abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31442687
Ik vermoed dat mijn hele familie toch iets wil gaan geven, omdat
ik telefoon van mij zus kreeg dat de klein kinderen een kaart moeten maken en daar op aan geven
dat ze dan opa en oma 1 dag mee nemen ergens heen bv dierentuin of what ever.

Alleen ik zit met het volgende, heb geen rijbewijs en gee auto tot mijn beschikking (ga ook geen familie vragen). Wat ik zelf ook denk is dat opa en oma eigenljjk geen zin hebben, want als je alle bij boven de 85 jaar bent dan heb je denk ik alles wel gehad en alles wel eens meegemaakt en gezien. Ook is mijn opa niet meer erg goed ter been heeft rollator, en ik weet dan mijn oma snel buiten adem is, maar dit niet snel zal toegeven.

Wat kan ik nu kopen voor kado, ja ga toch iets kopen, en niemand voor ze hoofd ga stoten, ja ja je moet met alles rekening houden.

Van vorig jaar weet ik nog dat wel als kleinkinderen iets gezamenlijk hebben gedaan, alleen dat gaat dit jaar dus niet door.

Graag serieuze tips
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:51:45 #2
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31442773
beloven dat je vaker op bezoek komt, doet het goed geloof me
"Veni, vidi, vici."
pi_31442795
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:51 schreef CrookedEye het volgende:
beloven dat je vaker op bezoek komt, doet het goed geloof me
dat doe ik echt al geregeld
ze wonen in de zelfde stad als mij. dus dat valt mee
Elke klein kind en achterklein kind komt daar al geregeld
pi_31442897
ik zou het geld niet uitgeven aan een cadeau, maar aan een curus nederlands
pi_31442959
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef BigBear het volgende:
en nu graag een leuke tip
pi_31443404
Een bon voor een dagje klussen of schoonmaken bij hen thuis dan? Hoeven ze tenminste niet weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_31443478
Kaartjes voor de Kamasutra beurs. Ik durf er alles om te verwedden dat ze dat nog nooit meegemaakt hebben.

Maar informeer eerst eens wat precies de bedoeling is, misschien heeft je familie wel een heel goed idee? Anders doen bloemen het natuurlijk ook altijd heel erg goed, of een paar mooie bloeiende planten (hoe lelijker jij ze vindt, hoe mooier zij ze vinden, geloof me!)

Fijn dat ze allebei al zou oud zijn overigens, mijn ene opa is maar 49 geworden en de andere 78
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:20:04 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31443494
Wij hebben een familiefoto gemaakt. Vonden ze prachtig.
pi_31443540
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef BigBear het volgende:
Daar hebben die opa en oma toch niets meer aan, over een aantal jaar zijn ze er ws niet meer

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:25:38 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31443609
Foto's doen het altijd goed. Misschien kunnen jullie met alle kleinkinderen op de foto? Dat zijn voor opa's en oma's de mooiste cadeaus. Jullie zouden ook met opa en oma samen op de foto kunnen gaan, dat is ook een leuke herinnering voor jullie allemaal.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:27:37 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_31443666
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:48 schreef AlwaysConnected het volgende:

Graag serieuze tips
- bosje geraniums
- "Een schop onder je kont! - Tips en adviezen voor treuzelaars" (Rita Emmet; Aramith, Haarlem, 2003)
- box-serie dvd's van Discovery Channel over WO-II (+ dvd speler)
- spoiler voor op de rolator
- waardebon voor gratis internist bezoek
- Life-sized poster van Rudi Carrell

wel beetje moeite doen he luie hond.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:28:21 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_31443684
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:20 schreef Zwansen het volgende:
Wij hebben een familiefoto gemaakt. Vonden ze prachtig.
moonend?
pi_31443730
Toen mijn opa en oma 50 jaar waren getrouwd wouden ze ook geen kado. We hebben toen met de familie een bedrag bij elkaar gelegd en dan mochten mijn opa en oma kiezen naar welk goed doel het geld zou gaan.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:31:01 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31443767
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

moonend?
Whehe, nee. Wel een idee voor de volgende keer.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:32:36 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_31443813
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Whehe, nee. Wel een idee voor de volgende keer.
mijn oma's zouden zich suf lachen.
pi_31443953
Dat van dat kado voor dagje uit ergens heen, is geen discussie meer over mogelijk helaas. Is door nicht besloten. En dan is zeg maar uit.

Familie foto hebben ze al.
DVD speler hebben ze niet snappen ze niet.
kama sutra berus hoe wil je ze er krijgen ?

- spoiler voor op de rolator LoL
- waardebon voor gratis internist bezoek, ja ja
- Life-sized poster van Rudi Carrell wie ? oh ja die nederlander die duitser is geworden

--Een bon voor een dagje klussen of schoonmaken bij hen thuis dan? Hoeven ze tenminste niet weg.-- nog niet eens zo gek

Geld bij elkaar leggen hoeft niet. Al zou ik zelf veel liever daar voor kiezen

Maar iemand nog iets leuks ? zeg maar een budget van 25 euro
pi_31451408
Wat je moet doen is je niet zo vreselijk aanstellen, niet voor anderen dan wel je Opa en Oma gaan denken. Als dit het initiatief is van de kleinkinderen, moet je je daaraanconformeren en gewoon meedoen. Opa en Oma vinden het vast hardstikke tof om met de kleinkinderen uit te gaan...

Dat je deze vraag uberhaubt stelt in een internetforum is echt de bloodylimit.

Dit ik overigens reageer ook.
Take on the situation, but not the torment ...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:51:20 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31451747
Die nicht zou van mij m'n rug op kunnen!
Kom nou toch zeg! Zij gaat even bepalen hoe of wat? Voor hetzelfde geld zit je hardstikke krap in je geld of zo!

Ik zou als ik jou was iets van een scrabble spel kopen of zo en lekker een spelletje met ze gaan doen. Kan je nog lekker voor ze gaan koken of zo.

Ik zou me idd ook afvragen of ze het wel leuk vinden om van hot naar her gesleept te worden...

Nog even voor SevenWonders... 'als dit het initiatief is van de kleinkinderen'... dan zou dat toch zeker wel gezamelijk besloten moeten zijn?
pi_31452135
Neem ze uit eten
pi_31457427
nah ik zie wel
en SevenWonders deze nicht is net als haar moeder die ook zowat alles bepaald zonder dat iemand daar tegen ingaat.

en waarom is het vragen hier zo raar ? d8 dat op internet alles te bespreken was

Gelukkig voor mij speelt geld niet zo erge rol.

Bedantk voor sommige mee denkers staan wel een paar tips in die ik mee kan nemen in mijn beslissing.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:46:37 #21
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31459444
Je kunt ze ook meenemen naar de bioscoop, en dan wel één met lekkere stoelen . Neem je een voorstelling overdag, want 's avonds over straat is misschien ook niet meer je van het op hun leeftijd. En het is niet al te duur, wel een soort uitje en kan gewoon bij jullie in de stad.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_31465829
zou goed zijn Meiske, aleen de bios hier in sneek daar houd niemand het langer dan een half uur uit op die stoelen

na lang overwegen etc heb ik maar besloten om ze mee te nemen naar het Fries Scheepvaart Museum in Sneek
pi_31492804
Als je dan toch naar een museum wil, ga dan naar het Friese verzets museum in Leeuwarden. Zeker weten dat ze dat mooi vinden.
pi_31494711
Je kookt een keertje lekker voor ze?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31498721
Luchtflessen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 17 oktober 2005 @ 01:23:19 #26
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_31502777
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
nah ik zie wel
en SevenWonders deze nicht is net als haar moeder die ook zowat alles bepaald zonder dat iemand daar tegen ingaat.
en jij laat je de wet voorschrijven door een of ander gek wijf?

als dat jouw idee is, doe je het lekker en kan die nicht je de rug op ofzo!
no pun intended
pi_31505110
nah het feest is geweest, had beter niets kunnen doen wat een afgang
iedereen een vlop geven en me opa en oma niet eens even meedelen wat de bedoeling is
pfffffff
pi_31505917
Misschien ben ik wel te simpel in denken maar mijn oma ging altijd vaak naar de pedicure, oma leeft niet meer, misschien kan je een pedicure aan huis laten komen voor je grootouders of een manicure, kapper iets in die trant. Hoeven ze de deur niet uit en worden ze ook verwend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')