Ze zal wel verbouwen bedoeld hebben......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido vol zelfkennis: "Op mij kun je niet bouwen"
Chantal: "Op mij wel"
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hmmmm.....heb een hele hoop tekst in mijn hoofd nu, maar ga me niet verlagen het via mijn vingers op het beeldscherm te zetten.....anders doe ik een eerdere post van me teniet. Ik beperk mijn reactie tot:![]()
![]()
![]()
Ja...je kan een huis op d'r dikke reet bouwen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido vol zelfkennis: "Op mij kun je niet bouwen"
Chantal: "Op mij wel"
Het Dido-spel: Wie het eerste "oh ja" of "ik ben er klaar mee" zegt is af...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Het Dido spel
Als Joost, Dido en Nathalie weg zijn, zijn we wel van de spelletjes af.
Ik heb al gegeten...quote:
je vergeet: "mijn deur is dicht"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Het Dido-spel: Wie het eerste "oh ja" of "ik ben er klaar mee" zegt is af...
nu je het zegt.........waar is die trol geblevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:00 schreef arneaux het volgende:
He Rob poetst.
Dat is hetzelfde als he Tanja is irritant.
Het Tanja spel: Wie het eerst "niemand houdt rekening met mij" of "ik ga naar huis" zegt is af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Het Dido-spel: Wie het eerste "oh ja" of "ik ben er klaar mee" zegt is af...
Het Chantal-spel: Wie het eerst zijn of haar voelsprieten uitsteekt is af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het Tanja spel: Wie het eerst "niemand houdt rekening met mij" of "ik ga naar huis" zegt is af.
het nathalie-spel: wie het eerst "ja, ja, is ook zo, ja" zegt is afquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het Chantal-spel: Wie het eerst zijn of haar voelsprieten uitsteekt is af.
Het Lieske spel : wie mij het eerst NIET negeert is af...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het Chantal-spel: Wie het eerst zijn of haar voelsprieten uitsteekt is af.
het ingrid-spel: wie het eerste zijn of haar duim op heeft, heeft gewonnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het Lieske spel : wie mij het eerst NIET negeert is af...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef muizemeis het volgende:
het muizemeis spel: weggaan als je voelt dat je te jong bent...
Dag allemaal, misschien tot later vanavond nog even
Je bent nog steeds lief, see you!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef muizemeis het volgende:
het muizemeis spel: weggaan als je voelt dat je te jong bent...
Dag allemaal, misschien tot later vanavond nog even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |