abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:11:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_31444886
4 maanden in afzondering toch ? Zonder vrienden familie en bekenden toch ?

'Je moeder mag bij de bevalling zijn.'

En we huren de fanfare in, al haar vriendinnen en vrienden Haar Duitse vriendinnen von der Reperbahn, Xaviera Hollander, Patty Brard, Viola Holt, en alle vriendinnen van de Keylerweg.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:12:53 #2
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31444923
Mwah...is toch ook leuk voor de andere bewoners...dat ze Tan der moeder kunnen ontmoeten ?
pi_31444970
Kijk jij nog?
pi_31444973
Ach welnee, ik vind het niet meer dan normaal dat haar moeder erbij mag zijn. Bevallen is iets heel speciaals en engs, vooral de eerste keer. Het is dan wel zo prettig als er iemand bij is die je kent en die je vertrouwt. Ik moet er niet aan denken ooit te moeten bevallen met alleen maar vreemden bij je. Verschrikkelijk.

Ik had niet anders verwacht dan dat of de partner (hier geen optie) of een ouder erbij mocht zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:04 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_31444992
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Kijk jij nog?
Nooit beweerd dat ik dat niet zou doen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:15 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31445000
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef Jappie het volgende:
Mwah...is toch ook leuk voor de andere bewoners...dat ze Tan der moeder kunnen ontmoeten ?
Ben ik het wel mee eens, het lijkt mij een leuke spontane vrouw.
Het lijkt mij beter dat ze niet slechts bij de bevalling is, maar gewoon 24/7 met de bewoners mee gaat doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:20 #7
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_31445004
Schop Tanja het huis uit, veel betere optie
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:53 #8
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31445018
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee, ik vind het niet meer dan normaal dat haar moeder erbij mag zijn. Bevallen is iets heel speciaals en engs, vooral de eerste keer. Het is dan wel zo prettig als er iemand bij is die je kent en die je vertrouwt. Ik moet er niet aan denken ooit te moeten bevallen met alleen maar vreemden bij je. Verschrikkelijk.

Ik had niet anders verwacht dan dat of de partner (hier geen optie) of een ouder erbij mocht zijn.
Yep...deze is idd veel beter geformuleerd als discussieuitlokpost
pi_31445065
Ik had er niet aan moeten denken dat mijn moeder bij mijn bevallingen zou zijn
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:18:12 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_31445075
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee, ik vind het niet meer dan normaal dat haar moeder erbij mag zijn. Bevallen is iets heel speciaals en engs, vooral de eerste keer. Het is dan wel zo prettig als er iemand bij is die je kent en die je vertrouwt. Ik moet er niet aan denken ooit te moeten bevallen met alleen maar vreemden bij je. Verschrikkelijk.

Ik had niet anders verwacht dan dat of de partner (hier geen optie) of een ouder erbij mocht zijn.
Verklaar dan even dat ze in dat huis zit. Ik heb het van dicht mee gemaakt ik ben zelf ooit geboren en zie veel mensenj na mij geboren worden. Het proces naar de bavalling toe is al mooi. Het samen toeleven met je familie naar de grote dag. En als het zover is het samen delen. En na een half uur heel de familie aan je bed je krijgt telefoontjes om het te delen. Al je rienden staan de dag er na aan je deur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:21:34 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31445169
Die moeder van Tanja heeft zelf ook niet bepaald een vlekkeloze staat van dienst als het om bevallingen gaat. Ik bedoel: zoiets als Tanja op de wereld zetten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31445170
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verklaar dan even dat ze in dat huis zit.
Is niet te verklaren voor normale mensen. Talpa had iets speciaals nodig voor deze editie, en ze hebben een (laten we het mild houden) vreemde dame gevonden die dit wil. Na maanden kan ik er met de kop nog steeds niet bij dat iemand dit doet.

Maar nu het zover is moet die moeder er wel bij natuurlijk.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:24:13 #13
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31445250
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef Gert het volgende:
Die moeder van Tanja heeft zelf ook niet bepaald een vlekkeloze staat van dienst als het om bevallingen gaat. Ik bedoel: zoiets als Tanja op de wereld zetten.
Neemt niet weg dat ze van haar fouten geleerd kan hebben natuurlijk
pi_31445280
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef Olio het volgende:

Is niet te verklaren voor normale mensen. Talpa had iets speciaals nodig voor deze editie, en ze hebben een (laten we het mild houden) vreemde dame gevonden die dit wil. Na maanden kan ik er met de kop nog steeds niet bij dat iemand dit doet.

Maar nu het zover is moet die moeder er wel bij natuurlijk.
Wat Olio zegt. Ik kan het ook niet verklaren, geen idee waarom iemand in godsnaam de laatste periode van een zwangerschap omringd wil zijn met vreemden. Maar goed, laat haar dan in ieder geval de bevalling met haar moeder delen, desnoods om mij het gevoel te geven dat het toch een ietsiepietsie beetje een 'normale' zwangere is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31445407
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef Jappie het volgende:
Mwah...is toch ook leuk voor de andere bewoners...dat ze Tan der moeder kunnen ontmoeten ?
Ik vind dat ze ook voor de pot mee moet kunnen doen
Waarom krjigt alleen weer die 'vriend' van chantal die mogenlijkheid/voorkeurspositie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31445522
keileweg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31445576
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Superheld het volgende:
keileweg.
Waar slaat dat dan weer op? Sukkel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:36:12 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31445612
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee, ik vind het niet meer dan normaal dat haar moeder erbij mag zijn. Bevallen is iets heel speciaals en engs, vooral de eerste keer.
Ja, daarom had ze nooit mee moeten doen.
Tough luck for her hoor.
[KNE]-Mod
pi_31445933
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar slaat dat dan weer op? Sukkel.
i.p.v keylerweg

Maar ik snap best dat jij je aangesproken voelt hoor, je bent er tenslotte pas net weg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31446021
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Superheld het volgende:
Maar ik snap best dat jij je aangesproken voelt hoor, je bent er tenslotte pas net weg.
En jij rijdt er elke week op je scooter naartoe met het geld dat je als vakkenvuller verdient.

Prutser.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31446080
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef dwerg het volgende:

[..]

En jij rijdt er elke week op je scooter naartoe met het geld dat je als vakkenvuller verdient.

Prutser.
Het is dicht, lees de krant of fok eens wat vaker.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31446174
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:51 schreef Superheld het volgende:
Het is dicht, lees de krant of fok eens wat vaker.
Ik lees geen kranten.
Maargoed, je houdt nu wel elke week geld over. Toch nog iets positiefs.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31446195
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
Ik had er niet aan moeten denken dat mijn moeder bij mijn bevallingen zou zijn
idd
uit een aspergernest
pi_31446209
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik lees geen kranten.
Maargoed, je houdt nu wel elke week geld over. Toch nog iets positiefs.
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef dwerg het volgende:
Prutser.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31446262
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef dwerg het volgende:

[..]

En jij rijdt er elke week op je scooter naartoe met het geld dat je als vakkenvuller verdient.

Prutser.
is wel een eind op de scooter hoor van Breda naar Rotterdam!
pi_31446731
We hebben het hier over het concept BB waar heel specfiek is bepaald dat er GEEN kontakt mag zijn met de buitenwereld. .Hierbij zijn medische situaties zoals arts bezoek de enige uitzondering.
In de sitatie van Tanja is het dus logisch dat zij veelvuldig een verloskundige zal zien.

Het gegeven dat Tanja een dermate asociaal karakter heeft en een kei in manipuleren, was een misrekening voor BB. Zij zijn al een keer overstag gegaan om Tanja kostte wat kostte in het huis te houden door haar moeder uit te nodigen en haar over te halen op te blijven. Nu was er weer het gevaar dat Tanja op zou gaan stappen en weer gaat BB overstag.
Het was al vooraf aan Tanja doorgegeven dat het voor haar een leuke avond zou worden. BB had dit dus allang geregeld.
Deze BB is geen eerlijke BB (voorzover dit ooit het geval is geweest) Beter te zeggen dit is de meest oneerlijke BB ooit, want de andere bewoners zijn geheel ondergeschikt aan de positie van Tanja.
Ik stel dus voor om de moeder van Tanja met onmiddelijke ingang te gijselen en haar pas los te laten als Tanja het huis heeft verlaten, misschien dat er dan nog kansen voor de andere bewoners zijn.


Big Brother moet zich aan de formule "geen kontakt met de buitenwereld" houden
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:17:49 #27
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31446866
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef cuall het volgende:

Ik stel dus voor om de moeder van Tanja met onmiddelijke ingang te gijselen en haar pas los te laten als Tanja het huis heeft verlaten, misschien dat er dan nog kansen voor de andere bewoners zijn.
lijkt me een bon plan

Nu alleen nog een simpele sukkelaar zien te vinden die zo lang met Mams opgescheept wil zitten
pi_31447380
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef cuall het volgende:
We hebben het hier over het concept BB waar heel specfiek is bepaald dat er GEEN kontakt mag zijn met de buitenwereld. .Hierbij zijn medische situaties zoals arts bezoek de enige uitzondering.
In de sitatie van Tanja is het dus logisch dat zij veelvuldig een verloskundige zal zien.

Het gegeven dat Tanja een dermate asociaal karakter heeft en een kei in manipuleren, was een misrekening voor BB. Zij zijn al een keer overstag gegaan om Tanja kostte wat kostte in het huis te houden door haar moeder uit te nodigen en haar over te halen op te blijven. Nu was er weer het gevaar dat Tanja op zou gaan stappen en weer gaat BB overstag.
Het was al vooraf aan Tanja doorgegeven dat het voor haar een leuke avond zou worden. BB had dit dus allang geregeld.
Deze BB is geen eerlijke BB (voorzover dit ooit het geval is geweest) Beter te zeggen dit is de meest oneerlijke BB ooit, want de andere bewoners zijn geheel ondergeschikt aan de positie van Tanja.
Ik stel dus voor om de moeder van Tanja met onmiddelijke ingang te gijselen en haar pas los te laten als Tanja het huis heeft verlaten, misschien dat er dan nog kansen voor de andere bewoners zijn.


Big Brother moet zich aan de formule "geen kontakt met de buitenwereld" houden
In BB1 zijn alle regels die endemol zelf naar buitenbracht al geschonden, als je echt zo een regelneuker zou zijn was je waarschijnlijk allang afgehaakt.

Ik heb zelfs ergens gelezen (kan het niet terug vinden:( ) dat de moeder erbij is omdat dit endemol van bovenaf is opgelegd (net als de regels dat de baby niet onbeperkt gefilmd mag worden).

En dat Tanja een dermate asiociaal karakter heeft is geen gegeven, maar een (tendentieuze) zienswijze.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31447822
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb zelfs ergens gelezen (kan het niet terug vinden:( ) dat de moeder erbij is omdat dit endemol van bovenaf is opgelegd (net als de regels dat de baby niet onbeperkt gefilmd mag worden).
"qu'il ait le droit de recevoir la visite de sa grand-mère" bron
(m.a.w. dat het kind het RECHT heeft zijn/haar oma te ontvangen) is dus 1 v/d wettelijke bepalingen naast de 2 uurtjes per dag filmen !

Had ik al gepost in het "Tanja" topic

Maar dat wil niet zeggen dat ze bij de bevalling aanwezig moet zijn én dat dat persé in huis moet gebeuren. Kan toch ook lekker in Groningen
pi_31448256
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

In BB1 zijn alle regels die endemol zelf naar buitenbracht al geschonden, als je echt zo een regelneuker zou zijn was je waarschijnlijk allang afgehaakt.

Ik heb zelfs ergens gelezen (kan het niet terug vinden:( ) dat de moeder erbij is omdat dit endemol van bovenaf is opgelegd (net als de regels dat de baby niet onbeperkt gefilmd mag worden).

En dat Tanja een dermate asiociaal karakter heeft is geen gegeven, maar een (tendentieuze) zienswijze.
Hi pleeborstel

Ik weet inmiddels (als BB-watcher van het 1e uur) dat BB gelijk staat met het fucken van regels, misschien kan ik beter zeggen dat dat de regel is en eigenlijk vind ik dat ook wel weer heel erg leuk, gezienn alle comotie wat daar uit voortvloeit.

Het geval Tanja vind ik eigenlijk te sneu voor woorden (wat ben ik nou toch aan het doen?) Zij had NOOIT in dat huis mogen komen, beter was geweest dat zij nooit was geboren.

Wat ik wil is gewoon een ouderwetse BB waarbij er wordt gefuckt met de regels, maar die niet volledig wordt opgedragen aan een onontwikkelt, onuitstaanbaar manipulerend stuk vreten die het door haar gedrag nog niet verdiend om opgeraapt te worden als ze in de goot ligt.

Helaas gaat de stelling "zo moeder, zo kind" vaak op, en zit ik helemaal niet te wachten om naast Tanja ook nog opgescheept te worden met haar moeder

Opzouten met die wijven incluis baby

[ Bericht 1% gewijzigd door cuall op 14-10-2005 22:19:49 ]
pi_31449581
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
4 maanden in afzondering toch ? Zonder vrienden familie en bekenden toch ?

'Je moeder mag bij de bevalling zijn.'

En we huren de fanfare in, al haar vriendinnen en vrienden Haar Duitse vriendinnen von der Reperbahn, Xaviera Hollander, Patty Brard, Viola Holt, en alle vriendinnen van de Keylerweg.


En vergeet papa niet, hij moet ook komen, hij kan steigers bouwen voor de tribunes die nodig zal zijn om alle genodigde een plek te bieden
pi_31449744
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dat Tanja een dermate asiociaal karakter heeft is geen gegeven, maar een (tendentieuze) zienswijze.
Als het gedrag van Tanja niet asociaal is, hoe moet ik het gedrag van de doorsnee nederlander dan typeren? Allemaal heilige?
Ik vind haar eerlijk, maar ik ben het niet eens de met de manier waarop ze eerlijk is.
Als zij ergens geen zin in heeft doet ze het niet, sorry, maar dat kan je niet maken, zeker niet als je in het BB huis zit.
Ik vind dat asociaal gedrag, zeker als ze bewust de andere bewoners benadeeld.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:49:56 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31449806
Het lijkt me onmenselijk om iemand in haar eentje zonder een bekende te laten bevallen, ik vind het niet meer dan logisch. Zelfs een takkewijf heeft steun nodig.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:53:21 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31449906
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:

[..]
Wat ik wil is gewoon een ouderwetse BB waarbij er wordt gefuckt met de regels, maar die niet volledig wordt opgedragen aan een onontwikkelt, onuitstaanbaar manipulerend stuk vreten die het door haar gedrag nog niet verdiend om opgeraapt te worden als ze in de goot ligt.
Jij wordt echt milder hè, met de jaren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31449919
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me onmenselijk om iemand in haar eentje zonder een bekende te laten bevallen, ik vind het niet meer dan logisch. Zelfs een takkewijf heeft steun nodig.
Ik vind het onmenselijk dat een moeder haar dochter het huis indouwt, en ik vind het onmenselijk dat een aanstaande moeder dit maar laat gebeuren, en dat ze kettingrookt, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_31449992
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij wordt echt milder hè, met de jaren.
ja, dat vind ik zelf ook Leuk voor mij toch?
pi_31450036
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me onmenselijk om iemand in haar eentje zonder een bekende te laten bevallen, ik vind het niet meer dan logisch. Zelfs een takkewijf heeft steun nodig.
Moet je niet gaan meedoen met zo'n programma.

  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:23:43 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31450845
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:

[..]

ja, dat vind ik zelf ook Leuk voor mij toch?
Zeker. Ben benieuwd naar BB6. Als je deze stijgende lijn blijft volgen, dan blijft het tegen die tijd niet bij laten liggen als iemand in de goot ligt. Dan komt er een jerrycan aan te pas.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31451267
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar slaat dat dan weer op? Sukkel.
pi_31451659
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:

[..]

Hi pleeborstel

Ik weet inmiddels (als BB-watcher van het 1e uur) dat BB gelijk staat met het fucken van regels, misschien kan ik beter zeggen dat dat de regel is en eigenlijk vind ik dat ook wel weer heel erg leuk, gezienn alle comotie wat daar uit voortvloeit.
Even vooropgesteld dat ik van te voren ook geen voorstander was van een zwangere in het BB huis, maar als je dit weet en je gaat toch kijken dan kan je toch wel een beetje inschatten wat er gaat gebeuren?
Het leek mij vooruit juist wel interessant hoe de overige bewoners hiermee om zouden gaan, gezien alle comotie die daar uit voort kan vloeien.
Tot nu toe word ik alleen maar gesterkt in mijn zienswijze.
quote:
Het geval Tanja vind ik eigenlijk te sneu voor woorden (wat ben ik nou toch aan het doen?) Zij had NOOIT in dat huis mogen komen, beter was geweest dat zij nooit was geboren.
Ik vind dit te sneu voor woorden (wat ben ik nou toch aan het doen?).
Ik zelf vind dat mensen die hun haar in vage kleuren verven beter maar niet geboren hadden kunnen worden en het niet verdienen om opgeraapt te worden als ze in de goot ligen, maar omdat ik weet dat dit een kortzichtige zienswijze van mezelf is houd ik dit maar netjes voor me (ik wil niemand kwetsen ).
quote:
Wat ik wil is gewoon een ouderwetse BB waarbij er wordt gefuckt met de regels, maar die niet volledig wordt opgedragen aan een onontwikkelt, onuitstaanbaar manipulerend stuk vreten die het door haar gedrag nog niet verdiend om opgeraapt te worden als ze in de goot ligt.
Als jij een ouderwetse BB wil en wat er nu gebeurd te sneu voor woorden vind, waarom kijk je dan nog
En BB heet niet voor niets BB, dat is een verwijzing naar Orwell en in 1984 gaat het niet alleen om het totalair systeem, maar juist ook om mensen die hier tegenin durven te gaan, in deze context is het zo mooi om naar de ver/ontwikkelingen van Tanja te kijken.
Als je de schoonheid hiervan niet kan/wil inzien vind ik dat je jezelf tekort doet.
quote:
Helaas gaat de stelling "zo moeder, zo kind" vaak op, en zit ik helemaal niet te wachten om naast Tanja ook nog opgescheept te worden met haar moeder

Dit is ook weer zo makkelijk, dat je tanja niet mag kan ik eventueel nog wel een beetje inkomen, maar dat je haar moeder ook niet moet snap ik dan weer niet, ik zou zeggen richt je woede dan op de Mol in plaats van iemand die bij de bevalling van haar dochter wil zijn.
quote:
Opzouten met die wijven incluis baby met vreemd gekleurd haar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31451775
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:

[..]

Als het gedrag van Tanja niet asociaal is, hoe moet ik het gedrag van de doorsnee nederlander dan typeren? Allemaal heilige?
Ik vind haar eerlijk, maar ik ben het niet eens de met de manier waarop ze eerlijk is.
Als zij ergens geen zin in heeft doet ze het niet, sorry, maar dat kan je niet maken, zeker niet als je in het BB huis zit.
Ik vind dat asociaal gedrag, zeker als ze bewust de andere bewoners benadeeld.
Je ziet toch dat ze het wel kan maken
Ik snap dat sommige gedragingen van haar wel asociaal kunnen overkomen, maar wel ik vind alles tot nu toe nog wel enigszins verklaarbaar.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:26:14 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_31452579
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me onmenselijk om iemand in haar eentje zonder een bekende te laten bevallen, ik vind het niet meer dan logisch. Zelfs een takkewijf heeft steun nodig.
Ze wist toch wat ze ging doen

Ga er dan niet in.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31452739
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze wist toch wat ze ging doen

Ga er dan niet in.


Je wist toch dat ze erin zat

Kijk dan niet.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:48:11 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_31453295
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je wist toch dat ze erin zat

Kijk dan niet.


Waar slaat dit op ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:50:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31453369
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
Ik snap dat sommige gedragingen van haar wel asociaal kunnen overkomen, maar wel ik vind alles tot nu toe nog wel enigszins verklaarbaar.
Hoe iemand kan uitgroeien tot een kinderverkrachter is meestal ook wel verklaarbaar.
Slechte jeugd, pappie die uitgebreid welterusten kwam zeggen als mammie niet thuis was..
Daarmee is het nog niet goed te praten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:54:41 #46
862 Arcee
Look closer
pi_31453499
Ik denk dat Tanja helemaal niet gaat bevallen. Ik kan me haar niet niet zwanger voorstellen.
pi_31453595
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe iemand kan uitgroeien tot een kinderverkrachter is meestal ook wel verklaarbaar.
Slechte jeugd, pappie die uitgebreid welterusten kwam zeggen als mammie niet thuis was..
Daarmee is het nog niet goed te praten.
Dat ga ik dan ook niet proberen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31453603
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je ziet toch dat ze het wel kan maken
Ik snap dat sommige gedragingen van haar wel asociaal kunnen overkomen, maar wel ik vind alles tot nu toe nog wel enigszins verklaarbaar.
Ik snap dat ze het wel kan maken, Hummie kruipt voor haar.
Je vind alles verklaarbaar? Ik niet, maar zoveel mensen, zoveel meningen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:59:24 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31453640
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee, ik vind het niet meer dan normaal dat haar moeder erbij mag zijn. Bevallen is iets heel speciaals en engs, vooral de eerste keer. Het is dan wel zo prettig als er iemand bij is die je kent en die je vertrouwt. Ik moet er niet aan denken ooit te moeten bevallen met alleen maar vreemden bij je. Verschrikkelijk.

Ik had niet anders verwacht dan dat of de partner (hier geen optie) of een ouder erbij mocht zijn.
Sorry, maar daar ben ik het totaal mee oneens. Als je wilt dat je moeder erbij is, moet je dus niet aan BB meedoen. Ik vind het dus opnieuw een belachelijke zet van BB.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:05:02 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31453801
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat ga ik dan ook niet proberen
Snap je de analogie niet, of vindt je hem niet opgaan?
Ik bedoel dus niet dat het gedrag van Tanja even erg is als het verkrachten van een kind, maar dat haar gedrag niet goed te praten is omdat het 'verklaarbaar' zou zijn. Ik vind het een bijzonder onympathiek asociaal stuk vreten. En dat ze Hummie bij d'r ballen heeft, vind ik ook leuk.

Maar asociaal: zeker weten!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31453804
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Arliator het volgende:

[..]


Je vind alles verklaarbaar? Ik niet, maar zoveel mensen, zoveel meningen
Ja precies, en sommige mensen nemen de moeite om hem uit te leggen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31453861
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sorry, maar daar ben ik het totaal mee oneens. Als je wilt dat je moeder erbij is, moet je dus niet aan BB meedoen. Ik vind het dus opnieuw een belachelijke zet van BB.
Waarom denk je dat Tanja en haar moeder niet wild enthousiast reageerde?
Ik denk omdat ze dit van te voren al wisten.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:07:52 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31453876
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Tanja en haar moeder niet wild enthousiast reageerde?
Ik denk omdat ze dit van te voren al wisten.
En wij wisten dat toch ook al lang.
Maar daarom kun je het nog wel waardeloos vinden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31453969
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Snap je de analogie niet, of vindt je hem niet opgaan?
Ik bedoel dus niet dat het gedrag van Tanja even erg is als het verkrachten van een kind, maar dat haar gedrag niet goed te praten is omdat het 'verklaarbaar' zou zijn. Ik vind het een bijzonder onympathiek asociaal stuk vreten. En dat ze Hummie bij d'r ballen heeft, vind ik ook leuk.

Maar asociaal: zeker weten!
Ik zie dat dus niet zo, heb bijna tot in den treure geprobeerd uit te leggen waarom
Ik vind haar nog steeds sociaal
Ze heeft wel acties waaruit je zou denken van niet, maar dat vind ik dus verklaarbaar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:36:42 #55
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31454564
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Kijk jij nog?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:59:48 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31454985
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef PC eend het volgende:


Waarom denk je dat Tanja en haar moeder niet wild enthousiast reageerde?
Ik denk omdat ze dit van te voren al wisten.
Stond al in haar contract.

Net zoals er in staat dat ze er zo snel mogelijk na de bevalling uit gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:24:57 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_31470248
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Tanja en haar moeder niet wild enthousiast reageerde?
Ik denk omdat ze dit van te voren al wisten.
Omdat ze totaal geen affectie kunnen tonen. Die moeder zit er ook als een kille bitch te reageren. Tanja heeft drugs nodig gehad om maar een klein beetje gevoel in haar lijf te krijgen. Linda gaat er uit. Iedereen huilend, haar omhelzend. Behalve die asociale koele egoïste. Als ik haar moeder was zou ik alle paardenmiddelen gebruikt heben dat ze juist NIET in de huis ging zitten. Het proces naar de bevalling toe is ook mooi en intens om mee te maken.Maar ma zit naar de tv te kijken waar haar dochter woorden als mongool, stik de moord, en krijg toch wat uitkraamt.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31482925
Het is best wel zielig als je geen emoties kunt tonen, arme Tanja
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin zondag 16 oktober 2005 @ 09:24:20 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_31482978
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
4 maanden in afzondering toch ? Zonder vrienden familie en bekenden toch ?

'Je moeder mag bij de bevalling zijn.'

En we huren de fanfare in, al haar vriendinnen en vrienden Haar Duitse vriendinnen von der Reperbahn, Xaviera Hollander, Patty Brard, Viola Holt, en alle vriendinnen van de Keylerweg.


En Eddy Wally graag om wiegeliedjes te zingen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 14:00:00 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31487181
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Het is best wel zielig als je geen emoties kunt tonen, arme Tanja
Ze toont wel degelijk emoties, alleen het zijn altijd negatiéve emoties.
Ze heeft moeite blijdschap of tevredenheid te tonen, omdat haar hele levenshouding erop is gebaseerd dat haar continu onrecht wordt aangedaan en dat mensen slecht zijn.
Tanja kan niet accepteren dat iemand "gewoon aardig" is, of dat iets "gewoon leuk" is. Je ziet haar bij dergelijke gelegenheden meteen al denken: wat zit hier achter.

Slechte jeugd, paranoïde wanen als gevolg van jarenlang cokegebruik, whatever, ongetwijfeld reuze verklaarbaar allemaal, maar sympathiek is het hoe dan ook niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31489365
Ik vind het helemaal niet prettig wat je daar schrijft, Gert, maar ik heb het onaangename gevoel dat je de spijker op haar kop slaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31489491
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Omdat ze totaal geen affectie kunnen tonen. Die moeder zit er ook als een kille bitch te reageren. Tanja heeft drugs nodig gehad om maar een klein beetje gevoel in haar lijf te krijgen. Linda gaat er uit. Iedereen huilend, haar omhelzend. Behalve die asociale koele egoïste. Als ik haar moeder was zou ik alle paardenmiddelen gebruikt heben dat ze juist NIET in de huis ging zitten. Het proces naar de bevalling toe is ook mooi en intens om mee te maken.Maar ma zit naar de tv te kijken waar haar dochter woorden als mongool, stik de moord, en krijg toch wat uitkraamt.


Helemaal mee eens! En waarom kreeg zij geen reprimande van BB toen zij nota bene een gehandicapte voor mongool uitschold en Menno wel toen hij het over kanker had? Daar zullen ook heus wel mensen door gekwetst zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')