Had ff streamtrubbles... Tanja was de enige stream die overbleefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zolang houd ik het niet vol om naar Tanja te kijken![]()
Ik heb echt medelijden..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ff streamtrubbles... Tanja was de enige stream die overbleef
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
Roel dido.
dido hoe denk je over een handje helpen?
Als dit maar niet op 15 december gebeurtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
prullenbakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef Chica87 het volgende:
Heeft er iemand een po? Ik moet plassen maar ik vind dit wel erg leuk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef MissX het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg van het debateren, het wordt weer tijd voor een beetje roddel en achterklap
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je geen glas naast je PC staan? (ik neem aan dat je net als ik een glaasje drank bij je hebt)quote:
Van veel roken ga je niet snel ademen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !
* flugeltje is ook verstokt roker, maar ademt toch echt niet zo snel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !
In later stadium van je zwangerschap -quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |