Voor het beramen van een aanslag op Neerlandsch trots Schiphol zouden ze al aan hun kloten opgehangen moeten worden en kogel tussen de ogen krijgen.quote:Kaarten van schiphol
quote:Als ik de baas was in dit land, dan zorgde ik ervoor dat jullie met zn allen op een rijtje voor het vuurpeloton zouden belanden.
Het mag van mij allemaal, zolang het de samenleving maar geen geld kost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef longinus het volgende:
Stenigen volgens de sharia.
daarna doodschieten zodat ze daar zo snel mogelijk naartoe kunnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef Dr._Death het volgende:
Rectaal vernederen in de gaybar, dat is vee leuker. Allah zal ze alleen accepteren als hun aars nog maagdelijk is, want homo's branden in de hel
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef kikoooooo het volgende:
Nu is het wachten op het eerste linkse tuig in dit topic, welke dit allemaal weer goed gaan lopen praten
Ach, we dragen ideeen aan, die goedkoop zijn, makkelijk uitvoerbaar en simpel zijn, dit zijn de soort straffen waar die mensen wel bang voor zijnquote:
Houd je bek, linkse moslimnazi-knuffelende hoer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef djenneke het volgende:
goh, ja, wat een mooi voorbeeld van onze superieure beschaving zeg, dit topic!
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef djenneke het volgende:
goh, ja, wat een mooi voorbeeld van onze superieure beschaving zeg, dit topic!
Het wordt inderdaad tijd dat de rest van de moslimgemeenschap eens uit zijn slachtofferrol stapt en iets constructiefs onderneemt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:00 schreef Netflier het volgende:
-lang verhaal-
Vreemd betoog. Het gaat over 'wij' en 'zij' en dat zal in jouw belevingswereld wel gelijkstaan aan 'niet-moslims' en 'moslims' en over 'zij' heb je dan geen goed woord over, terwijl je even verderop wel degelijk inziet dat de hier ter sprake liggende problematiek geen moslimprobleem is, maar een terroristenprobleem en dan nog een probleem van mensen waarvan wij niet eens weten of ze zich schuldig maken aan terroristische activiteiten of het voorbereiden daarvan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:00 schreef Netflier het volgende:
Gooi ze in een zoutzuurbad! Ze gedragen zich als barbaren en ze moeten dus op een barbaarse manier gestraft worden!!!
GATVERDEGATVERDEGATVERDEGATVERDEGATVERDAMME!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Elke keer als zij iets flikken krijg nog meer een grote pishekel aan die holbewoners! Ze wonen in dit land en maken gretig gebruik van alle rechten die het volk hier heeft - zoals een uitkering en medische zorg - en als dank willen ze dit land kapotmaken! Want ze vinden ons een stel mietjes omdat bij ons bijvoorbeeld de vrouwen gelijke rechten hebben! Ja, zij zijn natuurlijk veel flinker door hun vrouwen te mishandelen en er een burka overheen te gooien!
Weet je wie de schuld krijgt? WIJ!!! De niet-moslims! Want zij zijn zo goed en doen zo vreselijk hun best en wij discrimineren ze maar en houden geen rekening met ze. Maar ze vergeten erbij te denken dat die kutterroristen degenen zijn die ze een slechte naam bezorgt. Ik wil niet alle moslims over één kam scheren; er zijn er absoluut zeker bij die helemaal niks te verwijten valt en gewoon een goed leven hier willen leiden. Ik neem aan dat zij zelfs in de meerderheid zijn. Maar als zij bijvoorbeeld iets zeggen wat niet gunstig is voor het imago van de moslims - met het doel om daar iets aan te doen - worden ze door de anderen de mond gesnoerd. Vaak alleen met een grote bek, maar soms met bedreigingen.
De media verergert de problemen. Zij gooien olie op het vuur, bijvoorbeeld met die TV-uitzending van Andries Knevel. Ook wekken zij tegenover de moslims de indruk dat de niet-moslims dom en kortzichtig zijn. Zij zijn ook verantwoordelijk voor die issues over die hoofddoekjes. Als je een beetje nadenkt begrijp je dat de hoofddoekjes niet het probleem zijn. Het gaat erom dat er respect moet komen voor onze samenleving.
HAHA! Ik lach jou uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef SamirAzzouz het volgende:
[..]
Houd je bek, linkse moslimnazi-knuffelende hoer.
Ik vind jou echt stoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |