Had ook gekund met oplossing van PrintScreenquote:
verkeersbordquote:
studiegidsquote:
gaat m.i. niet kloppen, want waar laten we nu plots het (je) en de svan verkeers? ik was al niet gecharmeerd om het volgende woord er voor te zetten maar dit wordt ... gortigof gaat het niveau een paar stappen terug want dan ben ik wegquote:
stirkt genomen was het bord => verkeersbord en dan verkeersweg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef Greins het volgende:
[..]
gaat m.i. niet kloppen, want waar laten we nu plots het (je) en de svan verkeers? ik was al niet gecharmeerd om het volgende woord er voor te zetten maar dit wordt ... gortigof gaat het niveau een paar stappen terug want dan ben ik weg![]()
Bij sommige woorden heb je een koppelletter nodig.. dus werk kan werken worden en verkeer kan verkeers..... wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef Greins het volgende:
[..]
gaat m.i. niet kloppen, want waar laten we nu plots het (je) en de svan verkeers? ik was al niet gecharmeerd om het volgende woord er voor te zetten maar dit wordt ... gortigof gaat het niveau een paar stappen terug want dan ben ik weg![]()
Quote please Baloetjuhquote:
geen id... als je er maar een nieuw woord van kan maken tochquote:
die is best moeilijk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
niks denk ik eigenlijk, in dat geval terug naar goed
nee, moeten wel bestaande woorden zijn. zie spelregelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
geen id... als je er maar een nieuw woord van kan maken toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |