquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik daarom ga ik niet naar Lowlands
Ik wil ook nog overal naartoequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil ooit nog een keer naar Mysteryland enzo.
Daar was ik vorig jaar heen, was wel leuk, maar niet heel erg bijzonder. Dit jaar wilde niemand meequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil ooit nog een keer naar Mysteryland enzo.
Nee maar serieus, dat lijkt me gewoon vet. Heb het niet zo op meerdaagse festivalsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil ook nog overal naartoe
Klopt maar dan moet je direct geloof ik voor 3 dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar lowlands heeft meestal betere line-up
kga eens kijken of ik een perskaart kan krijgen voor iets komend jaar
ik hoop het..jan smeets moet gewoon weg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je direct geloof ik voor 3 dagen
En pinkpop gaat over 2 jaar helemaal terug komenkomend jaar nog niet
Ik ook niet echt, maar sowieso: overdag is niet echt mijn ding. Heb liever snachtsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee maar serieus, dat lijkt me gewoon vet. Heb het niet zo op meerdaagse festivals![]()
Geloof ik bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee maar serieus, dat lijkt me gewoon vet. Heb het niet zo op meerdaagse festivals![]()
http://www.godskitchen.com/ toevallig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geloof ik best
Ik wil naar Engeland naar een super groot festival!
kom alleen niet op de naam
Dat had ik ook dit jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar heen, was wel leuk, maar niet heel erg bijzonder. Dit jaar wilde niemand mee
Mwha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoop het..jan smeets moet gewoon weg!
Als de line-up een beetje goed is (vooral bij Q) ga ik volgend jaar hopelijk wel weerquote:
Ik word al oudquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef C2C het volgende:
beetje doorposten jij ook tlk je heb al 1 minuut niks gepost man
Ik bedoelde God's Kitchen Global Gathering natuurlijk, dat was de link naar de sitequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://www.godskitchen.com/ toevallig?
Tot morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, ik ga me ff lekker douchen en dan ben ik naar bed
Tot morgen !
als je voor 12 uur deel 131 wil halen zullen we toch echt door moeten posten keerlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verleer het
Maar mensen wel een beetje normaal
Niet te snel is ook niet leuk
Dan ben ik er net 2 maand weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als de line-up een beetje goed is (vooral bij Q) ga ik volgend jaar hopelijk wel weer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
tword tijd dat het 11 november is
Kun je ook een keer niet over al je vakanties praten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan ben ik er net 2 maand weer.![]()
want? krijg je dan je camera ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
tword tijd dat het 11 november is
je vergeet sjiek te zeggen keerlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
Het was een genoegen um deze avond met jullie te mogen chatten
eerst 11 november, dan 23 november en dan springen we over naar 28 november..ok?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef C2C het volgende:
[..]
nee tijd voor 28 nov, mijn verjaardag
komt wel na 12 uurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef C2C het volgende:
[..]
als je voor 12 uur deel 131 wil halen zullen we toch echt door moeten posten keerl
nee, die krijg ik morgen of maandagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
want? krijg je dan je camera ofzo?
ok kan ik mee levenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerst 11 november, dan 23 november en dan springen we over naar 28 november..ok?
11de van de 11de en 23 november is mn vriend jarigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef C2C het volgende:
[..]
ok kan ik mee leven
wat is er 11 en 23 nov dan
Doe mij maar de 19e, als alles een beetje soepel verloopt dan weer eens naar Qlimax in t Gelredomequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerst 11 november, dan 23 november en dan springen we over naar 28 november..ok?
omg ik wil mee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
8 november ga ik naar Flogging molly in Tilburgierse rock band
leuke geboortedatumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
11de van de 11de en 23 november is mn vriend jarig
21 okt ga ik naar Editors in Groningenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
8 november ga ik naar Flogging molly in Tilburgierse rock band
Nee dalijk krijg je nog een banquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef C2C het volgende:
okee beetje doorposten deze moet vol voor 12 uur
Dat gaat niet lukken, tenzij iedereen in baggermode gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef C2C het volgende:
okee beetje doorposten deze moet vol voor 12 uur
toca 2?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
Het was me hendig een sjiek genoegen gekNu ben ik weg want ik heb Toca 2 binnen
doeg !!
ik sta altijd op standje nachtbagger ookal is het 7 uur sochtendsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, tenzij iedereen in baggermode gaat
Ik ga komende week kaartjes halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg ik wil mee!
ik heb ze al eens moeten missen >_<
Ik kom wel ff helpen met baggerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je ook een keer niet over al je vakanties praten?
Dat ken ik, maar bij mij gaat die stand alleen aan tussen 1:00 en 6:00quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef C2C het volgende:
[..]
ik sta altijd op standje nachtbagger ookal is het 7 uur sochtends
niet duur..es ff kijken of ik iemand mee kan krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga komende week kaartjes halen.
20 euro kost een kaartje.
Even de oude TLK inschakelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je verleerd het nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Even de oude TLK inschakelen
Denk het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet duur..es ff kijken of ik iemand mee kan krijgen
zijn er nog veel kaarten te kopen?
Leuk, hoi imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:rquote:
Ik denk niet dat zij met een kakker-r praat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk, hoi imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:r
hey hey geen Imberrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk, hoi imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:r
87 mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:38 schreef C2C het volgende:
komop nog 87 posts
Ik ook niet, hoewel het er soms wel insluiptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij met een kakker-r praat.![]()
die goede oude tijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Even de oude TLK inschakelen
Moet her per se om middernacht dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even al topic klaarzetten gaat te sneldalijk maak ik hem te laat
ja doe maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even al topic klaarzetten gaat te sneldalijk maak ik hem te laat
hoi mo kom je ook nog ff meebaggerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
HOIIIIIIIIIIII
Baileysquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef snopprinses het volgende:
zal ik baileys of martini te drinken nemen?
baileysquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef snopprinses het volgende:
zal ik baileys of martini te drinken nemen?
Ja, maar nuchter desalniettemin, wegens defectief functioneren in verband met de pretentieuse fles alcoholistische drank die refuseerd open te gaan.quote:
Daar heb ik lang geleden nog 3/4 fles van leeggedronken.quote:
ik wil hem wel ope make, ben expert daarinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar nuchter desalniettemin, wegens defectief functioneren in verband met de pretentieuse fles alcoholistische drank die refuseerd open te gaan.
Mijn die fles is écht gemeen bezig, normaal heb ik ze ook gewoon zo 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 open.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef C2C het volgende:
[..]
ik wil hem wel ope make, ben expert daarin
Wat zit in die fles?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn die fles is écht gemeen bezig, normaal heb ik ze ook gewoon zo 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 open.
Jeuj, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ja topic staat klaar !
je kan er gewoon niks vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn die fles is écht gemeen bezig, normaal heb ik ze ook gewoon zo 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 open.
Heb ik gedaan enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Zag dat de OP weer oke is
Ik sta weer op plek 13
Daar kan je wel gelijk in hebben.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar kan je wel gelijk in hebben.
Zoals Harm Edens zou zeggen:
"Gelukkig hebben we het bier nog!"![]()
danku lieve Imberr :8quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb ik gedaan enzoK weet alleen niet of iemand daarna de op nog heeft aangepast ofzo.. dus k kijk ff uit voordat ik alle eer opstrijk
![]()
Das bij de gecensureerde Tros versie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
Het was toch: gelukkig hebben we de foto's nog?
Neej, zag het net op teletekst staanquote:
Fortuna verliest elke week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Fortuna heeft met 3-1 verloren
Achja als PSV maar wint
tja fortunaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Fortuna heeft met 3-1 verloren
Achja als PSV maar wint
die huizen met die grote tuinen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon naast het stadion
Nee die woonwijk wat er naast ligt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die huizen met die grote tuinen?
Klopt, ook al heb je de aflevering al 10x gezien. Hij blijft lachequote:
Geniaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Klopt, ook al heb je de aflevering al 10x gezien. Hij blijft lache![]()
mwah ken die wijken niet bij naamquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die woonwijk wat er naast ligt.
Woon op het eind in de wel iets nieuwere huizen.
Sanderbout heet de wijk
Wijk met naammaar ze zijn er juist heel lief
die aflevering waar hij naar de open dag van een school gaat vind ik zo geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Klopt, ook al heb je de aflevering al 10x gezien. Hij blijft lache![]()
Hij is aant golven, zegt al genoegquote:
Nee al een tijdje niet meer geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mwah ken die wijken niet bij naam
kom je nog wel eens in de schouwburg?
Ja open dag is leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Hij is aant golven, zegt al genoeg![]()
moet je es zeggen als je weer gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meer geweest.
'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Hij is aant golven, zegt al genoeg![]()
Joa zal eens kijken moet weer eens wat spelen, maar heb allang niet meer gekeken watquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je es zeggen als je weer gaat
doe je spelen in de schouwburg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joa zal eens kijken moet weer eens wat spelen, maar heb allang niet meer gekeken wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |