Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Divx dvd speler is zo handig![]()
1 dvd voor een seizoen van een tv serie![]()
Ik heb laatst van iemand 200 cd's met divx films geleend![]()
TLK: piss off mmmmkay..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
nog zo'n 600 post en dan deel 313
Scheelt vooral op je bankrekening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nu
Dat doe ik voor 40 en 25quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Scheelt vooral op je bankrekening.
Sommige tv series kosten wel 80 euro per seizoen![]()
Nu een dvd voor 60 cent en een doosje voor 40 cent![]()
gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
herfstvakantie
Ik bener echt aan toe.
En volgende week naar Maastricht![]()
me neither..we zijn zieligquote:
Dat was ik zelf, maar we moeten er nog een hiernaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef C2C het volgende:
wie zij dat hij niet vol kwam
ik was ff weg ff gamen
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?quote:
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.quote:
opus.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?
Ik heb er veel nodig![]()
er in verwerkt. tijd terug waren ze in de aanbiedingquote:
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |